Σὲ αὐτὸ δὲν θὰ ἀπαντήσω ἐγώ, ἀλλὰ τὸ Σύνταγμα.
Μάλιστα, ἐὰν κρίνουμε ἀπὸ τὶς τελευταῖες ἐξελίξεις, καὶ παράνομες καὶ ἀνήθικες καὶ παράτυπες.
Ὄχι διότι δὲν τὶς χρειαζόμαστε.
Ἀλλά μέ τί μοῦτρα, μέ τί καθαρό ποινικό μητρῶο, μέ τί δικαίωμα συζητοῦν γιά ἐκλογές αὐτά τά δύο (τοὐλάχιστον) κόμματα πού ἔχουν καταληστεύσει τήν Πατρίδα μας;
Γιατί δέν μιλᾶ ἡ ἀριστερά; Τί στό καλό; Ποίου τά συμφέροντα ὑπερασπίζονται κι αὐτοί; (Ἔχουμε καταλάβει ἀπὸ τότε ποὺ ἠρνήθησαν νὰ παραιτηθοῦν ἀπὸ τὴν βολὴ καὶ νὰ στείλουν ἀπ’ εὐθείας τὴν χώρα σὲ ἐκλογές, δίχως νὰ εἰσέλθουμε σὲ ὅλες αὐτὲς τὶς περιπέτειες… Ἀλλὰ λέμε γιὰ νὰ λέμε…) Συνέχεια


Ὅλο ἐμπόδια στήνουν οἱ εὐρωΠέη, ὄχι γιά νά μή μᾶς δώσουν τό δάνειο. Θά τό δώσουν, ἀκριβῶς, ἐπειδή ξέρουν πολύ καλά ὅτι ἀδυνατοῦμε νά τό πληρώσουμε καί θά ἔλθουν νά τό πάρουν σέ εἶδος. Τότε θά «φᾶνε» καλά. Ἄς κοπιάσουν.
Προς τις/τους: Ελληνίδες /Έλληνες μέλη της Βουλής, που κατά τον κοινό νου διαθέτουν ικανά ψήγματα Ελληνικής συνείδησης και ενδέχεται να επανεκλεγούν.