Φθάνουν οἱ ἐπενδυτές!!! Στηθεῖτε στὴν σειρὰ νὰ προσκυνήσετε!!!

Τὸ ἐδιάβαζα, τὸ ξανὰ ἐδιάβαζα καὶ ἀνετρίχιασα!
Πασκίζουν νὰ περάσουν νόμο τέτοιον, μὲ τὸν ὁποῖον ὅταν θὰ δηλώνῃ κάποιος «ξένος ἐπενδυτής» νὰ μὴ  τοῦ προβάλλεται καμμία ἀπολύτως ἀντίστασις. 
Εἶτε αὐτὸς θὰ λέγεται χρυσοθήρας, εἶτε καταστροφέας προστατευομένων περιοχῶν, εἶτε σκέτο ὑπερφίαλος ποὺ θέλει νὰ ἰσοπεδώσῃ ἕνα νησί, γιὰ νὰ κάνῃ τὸ κομμάτι του στὴν γκόμενα. 
Ξέρετε τό τί θά συμβῇ στήν χώρα μας ἐάν περάσῃ αὐτή ἡ Ντροπολογία;
Τῆς Χαλκιδικῆς θὰ συμβῇ!!
Συνέχεια

ΔΕΙΤΕ: Πόση σύνταξι παίρνουν οἱ βουλευτές μας…

Στους κοινούς θνητούς … με 35-45 χρόνια δουλειά, η σύνταξή τους φτάνει τα 500 – 600 ευρώ, ενώ οι βουλευτές συνταξιοδοτούνται με….

…1.950 ευρώ. Σε αυτό το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό ανέρχεται η πλήρης βουλευτική σύνταξη με θητεία άνω των 17 ετών στη Βουλή, όπως διευκρινίζει το Δ.Σ. της Ένωσης τέως βουλευτών και ευρωβουλευτών, με ανακοίνωσή του.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως «η με κακότητα συνεχιζόμενη επίθεση των βουλευτών (τέως και νυν, αδιακρίτως), από ορισμένα όργανα του τύπου και των ραδιοτηλεοπτικών μέσων, έχει πάρει πλέον τη μορφή γενικευμένου διασυρμού και της συστηματικής συκοφαντίας».
Αναφέρεται, επίσης, ότι «ο άδικος και προκλητικός τρόπος ταπείνωσης του συνόλου των τέως βουλευτών με εργαλείο τον εντυπωσιασμό (δια της υπερβολής) δεν τραυματίζει μόνον τα πρόσωπα που διακόνισαν με εντιμότητα και πατριωτική ευθύνη επί δεκαετίες τον Λαό και τον Τόπο, αλλά κυρίως αμαυρώνει το κοινοβουλευτικό μας σύστημα».

Ειδικά για το θέμα των συντάξεων των τέως βουλευτών, δηλαδή αυτών που έχουν νόμιμο δικαίωμα συνταξιοδότησης με τη συμπλήρωση του 65ου έτους της ηλικίας τους Συνέχεια

Ἀκόμη ὁ Πάγκαλος εἶναι ἀντιπρόεδρος τῆς κυβερνήσεως;

Ἐκεῖ ποὺ ἀναζητοῦσα τρόπους νὰ ἐπικοινωνήσω μὲ τὴν κυβέρνησιν, καὶ ἰδιαιτέρως μὲ τὸν Σαμαρᾶ, ἔπεσα σὲ μίαν σελίδα, γιὰ τὴν ὁποίαν πράγματι, ἀπορῶ μὲ τοὺς διαχειριστές της. 
Ἀφ’  ἑνὸς μὲ ἔλουσε κρύος ἱδρώτας, ἀφ’  ἑτέρου γιὰ μίαν στιγμὴ πίστεψα πὼς ξύπνησα …λίγους μῆνες πρίν. 
Ἀν κι ἔχῃ ἐνημερωθῇ σχεδὸν στὰ πάντα, σὲ ὅ,τι φυσικὰ ἀφορᾷ τὶς παραπομπές της, στὴν φράσιν  «ὁ διαδικτυακὸς τόπος τοῦ Πρωθυπουργοῦ….» θὰ περιμέναμε νὰ διαβάσουμε ἀμέσως μετὰ τὸ ὄνομα Ἀντώνης Σαμαρᾶς. Ἀν’  αὐτοῦ ὅμως διαβάζουμε τὸ ὄνομα τοῦ Λουκᾶ Παπαδήμου!!! Πατῶντας βέβαια ἐπάνω στὸν σύνδεσμο, ὁδηγούμαστε ἀπ’  εὐθείας στὴν σελίδα τοῦ Σαμαρᾶ κι ἔτσι μᾶς φεύγει ἡ ἀρχικὴ τρομάρα!!!
Διότι φαντάζεστε νά παρέμενε ὁ Παπαδῆμος πραγματικός πρωθυπουργός; 
Συνέχεια

Ντοκουμέντο ντροπῆς

Τά κατορθώματα τοῦ ἀμερικανοεβραίου πού μέσα σέ δύο χρόνια κατέστρεψε τήν Ἑλλάδα. Εἶχε ἀρχίσει τό «θεάρεστον» ἔργο του ἀπό τήν ἐποχή πού χρημάτισε ὑπουργός ἐξωτερικῶν τῆς κυβερνήσεως Σημίτη. Ὅτι δέν πρόλαβε ὁ πατέρας τό συνέχισε ὁ «ἰός».Ἔτσι μᾶς προέκυψε τό βιβλίο τῆς Ῥεπούση πού μιλᾶ γιά τόν συνωστισμό καί ὄχι μόνο. Μήπως μᾶς προορίζουν γιά ἐπαρχία τῶν Μογγόλων; Λέω τώρα ἐγώ ….

Ἡ σύμβασις – μαμούθ τοῦ κυρίου Μέργου μέ τήν ΔΕΗ

Ο κύριος Μέργος είναι ο άνθρωπος που έκανε την ανεκδιήγητη δήλωση περί κατώτατου μισθού που εξόργισε την κοινωνία. Μετά την σημερινή αποκάλυψη του “Ολυμπία”, θα καταλάβετε όλοι το ποιόν της παρέας που κυβερνά την Ελλάδα και το απύθμενο θράσος. Συνέχεια

Οὔτε εὐρώ ἀπό τήν εἰσφορά ἀλληλεγγύης στούς ἀνέργους – Ὅλα γιά τούς τοκογλύφους

Ούτε ένα ευρώ δεν έχει πάει στον ΟΑΕΔ από την «Ειδική εισφορά αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας» που πληρώνουν εδώ και δύο χρόνια οι φορολογούμενοι, και δημιουργείται το ερώτημα που πάνε αυτά τα χρήματα; Προφανώς στους δανειστές.

Δεν έφτασαν ποτέ εκεί σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία» που επικαλείται τις σχετικές ανεπίσημες εκθέσεις του οργανισμού.Στις εκθέσεις αυτές, που έχουν στα χέρια τους στην κυβέρνηση γίνεται σαφής αναφορά ότι τα χρήματα της ειδικής εισφοράς του 2% από τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, που ξεκίνησαν να κρατούνται από το 2011 «υπέρ ανέργων». Συνέχεια