Κοιτάξτε κομπίνα πάλι με τα δικά μας λεφτά.
Παλιά η ιστορία αλλά μία λεπτομέρεια μου είχε διαφύγει, τώρα που έτυχε να διαβάσω ξανά το άρθρο.
Κάνει μήνυση ο Μητσοτάκης στον …«φτωχό» Λαλιώτη και την κερδίζει. 
Ο Λαλιώτης καλείται να αποζημιώσει τον Μητσοτάκη, αλλά παρά το ό,τι υπέγραψε Τρισεκατομμύρια Δημοσίων Έργων (Ολυμπιακοί, Εγνατία, Μετρό, Ελ.Βενιζέλος, Εθνική κι Αττική οδός, Ρίο-Αντίρριο κλπ) έχει στο όνομά του το πέτρινο σπίτι του παππού του, ως μοναδικό περιουσιακό στοιχείο που μπορεί να κατασχεθεί. Συνέχεια



