Τά αἴσχη τῶν προέδρων τῆς ἑλληνικῆς βο(υ)λῆς

Στά ΦΕΚ τῶν τελευταίων ἡμερῶν ὑπάρχουν πάρα πολλοί διορισμοί, οἱ ὁποῖοι προωθοῦνται τμηματικά γιά νά μήν προκαλέσουν τό κοινό αἴσθημα. Ἡ γνωστή μέθοδος τῶν κρατικοδίαιτων ἐθνοκηφήνων.

Οἱ πρώην πρόεδροι τῆς βο(υ)λῆς ἀπολαμβάνουν ὡρισμένα προνόμια πού τούς παρέχονται ἀπό τόν κανονισμό τῆς βουλῆς, (προσωπικό, γραφεῖα, κινητά, ἀναλώσιμα, ὁδηγούς, κλητῆρες, ἀστυνομικούς γιά τήν προστασία τους, αὐτοκίνητα πολυτελείας, μετακινήσεις ……).

Ὁ πρώην πρόεδρος Φίλιππος Πετσάλνικος συνεχίζει νά διορίζῃ, ὅπως θά δεῖτε στά ΦΕΚ Συνέχεια

Ἡ Νέα Τάξις κι ἐμεῖς, οἱ πρόθυμοι δοῦλοι..

Λυπάμαι που το λέω,αλλά δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα …τι κρίμα….
 

Να ποινικοποιηθεί η σκέψη, να τελειώνουμε.

Αυτός είναι ο στόχος του νεοταξισμού, αυτή την ανάγκη έτρεξε να καλύψει ο πρόθυμος Κουβέλης, αυτή την εντολή έτρεξε να εκτελέσει ο φοροφυγάς Κούβελος, αυτή την διαταγή έτρεξαν να εκτελέσουν οι πρόθυμοι ηλίθιοι μετά των καλοπληρωμένων δημοσιογράφων…Δεν πρέπει να σκέφτεστε. Θα δέχεστε ποινές.Δεν πρέπει να τολμάτε να λέτε οτιδήποτε πέρα από αυτό που η νέα τάξη επιτρέπει.
Συνέχεια

Οἱ γερμανοί ζημειώνουν τό Ἑλληνικό κράτος

Γιά νά κερδίσουν οἱ γερμανοί πρέπει νά ζημιωθῇ τό Ἑλληνικό δημόσιο, μέ τήν βοήθεια, βεβαίως τῶν ἐγχωρίων λακέδων! Μία ἀρκετά καλή πρότασι τῆς Ῥωσσίας, ἡ ὁποία εὑρίσκεται στό «συρτάρι», ἐδῶ καί τρία χρόνια θά ἀκυρωθῇ μέ ἀπώτερο σκοπό τό ξεπούλημα τοῦ ΟΣΕ, μέ ὅρους πού συμφέρουν ἀποκλειστικά τούς «κατακτητές» μας! Συνέχεια

Ἡ Πράσινη Ἀπάτη δημιούργησε στὴν ΛΑΓΗΕ ἔλλειμα 300εκ € ! Ἐλᾶτε γίδια νὰ πληρώσετε!

 

netakias

Εδώ στο netakias προβλέπαμε από τις 8 Οκτωβρίου 2010 (ΔΕΗ : Θα πληρώσουμε το κόστος της “Πράσινης” Απάτης; ) ότι κάτι θα πάει “στραβά” στην “πράσινη” μεθόδευση της “πρασινης” ρεμούλας για “πρασινα” φωτοβολταϊκά στην Ελληνική Υπαιθρο.

Συνέχεια

Ἡ «ὑγιειής» ΑΤΕ στούς ἰδιῶτες, ἡ «ἀσθενής» στίς πλάτες μας

Ἡ Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος ἀνεκοίνωσε τήν μεταβίβασι τοῦ ὑγιοῦς τμήματος τῆς Ἀγροτικῆς Τραπέζης στήν Τράπεζα Πειραιῶς.Τό ὑγιές. Τό ἀσθενές μένει στό κράτος. Δηλαδή σέ μᾶς. Οἱ Ἕλληνες φορολογούμενοι θά πληρώσουν, ὡς συνήθως, τά «σπασμένα».

Τά δάνεια τῶν κομμάτων ΝΔούλας καί Πα-σοκ στήν Ἀγροτική δέν ἦταν; Στήν καμπούρα μας κι αὐτά!

Δεῖτε τήν ἀνακοίνωσι: Συνέχεια

Ἡ ψευδαίσθησις τῆς ἐργασιακῆς ἐλευθερίας. (ἐνημέρωσις)

Κι ἔλεγα ἐγώ…. Τί μᾶς φταίει; Τί μᾶς φταίει;

Ἡ γλωσσική μας πενία μᾶς φταίει…
Ἐὰν εἴχαμε ἀντίληψιν τῶν ἐννοιῶν, τότε ἀπλούστατα δὲν θὰ μποροῦσαν νὰ μᾶς σέρνουν δεξιὰ κι ἀριστερά.  
Γιὰ νὰ ἔχῃ ὅμως κάποιος ἀντίληψιν τῶν ἐννοιῶν, πρέπει νὰ ἔχῃ παδεία.
Γιὰ νὰ ἔχῃ κάποιος παιδεία, πρέπει νὰ τὴν ἔχῃ λάβει.

Συνέχεια