Βοούν οι Έλληνες του εξωτερικού και ιδιαίτερα οι δραστηριοποιούμενοι και διαμένοντες στην Γερμανία.
Ή μάλλον βογκούν από ντροπή και θυμό!!
Πως είναι δυνατόν Έλληνας Πρωθυπουργός να δηλώνει προς τους Γερμανούς ότι θα πάρουν τα χρήματά τους και να Συνέχεια

Καί μάλιστα, νά ἀποφασίσῃ ἀπό τώρα γιά τό ποιοί θά συμμετάσχουν ἢ ὄχι;
