Αυτό από την Σερβία,δεν το περίμενα ειλικρινά!
Τους θεωρούσα λαό,φιλικά προσκείμενο προς την Ελλάδα,αλλά κι εμείς προς αυτούς,παρά τα όσα τους είχαμε κάνει επί κυβερνήσεως Σημίτη που αφήσαμε τα Νατοϊκά στρατεύματα που τους βομβάρδισαν, να περάσουν από Ελλάδα ,τότε με τον πόλεμο.
Κρίμα…




