Ἕτοιμοι νά φύγουμε ἀπό τό εὐρώ

Ἕτοιμοι νά φύγουμε ἀπό τό εὐρώἘπειδή ὅλα τά ἐνδεχόμενα εἶναι ἀνοιχτά μετά καί τήν ἀνάληψιν τῆς «διακυβερνήσεως» τῆς χώρας ἀπό τό χθεσινό κωμικό τερατούργημα πού ὠνομάσθηκε «κυβέρνησις Λουκᾶ Παπαδήμου» καλό εἶναι νά προετοιμαζόμαστε γιά τήν ἑπομένη ἡμέρα. Ἡ ἡμέρα αὐτή θά ἀκολουθήσῃ τήν ἀποτυχία τῆς Συνέχεια

Τὰ «κουρεμένα» χρέη.

Ἐδῶ καὶ καιρὸ διαβάζουμε γιὰ χρέη πρὸς τράπεζες ποὺ κόβονται, κουρεύονται, μειώνονται ἢ ἀκόμη καὶ παραγράφονται.

Σήμερα μαθαίνουμε πὼς ἀκόμη μία δανειολήπτρια «ἔτυχε»  «κουρέματος» ἀξίας 250.000!!!!

Τί καλλίτερο;

Ὅλοι μας διαβιοῦμε ἐν μέσῳ ὑστερίας, πιέσεως καὶ ἀπολύτου χάους. 

Ὀφείλουμε πλέον, ἐὰν κουβαλᾶμε τέτοιου εἴδους βάρη, νὰ ἀπευθυνθοῦμε σὲ κάποιον δικηγόρο καὶ νὰ ἐπιτύχουμε αὐτὸ ποὺ οὔτως ἢ ἄλλως δικαιούμαστε: τὴν ἡρεμία μας.  Συνέχεια

Ὄχι στὸν λογιστικὸ ἔλεγχο τοῦ χρέους!

 

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ! ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ;

Την υπενθυμίζω σε εκείνους που νομίζουν ότι…δεν υπάρχουν περιθώρια συναίνεσης!!! Οι μάσκες των δήθεν “αντιπάλων” πέφτουν και συναινούν όταν λειτουργούν τα συντεχνιακά αντανακλαστικά ή όταν κινδυνεύουν να ζημιωθούν οι δανειστές. Τότε με το αίτημα του λογιστικού ελέγχου συνέβαιναν και τα δύο.

Ιωάννης Δέμος Συνέχεια

Ἐλάφρυνσις, κούρεμα ἢ χρεωκοπία;

Ἔχουμε χάσει κάθε δυνατότητα κατανοήσεως τῆς ἀντιλήψεως μὰ καὶ τῆς «λογικῆς» τῶν ἀποφάσεων ποὺ λαμβάνουν τὰ κουδουνισμένα, ὅπως φυσικὰ καὶ τῶν συμφωνιῶν ἀλλὰ καὶ τῶν ὑπογραφῶν τους. 

Γενικῶς, ἐμεῖς ἀρχίζουμε καὶ προσγειωνόμαστε στὴν πραγματικότητα κι αὐτοὶ  παίζουν πεντόβολα. 

Η χρεωκοπία που χθες την έλεγαν «κούρεμα», σήμερα «ελάφρυνση» αύριο θα την ονομάσουν θρίαμβο

Συνέχεια

Τὸ κόστος μίας χρεωκοπίας εἶναι πολύ χαμηλό;

Κάπως ἔτσι τὸ φανταζόμουν. Ἀλλὰ ἐπαναλαμβάνω, οἰκονομολόγος δὲν εἶμαι καὶ τὰ στοιχεῖα, στὰ ὁποῖα ἀναφέρεται τὸ ἄρθρον δὲν τὰ μελέτησα. 

Συνέχεια

Τώρα ποὺ ηὗραν τὴν κόττα μὲ τὰ χρυσὰ αὐγά…

Σιγὰ μὴ τὴν ἀφήσουν ἀπὸ τὰ χέρια τους!

Βρέ τί πάθαμε! Δὲν εἶναι ἁπλῶς ἀχόρταγοι ἐτοῦτοι οἱ τζαναμπέτηδες, ἀλλὰ μᾶς τὸ ὁμολογοῦν ἐπισήμως!

ΔΝΤ: “Συγγνώμη κάναμε λάθος στο ποσοστό της ύφεσης – Η Ελλάδα χρειάζεται κι άλλα δάνεια!”

Περισσότερα δάνεια ή βαθύτερο “κούρεμα” βλέπει ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Παναγιώτης Ρουμελιώτης.

«Οι χρηματικές ανάγκες θα είναι μεγαλύτερες κυρίως λόγω της, μεγαλύτερης από την αναμενόμενη, ύφεσης» δήλωσε ο Π. Ρουμελιώτης στο πρακτορείο Reuters. «To χάσμα αυτό θα πρέπει να καλυφθεί είτε αυξάνοντας το δεύτερο πακέτο, ύψους 109 δισ., που συμφωνήθηκε την 21η Ιουλίου είτε με μια αναδιάρθρωση του χρέους προς τους ιδιώτες» προσέθεσε ο Έλληνας εκπρόσωπος στο Ταμείο.
Συνέχεια