Σιγὰ μὴ τὴν ἀφήσουν ἀπὸ τὰ χέρια τους!
Βρέ τί πάθαμε! Δὲν εἶναι ἁπλῶς ἀχόρταγοι ἐτοῦτοι οἱ τζαναμπέτηδες, ἀλλὰ μᾶς τὸ ὁμολογοῦν ἐπισήμως!

ΔΝΤ: “Συγγνώμη κάναμε λάθος στο ποσοστό της ύφεσης – Η Ελλάδα χρειάζεται κι άλλα δάνεια!”
Περισσότερα δάνεια ή βαθύτερο “κούρεμα” βλέπει ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Παναγιώτης Ρουμελιώτης.
«Οι χρηματικές ανάγκες θα είναι μεγαλύτερες κυρίως λόγω της, μεγαλύτερης από την αναμενόμενη, ύφεσης» δήλωσε ο Π. Ρουμελιώτης στο πρακτορείο Reuters. «To χάσμα αυτό θα πρέπει να καλυφθεί είτε αυξάνοντας το δεύτερο πακέτο, ύψους 109 δισ., που συμφωνήθηκε την 21η Ιουλίου είτε με μια αναδιάρθρωση του χρέους προς τους ιδιώτες» προσέθεσε ο Έλληνας εκπρόσωπος στο Ταμείο.
Συνέχεια




Ο υπουργός Οικονομίας, ως καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, θα γνωρίζει ασφαλώς ότι η εφαρμογή κάθε νόμου προϋποθέτει ένα ελάχιστο όριο κοινωνικής αποδοχής ή έστω ανοχής (στην νομική ορολογία την opinionecessitatis). Το Μεσοπρόθεσμο δεν μπορεί να υλοποιηθεί γιατί κατακρεουργεί όλες ανεξαιρέτως τις κοινωνικές τάξεις και επαγγελματικές κατηγορίες: τα κατώτερα και τα μεσαία στρώματα, τους μικροϊδιοκτήτες και τους μεγαλοϊδιοκτήτες, τους μισθωτούς αλλά και τους εισοδηματίες, τους μικρομεσαίουςεπιχειρηματίες αλλά και τους μεγάλους επενδυτές.