Οἱ ἥρωες πεθαίνουν μία φορά, οἱ προσκυνημένοι πεθαίνουν κάθε ἡμέρα

Ἡ Ἑλλάς ἀπό προχθές εἶναι δέσμια τοῦ Βρετανικοῦ Δικαίου. Τό Βρετανικό δίκαιο χρησιμοποιοῦσαν οἱ Βρετανοί ἀπό τότε πού εἶχαν δεκάδες ἀποικίες καί μέ αὐτόν τόν τρόπο ἤλεγχαν τούς ὑπηκόους-δούλους τῶν κρατῶν πού εὑρίσκοντο ὑπό τήν κατοχήν τους.

Ἡ Ἑλλάς εἶναι δέσμια τοῦ βρετανικοῦ δικαίου ὄχι διότι ἔδωσαν οἱ πολίτες αὐτῆς τῆς χώρας ἕναν ἀγῶνα ἤ ἐπειδή ἔκαναν πόλεμο μέ τήν παλαιά Βρετανική Αὐτοκρατορία καί τόν ἔχασαν.

Ἡ Ἑλλάς εἶναι δέσμια τοῦ Βρετανικοῦ (ἀποικιακοῦ) δικαίου, ὄχι μέ ὑπαιτιότητα ἤ μέ τήν θέλησι τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν της ἀλλά μέ τήν βούλησι καί τήν ὑπογραφή τῶν «Ἑλλήνων» πολιτικῶν της καί μέ τόν ἐκβιασμό τῶν «φίλων», ἑταίρων καί δανειστῶν της.

Πῶς φτάσαμε ὡς ἐδῶ;

Τό 1983, πρίν ἀπό 29 χρόνια ὁ «ἐθνάρχης» Κωνσταντῖνος Καραμανλῆς πρωτοστατοῦσε στήν ἔνταξι τῆς χώρας μας στήν Ε.Ο.Κ.(τήν εύρωπαϊκή ἔνωσι), ὅπως ὠνομάζετο τότε.

Μέ τήν βοήθεια καί τῆς Γαλλίας ἀνακαλύψαμε τά δεσμά τῆς φιλίας τῶν δέκα ἑταίρων μας, τήν ἐποχή ἐκείνη. Ἐμεῖς βάλαμε τήν φιλία κι ἐκεῖνοι τά δεσμά!

Εἴμαστε πολύ χαρούμενοι καί γιά ἕναν ἄλλο λόγο. Νομίζαμε πώς ἐξασφαλίσαμε τήν ἐθνική μας ἀκεραιότητα, κυρίως, ἔναντι τῶν Τούρκων, οἱ ὁποῖοι ὑποκινούμενοι καί ἀπό ἄλλες δυνάμεις, ἐπιβουλεύονται συνεχῶς τόν πλοῦτο καί τά σύνορά μας. Στήν συνέχεια ἀποκτήσαμε καί γκρίζες ζῶνες στό Αἰγαῖο.

Στήν ἀρχή Συνέχεια

Αὐτὸ θὰ τὸ πληρώσετε! Σᾶς ἔχουμε προειδοποιήση!

Αὐτὸς εἶναι ὁ πατέρας μου καὶ ἡ μάννα μου! Εἶναι ὅλοι οἱ παπποῦδες μου! Εἶναι ὅλοι οἱ ἀδικημένοι καὶ σφαγισμένοι καὶ γενοκτονημένοι καὶ κατατρεγμένοι καὶ πονεμένοι Ἕλληνες μέσα στοὺς αἰῶνες! Γιὰ ὅλους θὰ πληρώσετε!!! Νὰ τὸ θυμᾶσθε! 

Δὲν μὲ ἐνδιαφέρει ἐὰν ἐγὼ περνῶ μὲ παξιμάδι καὶ κρεμμύδι. Δὲν μὲ ἐνδιαφέρει ἐὰν δὲν ἔχω ῥεῦμα. Δὲν νοιάστηκα γιὰ τὸ ἐὰν θὰ ζεσταθῶ μέσα στὴν βαρυχειμωνιά.  Συνέχεια

«Ὀχυρώνονται» ἐν ὄψει Εἰδικού Δικαστηρίου

Tην Κυριακή θέλουν να περάσουν το σύμφωνο παράδοσης της Ελλάδας, ενώ απόψε το βράδυ οι τρεις αρχηγοί της συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, υπό την επίβλεψη του τραπεζίτη Λ.Παπαδήνμου, θα επισφραγίσουν το όνειδος που κατ’ευφημισμόν, καλείται “PSI” και “δανειακή σύμβαση”.

Το ερώτημα είναι κατά πόσο θα παραμείνουν αυτοί οι αρχηγοί στην εξουσία των κομμάτων τους, μετά από όλα αυτά; Και αν ο Γ.Καρατζαφέρης θα δώσει αγώνα για να ξαναμπεί το ΛΑΟΣ στη Βουλή, πόσο βέβαιο είναι ότι ο Α.Σαμαράς δεν θα έχει σύντομα την τύχη του Γ.Παπανδρέου;

Το ερώτημα είναι Συνέχεια

Τὰ «κόκκινα φανάρια» τῆς Δημοσίου διοικήσεως!

Ξεπωλοῦν… Περᾶστε… Τὸ πλιάτσικο κορυφώνεται!!! Κι ἐμεῖς; 
Χαζεύουμε ἄναυδοι τὴν κατρακύλα….

Τὰ «κόκκινα φανάρια»; Λάθος.. Ἐκεῖ, κάποιοι, λιγοστοί, ἔχουν ἀκόμη πυλῶνες ἀρχῶν.. Στὴν δημοσία διοίκησι ἔχουν πρὸ πολλοῦ καταῤῥεύσει τὰ πάντα.. Συνέχεια

Γιατί δέν προτείνουν ἄλλες πηγές ἐσόδων;

Γιατί δεν προτείνουν άλλες τουλάχιστο​ν ισοδύναμες πηγές εσόδων;
Ραγιαδισμό​ς ή άλλες σκοπιμότητ​ες

Ο ραγιαδισμός τον οποίο επιδεικνύει το πολιτικό σύστημα μόνον ως αποτέλεσμα εκβιασμών μπορεί να δικαιολογηθεί. Δεν συζητούν για την σωτηρία της χώρας αλλά για παράδοση της χώρας μέσα από την εξαθλίωση των πολιτών, έστω και αν πολιτικοί αρχηγοί προσπαθούν να εμφανιστούν ως…αντιστασιακοί ακολουθώντας την λογική του Χότζα: Σου ζητάω τρία, σου αφήνω δύο και παίρνω τελικά το ένα που πραγματικά θέλω και παράλληλα παριστάνω και τον ήρωα! 
Το ερώτημα εξακολουθεί να παραμένει. Γιατί δεν προτείνουν άλλες τουλάχιστον ισοδύναμες πηγές εσόδων;

Συνέχεια

Ἡ πολιτική ἀπάτη Βενιζέλου γιά τήν δραχμή!

Ξετυλίγοντας το κουβάρι των δηλώσεων του υπουργού οικονομίας, εξάγονται απίστευτα συμπεράσματα για την οικονομική κρίση!

Ακούγοντας την ομιλία του υπουργού Οικονομίας και εν δυνάμει επόμενου αρχηγού του ΠΑΣΟΚ, αισθάνθηκα ότι απευθύνεται σε … Ιθαγενείς της φυλής των Παπούα! Η απίστευτη και απαράδεκτη από κάθε οικονομική θεώρηση, ομιλία του κ.Βενιζέλου, μετασχηματίστηκε μάλιστα σε απειλή κατά όσων υποστηρίζουμε την άμεση επιστροφή στη δραχμή, και ειδικά όσων, την υποστηρίζουν εδώ και καιρό (όπως ο υπογράφων) το όπλο της επιστροφής στη ΔΡΑΧΜΗ ως διαπραγματευτικό ατού στις συνομιλίες μας!

Καταγράφουμε όσα είπε ο υπουργός και θα τα αναλύσουμε παρακάτω:

«Περίπου 65 δισ. ευρώ έχουν αποσύρει οι Έλληνες από τις τράπεζες, προκειμένου να τα «σώσουν» σε περίπτωση επιστροφής στη δραχμή. Εκ των 16 δισ. ευρώ που μεταφέρθηκαν στο εξωτερικό, το 32% (δηλαδή τα 5,12 δισ.) μεταφέρθηκαν σε βρετανικές τράπεζες και λιγότερο από το 10% (δηλαδή λιγότερο από 1,6 δισ. ευρώ) σε τραπεζικούς λογαριασμούς στην Ελβετία. Συνολικά, δηλαδή, από τα 65 δισ. ευρώ που αποσύρθηκαν από τις ελληνικές τράπεζες από τα τέλη του 2009 λιγότερο από το 2,5% φυγαδεύτηκε στην ΕλβετίαΣυνέχεια