Θεσσαλονίκη- Ἀθήνα 12 διόδια καὶ ἄλλα τόσα ἀντίστροφα.
Σύνολο 53 εὐρῶ (τί ἐξαιρετικὸ ἀνθρώπινο νόμισμα) γιὰ τοὺς ἐγχωρίους νταβατζῆδες ποὺ οἱ Οὖννοι «δανειστές -σωτῆρες» τῆς ΕΕ δὲν ἄγγιξαν καθόλου, ἀντίθετα τοὺς χρησιμοποιοῦν καὶ σὰν μοχλοὺς ταχυτάτης ἐξαθλιώσεώς μας. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: εὐρωπαϊκοὶ νόμοι δουλοποιήσεως
Κουρέματα, κομμουνιστοποίησις καὶ νέα τάξις πραγμάτων!
Τελικῶς δὲν μοῦ τὸ βγάζετε ἀπὸ τὸ μυαλό. Αὐτὰ τὰ τρία εἶναι ταὐτόσημα καὶ προέρχονται ἀπὸ μίαν καὶ μόνον λογική: τὴν ἐξίσωσι τῶν ἐχόντων μὲ τοὺς μὴ ἔχοντες. Ὄχι διότι ἐξ αἴφνης κάποιοι ἀγάπησαν τοὺς μὴ ἔχοντες ἀλλὰ διότι …βαρέθηκαν τοὺς ἔχοντες!!!
Πρὸ μερικῶν μηνῶν ὁ μπουμποῦκος συνῳμιλοῦσε μὲ τὸν Γλέζο, ὁ ὁποῖος ἐξέφρασε ἐπισήμως ἀκριβῶς αὐτὸ ποὺ βλέπουμε σήμερα νὰ συμβαίνῃ στὴν Κύπρο, στὴν Ἰσπανία καὶ στὴν Γαλλία. Δῆλα δὴ ὁ Γλέζος ἰσχυρίσθη πὼς πρέπει νὰ φορολογηθοῦν, ἤ νὰ πληρώσουν κάτι παραπάνω, οἱ ἔχοντες, ἔτσι, μὲ τὸ στανιό, Συνέχεια
Μὰ σημαντικότερον ὅλων εἶναι νὰ προστατεθοῦν τὰ συμφέροντα τῆς El Dorado!!!
Γιατί ὑπάρχει ἡ ἀστυνομία; Γιά νά μᾶς προστατεύῃ ἀπό τήν ἐγκληματικότητα;
Χά!
Λᾶθος καταλάβατε!
Ὑπάρχει γιὰ νὰ προστατεύῃ τὰ συμφέροντα τῆς El Dorado!!! Κι ὄχι μόνον φυσικά!
Ὑπάρχει γιὰ νὰ προσταεύῃ τὰ κουδουνισμένα ἀπὸ τὴν ὀργή μας.
Ὑπάρχει ἐπίσης γιὰ νὰ προστατεύῃ τοὺς ἐργολάβους τῶν ΧΥΤΑ ἀπὸ τὴν προσπάθειά μας νὰ διασφαλίσουμε τὴν ἐπιβίωσίν μας καὶ τῶν παιδιῶν μας!!!
Τόσα γιὰ φαΐ, τόσα γιὰ νάνι, τόσα γιὰ κακά…
Τό εἴδαμε τό ὄνειρο; Ἤ ἀκόμη περιμένουμε κάποιαν βελτίωσι αὐτῶν πού συμβαίνουν γύρω μας;
Θά φτιάξουν τά πράγματα; Θά γίνουν καλλίτερα; Θά περάσῃ ἡ μπόρα;
Γιὰ νὰ δοῦμε…. Διότι κατὰ πῶς φαίνεται μάλλον ἔχουν προχωρήσῃ οἱ διαδικασίες δουλοποιήσεως
Κι ἐμεῖς περιμένουμε νὰ ἀλλάξῃ κάτι… Πρὸς τὸ …τέλος πάντων!
Στὴν Ἰρλανδία λοιπὸν τὰ ἔχουν δῇ ἀλλοιῶς….
Ἡ ἐπισημοποίησις τῆς δουλείας στὴν χώρα μας εἶναι γεγονός!
Ἐδῶ ποὺ ἔχουμε φθάσῃ πρέπει ἐπὶ τέλους ἄς τὸ παραδεκτοῦμε!
Ὅλα ὅσα συμβαίνουν γύρω μας συμβαίνουν γιὰ νὰ ἐπισημοποιήσουν τὴν δουλεία ἐντὸς κι ἐκτὸς τῆς χώρας μας. Βέβαια, γιὰ δούλους μᾶς ἔβλεπαν πάντα. Ἀλλὰ ἄλλο νὰ μᾶς ἀποκοιμίζουν μὲ λόγια μεγάλα καὶ δημοκρατικὲς ἀερολογίες κι ἄλλο νὰ μᾶς ἀποκαλύπτουν θρασύτατα πὼς ναί, ἡ μόνη ἀναγνώρισις δικαιωμάτων ποὺ μᾶς ἐπιτρέπουν, εἶναι αὐτὴ τῶν δούλων.
Στὴν Μανωλάδα λοιπὸν ἔπεσαν πυροβολισμοί, διότι, κατὰ τὰ λεγόμενα τους, οἱ ἐργαζόμενοι δὲν ἔχουν πληρωθῇ ἐδῶ καὶ ἕξι μῆνες. Σὲ 200.000 εὐρὼ ἀνέρχονται οἱ ὀφειλὲς τῶν ἐργοδοτῶν. (Ὀρθότερα ἀφεντάδων!!!)
Συνέχεια

