Ναί, αὐτὸ ἀντιλαμβάνομαι…
Γιὰ κάποιον λόγο, ποὺ μόνον αὐτοὶ γνωρίζουν, ἔχουν ἀρχίσει πάλι τὰ σενάρια περὶ λαθῶν, λαθῶν, λαθῶν προερχομένων ἀπὸ ΔΝΤ, ἀπὸ εὐρωπαϊκὰ παραρτήματα καὶ κεντρικὲς εὐρωπαϊκὲς τράπεζες.
Ἐν ὁλίγοις, αὐτὸ ποὺ μᾶς λέν, ἀλλὰ ἐμεῖς μᾶλλον δὲν θέλουμε νὰ δοῦμε ἀκόμη, εἶναι πὼς ἤλθαν, ἔπραξαν αὐτὰ ποὺ εἶχαν ἐντολὴ νὰ πράξουν καὶ τώρα, ἐφ΄ ὅσον δὲν τοὺς θέλουμε, τὰ μαζεύουν κι ἀναχωροῦν.
Γιά ποῦ;
Ποιός νοιάζεται;
Σημασία ἔχει πὼς πίσω τους ἀφήνουν καμμένη Γῆ.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: εὐρωπαϊκοὶ νόμοι δουλοποιήσεως
Ἡ παγίδα τῆς πρασίνου ἀναπτύξεως!!!
Νέοι φόροι, νέες ἐπιβαρύνσεις καὶ νέοι ἔλεγχοι μὲ τὴν «πράσινη» ὑπ-ἀνάπτυξι…
Δῆλα δή, ὅσοι μπῆκαν, μπῆκαν, στὸ παιχνίδι. Ἀλλὰ γιὰ νὰ βγοῦν δὲν προβλέπεται…
Καὶ μὴ πιστεύετε πὼς οἱ «μεγάλοι» θὰ γλυτώσουν… Τς τς τς… Ἀποκλείεται…
Αὐτὴν τὴν στιγμὴ ἀκόμη καὶ οἱ ἐπιστάτες πρέπει νὰ πέσουν στὰ γόνατα…
Ἐάν κι αὐτοί δέν πέσουν στά γόνατα, πῶς θά καταφέρουν οἱ ἄλλοι νά μᾶς ἐλέγξουν ἀπόλυτα;
Συνέχεια
Αἰτία Παγκοσμίου Πολέμου οἱ μέλισσες;
Νὰ σᾶς πῶ… Εἶναι πράγματι αἰτία πολέμου αὐτὸ τὸ θέμα.
Ἐὰν τὰ ἀμερικανά, μέσῳ τῆς Monsanto, καθῶς κι ἄλλων ὁμοίων ἑταιρειῶν, πασχίζουν νὰ μονοπωλήσουν τὸ ζήτημα τῆς τροφῆς, ναί, εἶναι αἰτία πολέμου καὶ μάλιστα πολέμου στὰ ὅρια τῶν γενοκτονιῶν.
Διότι αὐτὴν τὴν στιγμὴ προσπαθοῦν νὰ ὑποχρεώσουν τὸν πλανήτη νὰ πεθάνῃ ἀπὸ πείνα.
Ἔχουν αὐτό τό δικαίωμα κάτι τύποι πού ἔως ἐχθές ἦταν ἁπλῶς δορυφόροι τοῦ στέμματος; (Κι ἔχει πάψῃ αὐτή ἡ σχέσις τῶν Ἀμερικανῶν μέ τό στέμμα; Ἤ μήπως ἁπλῶς στάκτες σκορπίζουν κάποιοι; Ἔ;)
Κίνδυνος Εὐρωκαταιγίδας
Μετά τήν ἡλιακή καταιγίδα – πού δέν ἦλθε ἤ τουλάχιστον δέν τήν ἀντιληφθήκαμε στό βαθμό πού «ἔπρεπε» – ἔρχεται ἡ εὐρωκαταιγίδα.
Αὐτή σίγουρα θά κάνῃ τήν ἐμφάνισί της καί ὅσο καθυστερεῖ τόσο πιό καταστρεπτική θά εἶναι.
Μηνύματα εἰσπράττουμε ἀπό ὅλη τήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωσι ἀλλά καί ἀπό τήν χώρα μας.
Η κρίση εξελίσσεται στο επόμενο στάδιο της – στο κοινωνικό, «διανθισμένο» με πολιτικές, με εθνικές, καθώς επίσης με θρησκευτικές αντιπαραθέσεις, οι οποίες φαίνεται πως θα κλιμακωθούν ανεξέλεγκτα, απειλώντας την Ελλάδα και ολόκληρη την Ευρώπη. Συνέχεια
Ἡ ἀντισυνταγματικότης τοῦ …«Συνταγματικοῦ τόξου».
Τι ακριβώς εννοούν οι εκπρόσωποι της τριμερούς κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης όταν μιλούν για το «Συνταγματικό Τόξο»;
Δηλαδή εννοούν ότι στην Ελληνική Βουλή υπάρχει κόμμα εκτός Συντάγματος;
Δηλαδή η παρούσα Βουλή είναι εκτός Συντάγματος;
Κατά την άποψή μου θα έπρεπε να παρέμβει άμεσα ο θεματοφύλακας του Συντάγματος, προσωρινά εξαφανισμένος, Πρόεδρος της «Δημοκρατίας»!
Πως επιτρέπει να ακούγονται τέτοιοι αντισυνταγματικοί χαρακτηρισμοί;
Συνέχεια
Ἁπλᾶ ἀρνοῦμαι.
Αρνούμαι να αποδεχθώ οποιονδήποτε νόμο έχει μπει σε ισχύ από την ώρα που προδότες μετατρέψανε την χώρα μου σε χρεωκοπημένο υποκατάστημα παγκόσμιας τράπεζας. Υπάρχει μια αόρατη γραμμή μεταξύ εκείνης της ημέρας και της προηγούμενης . Στέκομαι πάνω της κοντά τρία χρόνια σαν να βρίσκομαι στην ζώνη πολέμου μεταξύ της χώρας μου και του κράτους τους.