Τί εἴπαμε πώς σημαίνει παραγωγικότης;

Μήπως νά σημαίν βιομηχανική παραγωγή; λλά χουμε μες δ τέτοιο πργμα; Πο νά τό εὕρουμε; Πέρασε τ μΠΑτΣΟΚ κα τ ἐσάρωσε λα…
Μήπως νά σημαίν μεταποίησις; Τς τς τς… Κακς κουβέντες γράφω σήμερα! Μόνον κινεζικὰ προϊόντα πλέον! Μόνον! Ἐὰν δν χρησιμοποιομε τ κινεζικά, θ μς στείλουν γιργτες στν κόλασιν τν ρυχείων τς Κίνας! Συνέχεια

Περιλαμβάνουν κι ἐσένα τά εὐρωπαϊκά δικαστήρια Μιχάλη, ἤ ὄχι;

Θμαθες φαντάζομαι πς χαρακτηρίσθς παράνομος χρήσις χημικν κατά ερηνικν διαδηλωτν. 
Θά μαθες πίσης, φαντάζομαι, πώς νοιξε δρόμος, γιά  νά λλάξουν κάποιοι τά φτα, σέ τύπους σάν σένα καί τόν προκάτοχό σου.
Θά μαθες πίσης, φαντάζομαι, πώς τύποις, μόνον τύποις, εσαι κι πισήμως πολύτως παράνομος!
Τί λές λοιπόν; 
Θά συνεχισθῆ ἣ χρήσις χημικν κατά ερηνικν διαδηλωτν χι;

Ξέρεις τί πιστεύω Μιχάλη; Συνέχεια

Μήπως ἡ Ἰταλία βιάζεται περισσότερον νά μᾶς ….ἀκολουθήσῃ;

πεσε τ μάτι μου σ μίαν εδησιν, διόλου σήμαντη θλεγα. 

Στν ταλία κάτι ψήνεται, ταχύτερα π ατ πο ψήνονται δ
Μόντι δν διαφέρει κα πολ στ κομμάτι τν καταβολν, π τν Παπαδμο, λλδ τος ξημέρωσαν καταστάσεις πο οδόλως νέμεναν.

Θά τά καταφέρουν ο γείτονες;
Λέτε νά τά καταφέρουν; Συνέχεια

Βρὲ τοὺς μπαταχτσῆδες τοὺς Ἰρλανδούς!

Τί φάρα κι αὐτή; 
Νά μήν πληρώνουν χαράτσια τώρα καί οἱ  Ἰρλανδοί; 
Ἐπιτρέπονται αὐτά τά πράγματα; Ἢ δουλευόμαστε; 
Μήπως νά τούς στείλουμε τόν Μπένυ πού ἔχει εἰδικότητα; Συνέχεια

Ἡ πρωτεύουσα τοῦ τρόμου!

Ἀθῆνα! Τῆς Γῆς τὸ δακτυλίδι!
Ξέρω, παλαιότατον τὸ ἀνέκδοτον!
Ἢ ὀρθότερα, κάαααποτε…..
Διότι τώρα πιὰ συζητᾶμε μόνον γιὰ τὴν πρωτεύουσα τοῦ τρόμου!

Αθήνα η πρωτεύουσα του φόβου.

Καθεστώς ανασφάλειας και φόβου βιώνουν όλο και εντονότερα οι πολίτες της Αθήνας. «Ισως να είναι η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που οι κάτοικοί της διστάζουν όχι απλώς να κατοικήσουν αλλά και να διέλθουν από το Κέντρο της» σημείωσε η διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Εγκληματολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Χριστίνα Ζαραφωνίτου, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα έρευνας σε καταστηματάρχες και αστυνομικές υπηρεσίες τριών περιοχών του Λεκανοπεδίου (Αθήνα, Ηλιούπολη και Πειραιά).

Οπως ανέφερε κατά τη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης του Δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με το ΕΚΚΕ και τον Συνήγορο του Πολίτη, η Αθήνα κατατάσσεται συγκριτικά με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες στην πρώτη θέση ανασφάλειας και φόβου που αισθάνονται οι κάτοικοί της. Ενδεικτικό είναι πως μεταξύ των πολιτών που αισθάνονται ανασφαλείς, 45,5% δηλώνουν υπέρ του περιορισμού των ατομικών ελευθεριών για την προστασία τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, 34,5% των καταστηματαρχών έχουν υποστεί κάποια εγκληματική ενέργεια. Στο πλαίσιο αυτό ζητούν εντονότερη παρουσία της Αστυνομίας.
«Το αίσθημα ασφάλειας δεν θα αποκατασταθεί εάν παράλληλα με την καταστολή του εγκλήματος οι ίδιοι οι άνθρωποι δεν επιστρέψουν στην πόλη» υπογράμμισε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. (πηγή)

Κι ἀκόμη εἴμαστε στὴν ἀρχή!
Τὸ πλιάτσικο μόλις ξεκίνησε!
Σὲ λίγο δὲν ξέρω ἐὰν θὰ ὑπάρχουν ἔξω Ἕλληνες πολῖτες πλέον!
Ἐὰν ὄχι, τότε θὰ βλέπουμε νὰ στρέφονται σταδιακῶς οἱ πάσῃς φυλῆς νεοέλληνες πρὸς τὶς ἕτερες φυλές, πρὸ κειμένου νὰ ἐπιβιώσουν!  

Φιλονόη.

Υ.Γ. Αὐτό τό περί περιορισμοῦ τῶν ἐλευθεριῶν μας ποιός τό σκαρφίστηκε; Κάποιος Καμίνης ἢ κάποιος ἄλλος νεοταξίτης; Πόσο ποιά ὁ περιορισμός; Μέ ἀστέρι στό σημεῖον τῆς καρδιᾶς θά κυκλοφοροῦμε ἢ μέ ἁλυσίδα στά πόδια;

Στρίβειν διά τῆς παραιτήσεως

 

Ὁ λόγος γιά τόν ἀρχιδοσίλογο Εὐάγγελο Βενιζέλο. 

Μόλις ἐκλεγεῖ ἀρχηγός τοῦ κόμματος – ἀντίπαλο δέν ἔχει – θά παραιτηθῇ ἀπό ὑπουργός οἰκονομικῶν καί ἔτσι θά πετάξῃ τό μπαλάκι στόν ἑπόμενο ὑπουργό, ὁ ὁποῖος, βεβαίως, δέν ἔχει δεσμευθῇ, νά συζητήσῃ γιά τίς γερμανικές ἀποζημιώσεις.Ἔτσι, παραπέμπεται τό θέμα στίς καλένδες…. Συνέχεια