Πληρώνετε μόνο τό ῥεῦμα; Ἔτσι νομίζετε

Δέν «τρώγονται» μέ τίποτα οἱ φιλιππινέζες τῆς Εὐρώπης. Σάν τούς γύπες ἁρπάζουν τά χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ. Εἶναι ἰκανοί νά μπαίνουν μέσα στά σπίτια μας καί νά μᾶς κλέβουν. Μετά τούς ἀλλοδαπούς, βεβαίως. Δεῖτε τί σκαρφίστηκαν γιά νά πληρώνῃ ὁ κόσμος, ἀναγκαστικά, τό εἰδικό τέλος ἀκινήτων (τό γνωστό χαράτσι):

Μινώταυρος

«Δεν έχει νόημα να εξοφλείτε μερικώς τους λογαριασμούς της ΔΕΗ»

Το υπουργείο Οικονομικών εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους πολίτες ότι «δεν έχει κανένα πρακτικό νόημα» να εξοφλούν μερικώς τους λογαριασμούς της ΔΕΗ που περιλαμβάνουν το ειδικό τέλος ακινήτων διότι Συνέχεια

Εἴμαστε γαλαντόμοι ἐμεῖς! 31.000.000 σὲ συμβούλους πληρώνουμε!

Ἐν ᾦ τὴν ἴδιαν στιγμὴ κατεβάζουμε τὶς συντάξεις στὰ 400 εὐρώπουλα.
Εἴμαστε ἀνοικτοχέρηδες! Κουβαρντᾶδες!
Προτιμοῦμε νὰ πεινᾶμε καὶ νὰ ζοῦν βασιλικῶς οἱ σύμβουλοι παρὰ νὰ πεινοῦν κι αὐτοὶ μαζύ μας.
Ἄλλως τε, ἐὰν δὲν ἔχουν τὸ χαβιάρι τους, τὸν ἀστακό τους καὶ τὶς σουΐτες τους, πῶς θά μποροῦν νά κατεβάζουν ἰδέες πρό κειμένου νά μᾶς συμβουλεύουν; Συνέχεια

Ἕλληνας Κροῖσος μέ 9 γράμματα = βουλευτής

 

Δείτε αναλυτικά την περιουσία των 300 της Βουλής – Περισσότερα από 60 εκατ. ευρώ σε καταθέσεις.

– Περισσότερα από 60 εκατ. ευρώ σε καταθέσεις

– 3.984 σπίτια, διαμερίσματα και εξοχικά

– 19.879.401 τ.μ. σε γη Συνέχεια

Ὅταν τὰ Giorgo ἔκαναν business μὲ πετρέλαια!


Ὅταν λοιπὸν τὸ Giοrgo ἔκανε τὶς συμφωνίες του, μαζὺ μὲ τὸ ἄλλο Giorgo καὶ μὲ σύμβουλο τὸν μεγάλο διδάσκαλό τους Κωστάκη Σημίτη (βᾶλτε καὶ τὸ πατρικό του, δὲν μὲ χαλάει!), μὲ τὴν στήριξι τοῦ ἄλλου Giorgo (αὐτοῦ, τοῦ ΛΑΟπλάνου) καὶ τῆς Ντορίτσας, καθῶς  καὶ μὲ τὴν «ἀνοχὴ» (;;;;;;) τῆς Ἀλέκας, τοῦ Ἀλέκου, τοῦ Ἀλέξη, τοῦ Ἀντωνάκη καὶ λοιπῶν μικρῶν καὶ μεγάλων κεφαλῶν τῆς αὐτῆς συμμορίας, τότε λοιπὸν ἔκαναν big business!!! Very big business!!!

Συνέχεια

Ὁ ἕνας συμπληρώνει τὸν ἄλλον στὸ τρίο-Μοῦντζες!

Τί εἶναι ἐτοῦτοι;
Γιατί ἀκόμη τούς ἀκοῦμε;
Τί στό καλό;
Ὁ ἕνας συμπληρώνει τόν ἄλλον;

Συνέχεια

Μία «ἐπιδημία» ποὺ ὁδηγεῖ στὴν ἀστυνομία τροφίμων.


Ἔχω ξαναγράψει γιὰ τὰ γερμανικὰ ἀγγουράκια καὶ τὶς δῆθεν ἐπιδημίες.

Σήμερα ἔπεσα σὲ ἕνα ἄρθρον τοῦ Λιακοπούλου καὶ σκέφτηκα νὰ σᾶς τὸ παρουσιάσω, πρὸ κειμένου νὰ μὴν τὰ γράφω μόνη μου.
Τὸ πρόβλημά μου, καθῶς καὶ ὅλων μας, παραμένει στὴν τροφή.
Αὐτὴν κτυποῦν κι αὐτὴν θέλουν νὰ ἐλέγξουν μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο.
Ἐξ οὖ καὶ ἡ ἐν λόγῳ ἐπιδημία.
Εἶναι δυνατόν νά ἔχουν μίαν ἐταιρεία πού δημιουργεῖ  ἰούς (ναί, αὐτὴ τοὺς δημιούργησε), νά ἔχῃ ταὐτοχρόνως δημιουργήσει ἢδη τό φάρμακο πού θεραπεύει τά Συνέχεια