Τήν εἰκόνα τήν πῆρα ἀπό τό βῆμα τῆς Κυριακῆς. Τήν φυλλάδα τοῦ ΔΟΛ καί μία ἀπό τίς πρῶτες (ἴσως ἡ καλλίτερη) πού στηρίζει τό σύστημα καί τούς συνεταίρους του στήν κυβέρνησι. Ἔβγαλαν καί δικό τους βουλευτή……
Ἔχει ἐνδιαφέρον νά βλέπουμε μέ ποιό τρόπο προσπαθοῦν νά Συνέχεια



Ἤ ἀλλοιῶς, εἰς ὑγείαν τῶν κορόιδων