Μὰ δὲν θὰ δακρύσω πιὰ γιὰ ‘σένα…

Λογικά, κάποια στιγμή θα γίνουν  εκλογές…κάποια…
Όχι ότι θα αλλάξει κάτι ,άλλως τε αν οι εκλογές άλλαζαν ουσιαστικά πράγματα στο σύστημα, κάποιο τρόπο θα είχαν βρει για να τις κηρύξουν παράνομες..
Αλλά ας παραβλέψουμε αυτό κι ας επικεντρωθούμε στα των εκλογών καθαρά…

Συνέχεια

Ποιόν προβληματίζουν οἱ δημοσκοπήσεις;

Καλὰ τὰ μαγειρέματα! Δέν συμφωνεῖτε;

λους μας;

Κάποιος παίζει μέ τά νερα μας;
Κάποιος μς δουλεύει ψιλό γαζί; 
Κάποιος κάποιοι; Συνέχεια

Πόσο ἀληθινές εἶναι οἱ δημοσκοπήσεις;

Με ποσοστό 15 % εμφανίζεται το ΠΑΣΟΚ στην τελευταία δημοσκόπηση της Public Issue. Ποσοστό εξαιρετικά υψηλό για τις παρούσες συγκυρίες, το οποίο δεν δικαιολογείται ούτε από τον κατακλυσμό ρουσφετολογικών τροπολογιών που καταθέτουν οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ-Παπαδήμου.  

Στις εσωκομματικές του 2007 ψήφισαν 770.000 οπαδοί. Από αυτούς 427.021 ψήφισαν τον Γ.Α.Π., 291.593 ψήφισαν τον Ε. Βενιζέλο, 43.848 ψήφισαν τον Κ. Σκανδαλίδη και 7.054 άκυροι κι λευκές ψήφοι. Συνέχεια

Μία «περίεργος» δημοσκόπησις.

Τὰ εἰσαγωγικὰ μπῆκαν γιὰ πολλοὺς λόγους.
Ὅταν τὸ συγκρότημα Λαμπράκη μᾶς παρουσιάζει μίαν ὀκτακομματικὴ βο(υ)λή, βάσει πάντα τῶν «σοβαρῶν» τους δημοσκοπήσεων, ἀλλὰ μὲ πρῶτα κόμματα τὰ τρία ποὺ ὅλοι μας στέλνουμε εἰς τὸ πῦρ τὸ ἐξώτερον, κάτι βρωμᾶ!
Καί πῶς νά μή βρωμᾶ; Δὲν μᾶς ἔχουν μάθει στὶς ἀγαθότερες τῶν προθέσεων… Μᾶλλον τὸ ἀντίθετον θὰ ἔλεγα! Συνέχεια

Εἶναι τὰ ΔΙΚΑ τους παιδιά ἠλίθιε! (Νὰ γιατὶ μεγαλώνουν οἱ τρύπες!)

Είναι τα δικά τους παιδιά ηλίθιε! ~ Πως & γιατί μεγαλώνουν οι τρύπες

*Η τρόικα φωνάζει κόψτε έξοδα, μειώστε του Δημοσίους Υπαλλήλους (σημείωση: μπορεί κάποιος να ελένξει πόσοι μπήκαν όλα αυτά τα χρόνια ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ή έστω αξιοκρατικά πριν αυτός δημιουργηθεί το ’94;).

 *Όλους αυτούς που μπήκανε χωρίς να το αξίζουν και τους πληρώναμε με φόρους, θα συνεχίζουμε να τους πληρώνουμε με τους νέους φόρους που μπήκανε την τελευταία περίοδο.

*Σφάζονται οι ΠΑΣΟΚΟΙ & οι της ΝΔ, για από που θα ξεκινήσει η εργασιακή εφεδρεία, από το 2012 (και βλέπουμε…) & Συνέχεια

Ὅσο κι ἄν πεινάσουμε τό καθεστώς δέν πέφτει, ἐκτός…

Πρίν ἀπό μερικές ἡμέρες στήν ἰστοσελίδα τοῦ «παρόν» εἶδα μιά δημοσκόπησι τῆς RASS ἡ ὁποία ἔγινε ἀπό τίς 27 Ἰουνίου ἐως τήν 1η Ἰουλίου 2011. Τίς ἡμέρες δηλαδή πού συνέβαιναν τά ἐπεισόδια στήν Ἀθήνα, ἐψηφίζετο τό μεσοπρόθεσμο κ.λ.π. Νομίζω ὅτι ἦταν οἱ χειρότερες ἡμέρες τῆς διακυβερνήσεως τῆς χώρας ἀπό τήν αὐτιστική κυβέρνησι. Στήν οὐσία παρέδωσε τήν Ἑλλάδα στούς τοκογλύφους (ΕΕ. ΔΝΤ, ΕΚΤ). Εἴμαστε καί ἐπισήμως κατακτηθέντες. Ἄραγε ἄν μποροῦσε νά γίνη μιά δημοσκόπησις τό 1941 τί ποσοστό θά ἔπαιρνε ὁ Τσολάκογλου (ὁ ὁποῖος εἶχε καί ἐλαφρυντικά;). Συνέχεια