«Πάλι τρέλλα πουλᾶς»
Γιὰ τὴν fake ἀριστερά, δὲν ὑπάρχει κόκκινη γραμμὴ καὶ πάτος.
Ἐκεῖ ποὺ σὲ διαβεβαιώνουν ὅτι ἔως ἐδῶ ἦταν, ἐκεῖ συνεχίζουν καὶ σκάβουν.
Σύμφωνα μὲ τὴν ἐπιχειρηματολογία τοῦ Ὑπ. Δικαιοσύνης,
γιὰ τὴν ἀντικατάσταση τῶν φυσικῶν πλειστηριασμῶν, μὲ ἠλεκτρονικούς:
«Ἡ ἀναγκαστικὴ ἐκτέλεσις ἐκτυλίσσεται, ἐξ ὁρισμοῦ,
σὲ ἔνα πεδίο συγκρούσεως συμφερόντων ἀλλὰ καὶ ὑψηλῆς ψυχικῆς ἐντάσεως.
Πλὴν ὅμως, εἶναι ἀναγκαία σὲ κάθε ἔννομη τάξη.
Ἡ διενέργεια τοῦ πλειστηριασμοῦ μὲ ἠλεκτρονικὰ μέσα
ἐπιτυγχάνει τὴν μεγιστοποίηση τοῦ οἰκονομικοῦ ὀφέλους
καὶ τὴν ἐλαχιστοποίηση τοῦ προσωπικοῦ κόστους.Για ὅλους τοὺς παραπάνω λόγους, προτείνεται ἡ καθολικὴ ἐφαρμογή του».
Κύριε Κοντονή, στὸ χωριό μου λέμε 4 γράμματα γιὰ τέτοιες καταστάσεις = Χ.Ψ.Κ.Α. !!!!
Ἡ ἐκτέλεσις Ζαφειροπούλου δὲν μπορεῖ, ἐκ τῶν πραγμάτων, νὰ ἀποφύγῃ νὰ πάρῃ «πολιτική» χροιά, ὅσο καὶ ἂν δὲν τὸ θέλῃ ἡ κυβέρνησις καὶ ὁ κ. Κοντονής.
Εἰλικρινῶς, δὲν ἤθελα νὰ ἀσχοληθῶ μὲ τὴν κάθε καϊλῆ, τὰ σόγια της καὶ τὴν ἱστορία της.Ἔχει σηκωθῇ ὅμως τόσος σάλος μὲ τὸ νὰ τῆς …καταῤῥίψουν ἅπαντες τὸν οἰκογενειακὸμῦθο (;;;) της, ποὺ καταντᾶ γελοία ἡ τόσο μεγάλη ἐνασχόλησις. Πολὺ γελοία.