Εἶναι ἤ ὄχι παράνομες οἱ ἐκλογές;

 

Σ ατ δν θπαντήσω γώ, λλ τ Σύνταγμα.
Μάλιστα, ἐὰν κρίνουμε π τς τελευταες ξελίξεις, κα παράνομες κανήθικες κα παράτυπες.
χι διότι δν τς χρειαζόμαστε.
λλά μέ τί μοτρα, μέ τί καθαρό ποινικό μητρο, μέ τί δικαίωμα συζητον γιά κλογές ατά τά δύο (τολάχιστον) κόμματα πού χουν καταληστεύσει τήν Πατρίδα μας;
Γιατί δέν μιλριστερά; Τί στό καλό; Ποίου τά συμφέροντα περασπίζονται κι ατοί; (χουμε καταλάβει π τότε πορνήθησαν ν παραιτηθον π τν βολ κα ν στείλουν π’  εθείας τν χώρα σκλογές, δίχως ν εσέλθουμε σλες ατς τς περιπέτειες… λλ λέμε γι ν λέμε…) Συνέχεια

Μία «περίεργος» δημοσκόπησις.

Τὰ εἰσαγωγικὰ μπῆκαν γιὰ πολλοὺς λόγους.
Ὅταν τὸ συγκρότημα Λαμπράκη μᾶς παρουσιάζει μίαν ὀκτακομματικὴ βο(υ)λή, βάσει πάντα τῶν «σοβαρῶν» τους δημοσκοπήσεων, ἀλλὰ μὲ πρῶτα κόμματα τὰ τρία ποὺ ὅλοι μας στέλνουμε εἰς τὸ πῦρ τὸ ἐξώτερον, κάτι βρωμᾶ!
Καί πῶς νά μή βρωμᾶ; Δὲν μᾶς ἔχουν μάθει στὶς ἀγαθότερες τῶν προθέσεων… Μᾶλλον τὸ ἀντίθετον θὰ ἔλεγα! Συνέχεια

Ξεκουμπίζονται;

Μπᾶ!
Ἀκόμη ἔχουμε δρόμο!
Ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἔςτὧ κι ἔνας πολίτης δηλώνει τὴν προτίμησίν του γιὰ κάποιο ἀπὸ τὰ κόμματα (τὰ τεμάχια δῆλα δή) ὄχι μόνον δὲν ξεκουμπίζονται, ἀλλὰ θὰ τοὺς ἔχουμε γιὰ καιρὸ νὰ μᾶς ζαλίζουν!

Συνέχεια

Ποιά θά εἶναι ἡ ἑπομένη «κυβέρνησις»;

Ὅλο ἐμπόδια στήνουν οἱ εὐρωΠέη, ὄχι γιά νά μή μᾶς δώσουν τό δάνειο. Θά τό δώσουν, ἀκριβῶς, ἐπειδή ξέρουν πολύ καλά ὅτι ἀδυνατοῦμε νά τό πληρώσουμε καί θά ἔλθουν νά τό πάρουν σέ εἶδος. Τότε θά «φᾶνε» καλά. Ἄς κοπιάσουν.

Στήνουν ἐμπόδια διότι ξέρουν τί τούς περιμένει. Ξέρουν ὅτι ὁ Ἑλληνικός λαός δέν ἐξαγοράζεται ὅπως οἱ πολιτικοί του – νά μή πῶ «ἡγεσίες του» εἶναι βαρειά λέξις καί δέν τούς ταιριάζει – καί δέν θά εἶναι εὔκολο, ὅταν ἀποκατασταθῇ ἡ νομιμότης στήν Ἑλλάδα – πού εἶναι θέμα μικροῦ χρόνου, πλέον – νά διεκδικήσουν τά κλεμένα. 

Μοῦ κάνει ἐντύπωσι τό γεγονός ὅτι δρομολογοῦν ἐκλογές καί μάλιστα γνωρίζουν, ἀπό τώρα, ποιά θά εἶναι ἡ ἑπομένη «κυβέρνησις»! (Τό κυβέρνησις σέ εἰσαγωγικά, βεβαίως. Ἄλλοι κυβερνοῦν, στήν κυριολεξία, τήν Ἑλλάδα, ἐδῶ καί πολύ καιρό). Συνέχεια

Ἐκλεγμένοι διὰ τῆς ψήφου μας Ἑλληνίδες κι Ἕλληνες βουλευτές.

 

Προς τις/τους: Ελληνίδες /Έλληνες μέλη της Βουλής, που κατά τον κοινό νου διαθέτουν ικανά ψήγματα Ελληνικής συνείδησης και ενδέχεται να επανεκλεγούν.

Εκλεγμένοι δια της ψήφου μας  Ελληνίδες και Έλληνες Βουλευταί,

Εν ονόματι της Ελλάδας και του Ελληνικού Λαού, καλείσθε να εκφράσετε το θέλημα των πολιτών. Συνέχεια

Νέα κλοπὴ τῆς ψήφου τῶν μεταναστῶν.

Δεν υπολογίζουν τίποτε μπροστά στην πολιτική τους επιβίωση!!! Και παράλληλα εξυπηρετούν και τα πολυπολιτισμικά σχέδια των  “αφεντικών τους”.

Να τι σκέφτηκαν οι ψηφισμένοι από Έλληνες πολιτικοί του ΠΑΣΟΚ για να γαντζωθούν στην εξουσία και να πιάσουν στον ύπνο τα; άλλα κόμματα!

Ο Υφυπουργός Υγείας Μπόλαρης, ανακοίνωσε νομοσχέδιο για την… στήριξη των αστέγων.

Μέχρι εδώ εύγε!!! 

Συνέχεια