Τί λέγαμε γιά τόν ἐκλογικό νόμο;

Ἡ εἴδησις ἔχει ἀπὸ τὸν περασμένο μήνα διαρρεύσει. Δῆλα δή, ἔχουν ἀρχίσει καὶ τρέμουν τὰ κουδουνισμένα μὲ τὶς ἐξελίξεις. (Λεπτομέρειες στὸ Ἀλλάζουν καί τόν ἐκλογικό νόμο;)

Δὲν εἶναι ὅμως μόνον τὸ πρόβλημα τῆς ἀπαξιώσεώς τους. Τρέμουν τὴν ἔνωσι τῆς ἀριστερᾶς. 

Ἤδη ὁ τσίπι-τσίπι Τσίπρας ξεκίνησε συζητήσεις πρὸς αὐτὴν τὴν κατεύθυνσι.

Συνεπῶς, οἱ καρέκλες τρέμουν, τὰ κραξίματα ἐξαπλώνονται καὶ ἡ ἐπιβίωσίς τους εἶναι ἐξαιρετικὰ ἀμφίβολη!

Γιὰ νὰ δοῦμε…

Συνέχεια

Ὑπάρχει λόγος νά γίνουν ἐκλογές;

Δέν τούς φτάνουν οἱ μέρες. Πρέπει νά μᾶς «δέσουν χειροπόδαρα».Ὅποιος περιμένει ὅτι στίς 19 Φεβρουαρίου θά γίνουν ἐκλογές, πλανᾶται πλάνην οἰκτράν. 

Σέ τελική ἀνάλυσι, Συνέχεια

Θά ξαναγίνουν ἄρα γε ἐκλογές;

Σκοῦρα τὰ πράγματα! 

Πολὺ σκοῦρα! 

Γιὰ ἐκλογὲς τὸ ξεκίνησαν, στὴν «μικρὰ ἀναβολὴ» τὸ πῆγαν καὶ ποῦ θὰ τὸ καταλήξουν ἄρα γε;

Εκλογές, τέλος, για τις 19 Φεβρουαρίου

Eίναι σχεδόν οριστικό: Δεν πρόκειται να γίνουν εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου και πλέον και η ίδια η Ν.Δ. διά του εκπροσώπου της Γιάννη ΜΙχελάκη δήλωσε ότι «Αν η διαδικασία καθυστερήσει, τότε θα το δούμε» αλλάζοντας την μέχρι τώρα άκαμπτη στάση για τις 19 Φεβρουαρίου.

 Επιβεβαιώνεται κατ’αυτό τον τρόπο και το defencenet.gr που από την αρχή είχε επισημάνει ότι τα διάφορα κέντρα το μόνο που ήθελαν ήταν η ψήφος εμπιστοσύνης της Ν.Δ. στην κυβέρνηση Παπαδήμου κια δεν επρόκειτο να “σεβαστούν”, φυσικά, την συμφωνία Α.Σαμαρά-Γ.Παπανδρέου για 19 Φεβρουαρίου. Από την στιγμή που ήδη ο Α.Σαμαράς είχε υποχωρήσει για τις 4 Δεκεμβρίου είχε βρεθεί σε δυσμενή θέση…

Συνέχεια

Ἀλλάζουν καί τόν ἐκλογικό νόμο;

«Να αλλάξουμε τον εκλογικό νόμο πριν ενώσει ο μικρός την Αριστερά»

Πάνε για αλλαγή του εκλογικού νόμου για να αποτρέψουν συνένωση της Αριστεράς! Όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές στο defencenet.gr, μία από τις προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης θα είναι να αλλάξουν τον εκλογικό νόμο για να μην προλάβει η Αριστερά να ενωθεί και να κατέβει σε ενιαίο ψηφοδέλτιο είτε τώρα είτε στις επόμενες εκλογές και η προτεραιότητα αυτή συζητήθηκε σήμερα στην σύσκεψη της “μαύρης συμμαχίας” – που λέει και το ΚΚΕ – σήμερα στο Προεδρικό Μέγαρο!

Συνέχεια

Τό συγκρότημα «Λαμπράκη» ζητᾶ ἐκλογές

Μέχρι καί τό «βῆμα» στό κεντρικό σημερινό ἄρθρο τοῦ Σταύρου Ψυχάρη προτείνει τήν διεξαγωγή ἐκλογῶν. Αὐτό εἶναι πού μέ ἀνησυχεῖ! Δεῖτε: Συνέχεια

Πέφτει, πέφτει, πέφτει….

 

Καὶ δὲν θὰ ξανασηκωθῇ ΠΟΤΕ!!!

Ποιό; Τὸ σύστημα τῶν ἐργολάβων τῆς πολιτικῆς.

Αὐτὸ ὅμως τὸ γνωρίζαμε. 

Τὸ κακὸ μὲ αὐτοὺς εἶναι πὼς οἰ ἴδιοι ἀρνοῦνται νὰ τὸ συνειδητοποιήσουν.

Ἔχει καταντήσει ἀνέκδοτο ἡ στάσις τους καὶ ἡ συμπεριφορά τους. 

Πάντως, γιὰ νὰ μὴ κοροϊδεύουμε τοὺς ἑαυτούς μας, ἀκόμη κι ἐὰν πέσῃ τὸ μΠΑτΣΟΚ, ἀκόμη ἔχουμε χρόνο ἀρκετὸν γιὰ νὰ καταπέσῃ αὐτὸ τὸ σύστημα. 

Συνέχεια