Νίκολιτς πρὸς Σκοπιανοὺς: «Γιὰ τὴν Σερβία εἶστε Μακεδονία κι ὄχι FYROM».

Αυτό από την Σερβία,δεν το περίμενα ειλικρινά!

Τους θεωρούσα λαό,φιλικά προσκείμενο προς την Ελλάδα,αλλά κι εμείς προς αυτούς,παρά τα όσα τους είχαμε κάνει επί κυβερνήσεως Σημίτη που αφήσαμε τα Νατοϊκά στρατεύματα που τους βομβάρδισαν, να περάσουν από Ελλάδα ,τότε με τον πόλεμο.

Κρίμα…

Συνέχεια

Φωτογραφίες, ἀπὸ ἕναν ἀγώνα, ποὺ δὲν εἴδαμε! (Σκόπια-Σερβία)

Ὁ περιβόητος ἀγώνας Σκοπίων Σερβίας ἔφερε στὴν ἐπιφάνεια ἕνα ἐθνικὸ θέμα, κοινὸ γιὰ τοὺς λαοὺς τῆς χερσονήσου τοῦ Αἵμου. Τὴν βλακεία τῶν Σκοπιανῶν. 

Γιὰ τὰ ὅσα συνέβησαν στὸν ποδοσφαιρικὸ ἀγώνα αὐτὸν μάθαμε μόνον τὰ ὅσα ἤθελαν τὰ ΜΜΕ νὰ μάθουμε. Δῆλα δὴ μάθαμε μόνον τὰ παράπονα τῶν σκοπιανῶν. 
Τὰ ἄλλα, αὐτὰ ποὺ δὲν μάθαμε, κι ἀφοροῦν στὸν ἐθνικισμὸ τῶν σκοπιανῶν καὶ στὴν παράνοια ποὺ κουβαλᾶ, δὲν ὑπῆρχε Συνέχεια

Ἡ Ουάσιγκτον ἀπεφάσισε. Ἄνω Μακεδονία ἡ Βαρδάρσκα

Ἡ Ἑλληνική «κυβέρνησις» καί κατά κύριο λόγο ἡ Γερμανία, (ἡ ὁποία ἔχει τόν τελευταῖο λόγο μέσα στήν Εὐρώπη τῶν 27) τί λέει; Συμφωνεῖ; 

Ὑποψιάζομαι, ὅτι στό συγκεκριμένο θέμα θά συμπλεύσῃ μέ τίς Ἑλληνικές θέσεις. Ξέρει αὐτή. Ἦρθε ἡ ὥρα νά ἀρχίσῃ νά ἀποστασιοποιεῖται ἀπό τίς ἐπιδιώξεις καί τά συμφέροντα τῆς, πρώην, κοσμοκράτειρας Ἀμερικῆς καί νά ὑπηρετήσῃ τά δικά της. Τά συμφέροντα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνώσεως…..

Κάτι τρέχει μέ τούς…..Ἄνω Συνέχεια

Τὰ Σκόπια ἔγιναν Μακεδονία καὶ σὲ διεθνὲς ἰατρικὸ συνέδριο. Ἀντίδρασις Ἑλλήνων ἰατρῶν.

Τὰ Σκόπια ἔγιναν Μακεδονία καὶ σὲ διεθνὲς ἰατρικὸ συνέδριο. Ἀντίδρασις Ἑλλήνων ἰατρῶν.Το ελπιδοφόρο της είδησης είναι  ότι υπάρχουν εθνικά αντανακλαστικά ακόμη!
Δεν έχουμε αποχαυνωθεί εντελώς….
Συνέχεια

Σκόπια ἤ Βαρδάρσκα;

 

Σκόπια ἤ Βαρδάρσκα;1

Τό σωστό ὄνομα τῆς γείτονος εἶναι Βαρδάρσκα. Ἔτσι τήν συναντοῦμε σέ χάρτες καί βιβλία ἐδῶ καί πάρα πολλά χρόνια. Τουλάχιστον ἀπό τό 1936. Μήπως κάνουμε λάθος ὀνομάζοντάς την Σκόπια; 

Τά Σκόπια εἶναι πόλις, ἡ πρωτεύουσα τῆς Βαρδάρσκας, δέν εἶναι κράτος.

Δεῖτε φωτογραφίες ἀπό ἐγκυκλοπαίδεια τοῦ 1936:

Μινώταυρος Συνέχεια

Ἔξαλλοι οἱ Σκοπιανοὶ γιὰ τὸ FYROM στὴν τελετὴ ἐνάρξεως!!!

Υπάρχει επιδημία μαζικής …..”εγκεφαλικής αυνανίασης”;;
Γιατί αν υπάρχει,ένα υποκρατίδιο γειτονικό,φαίνεται πως πάσχει από αυτήν!
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό…!!Πιο αυνάνας …..πεθαίνεις!!
Βάλτε κανένα αντιλιακό βρε μην σας κάψει ο ήλιος της Βεργίνας!! Συνέχεια