Ἐκλογές τόν Νοέμβριο

Τά μαζεύουν; Πολύ δέν κάθησαν στό σβέρκο μας; Ἀπό καιρό ψάχνουν νά βροῦν τρόπο διαφυγῆς, εἶναι ἡλίου φαεινότερον. Τό ζητούμενο γιά τόν Ἑλληνικό λαό εἶναι τί θά γίνῃ μετά. Ἄλλωστε, τό σχῆμα πού θά προκύψῃ ἀπό τίς ἐκλογές εἶναι, λίγο ὡς πολύ, γνωστό. Συνέχεια

Συμφωνία συγκυβερνήσεως;

Διαπιστώνεται μία αλλαγή της στάσης της Νέας Δημοκρατίας η οποία “μυρίζει” κρυφή συμφωνία συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. 

Η ηγεσία της ΝΔ. φαίνεται ότι έχει φορέσει κυβερνητικό κουστούμι ενώ πέρα από το΄πολιτικό θέατρο βλέπουμε και μια σύγκλιση απόψεων τουλάχιστον ως προς την αντιμετώπιση των συνδικαλιστών και Συνέχεια

Ἀκόμη μία δημοσκόπησις ποὺ μᾶς λέει …τίποτα!!!

Ἕνα ξερὸ τίποτα! ΤΙΠΟΤΑ!!! ΤΙΠΟΤΑ!!!! ΤΙΠΟΤΑ!!!

Προσέξατε:

Διαβάσατε κάτι; Ἐγὼ διάβασα: ΤΙΠΟΤΑ!!! Συνέχεια

Εἶναι τὰ ΔΙΚΑ τους παιδιά ἠλίθιε! (Νὰ γιατὶ μεγαλώνουν οἱ τρύπες!)

Είναι τα δικά τους παιδιά ηλίθιε! ~ Πως & γιατί μεγαλώνουν οι τρύπες

*Η τρόικα φωνάζει κόψτε έξοδα, μειώστε του Δημοσίους Υπαλλήλους (σημείωση: μπορεί κάποιος να ελένξει πόσοι μπήκαν όλα αυτά τα χρόνια ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ή έστω αξιοκρατικά πριν αυτός δημιουργηθεί το ’94;).

 *Όλους αυτούς που μπήκανε χωρίς να το αξίζουν και τους πληρώναμε με φόρους, θα συνεχίζουμε να τους πληρώνουμε με τους νέους φόρους που μπήκανε την τελευταία περίοδο.

*Σφάζονται οι ΠΑΣΟΚΟΙ & οι της ΝΔ, για από που θα ξεκινήσει η εργασιακή εφεδρεία, από το 2012 (και βλέπουμε…) & Συνέχεια

Μειωνόμεθα; Καλά κάνουμε!

Διάβαζα στὸ defencenet τὰ παρακάτω:

Εθνική αιμορραγία: 1.000.000 λιγότεροι Έλληνες μέσα σε μια δεκαετία!

Ανατριχιαστικά είναι τα αποτελέσματα της απογραφής πληθυσμού που δόθηκαν στην δημοσιότητα και δείχνουν μία Ελλάδα που όχι απλώς γερνάει, αλλά μία Ελλάδα που έχασε μέσα σε μόλις δέκα χρόνια περισσότερο από 1.000.000 Έλληνες (!) στην χειρότερη δεκαετία από την δεκαετία του 1940!

Ακόμα και στην δεκαετία του ’40 για την ακρίβεια, δεν είχε υπάρξει Συνέχεια

Καθαρὲς ἐκλογὲς στὴν Ἀλβανία;

 Περίεργα πράγματα διαβάζετε… Ἀδύνατον θὰ πεῖτε… Ἐδῶ πᾶνε νὰ φιμώσουν ὅσους ἀκόμη τολμοῦν νὰ δηλώσουν Ἕλληνες… Ἀκόμη καὶ τὴν ἀπογραφὴ τὴν ἀνέβαλαν γιὰ τὸ φθινόπωρο.. Λέτε νὰ πάῃ γιὰ ἀκύρωσι;  Γιὰ ἀναβολὴ ἔως τὴν πλήρη ἐξάλειψι τῶν Ἑλλήνων; 

Πάντως κάποιοι φαίνεται κατήγγειλαν τὰ ὅσα συμβαίνουν στὴν γείτονα καὶ ἔχουμε προειδοποιήσεις: