Πρότασις (οὐσιαστική) γιὰ τὰ …«debates».

Προτείνω, τὰ debates, νὰ γίνουν μεταξὺ τοῦ ἑκάστοτε ἀρχηγοῦ, τοῦ κάθε πολιτικοῦ φορέα, καὶ ΕΜΑΣ (ἐπιλεγμένα ἄτομα τῆς ἀγορᾶς, ἀπὸ τὸν λαό) …ὄχι μεταξύ τους. Συνέχεια

Νά τούς …ξεχάσουμε;

Στὶς ἐπερχόμενες ἐκλογές, νὰ θυμᾶσαι πῶς ψηφίζεις ΕΣΥ.
Κᾶνε μας τὴν χάρη, νὰ μὴ ξαναδοῦμε αὐτὰ τὰ τσόλια τῶν «παραθύρων» ἤ τοῦ Πρετεντέρη… Συνέχεια

Ἐκλογὲς πρὸς ἐξυπηρέτησιν τῶν …ἐπικυριάρχων!

Πρώτα έτρωγαν εκατομμύρια από τον κρατικό ΟΠΑΠ… 
Τώρα τρώνε εκατομμύρια από τις κρατικοποιημένες Τράπεζες. Συνέχεια

Ὁ δολοφόνος ἐπιστρέφει πάντα στὸν τόπο τοῦ ἐγκλήματος.

Ακλόνητος στον στόχο της δημιουργίας νέου κόμματος φέρεται να είναι ο George A. Papandreou. Δεν με παραξευνεύει το ποσοστό που του δίνουν οι δημο(σ)κοπήσεις. Η οικογένεια Παπανδρέου έχει υποχρεωμένο πολύ κόσμο. Δεν με εκπλήσσει το πόσο, κοντή είν’ η μνήμη μας. Αν δει κανείς δηλώσεις πάλαι ποτέ συνεργατών του (παρατίθενται συγκεντρωμένες εν συνεχεία), συντρόφων και ανθρώπων που διασυνδέθηκαν στενά μαζί του, η κίνηση Γιώργος Α. Παπανδρέου μάλλον είναι δικαιολογημένη, καθώς απ’ ότι φαίνεται «ποτέ δεν ήταν ΠΑΣΟΚ». Ίσως, γιατί δεν κατάφερε την πολιτική πατροκτονία που θα τον καθιέρωνε πέρα από «γιο του Ανδρέα». Και νομίζω αυτό θέλει να πετύχει: να αποδείξει ότι μπορεί να υπάρξει και πέρα από την σκιά του πατέρα του.
Έχουμε καταστεί διαχρονικά ως χώρα ένα ίδρυμα πλουτισμού, εκτονώσεως και πειραματισμού πολιτικών
Συνέχεια

Τὸ εἶδος τῶν πολιτικῶν ἀποβρασμάτων…

Εἶναι βέβαιο ὅτι ὅλοι αὐτοὶ οἱ ἐλεεινοὶ «βουλευτὲς», ποὺ παραληροῦν στὴν βουλὴ ὑπὲρ τῆς ἠθικῆς καθαρότητος τοῦ γένους καὶ ξιφουλκοῦν κατὰ τῶν «ἀνωμάλων» ὁμοφυλοφύλων καὶ τοῦ συμφώνου συμβιώσεως, μιμούμενοι καὶ ἀνταγωνιζόμενοι τοὺς ἁγίους δεσπότες τῆς ταλιμπανικῆς ἐκκλησίας μας, προσπαθοῦν οἱ ταλαίπωροι νὰ κολακέψουν τὸ πλέον καθυστερημένο καὶ ὀπισθοδρομικὸ κομμάτι τῆς κοινωνίας μας, νὰ γίνουν συμπαθεῖς καὶ ἑλκυστικοὶ σὲ αὐτὸ καὶ νὰ ἀγρεύσουν τὴν ψῆφο του. Συνέχεια

Ὅλοι τΣΥΡΙΖΑ λέμε τώρα!!! Μὰ ΟΛΟΙ!!!

Ἔλα!!! Δὲν τὸ πιστεύω!!! Τὸ φώτι ἐπέστρεψε!!!
Δῆλα δὴ ΠΟΤΕ δὲν ἔφυγε. Μὰ ποτέ!!! Πάντα στὸν τΣΥΡΙΖΑ ἦταν ἀλλὰ δὲν ἤθελε νὰ μᾶς τὸ πῇ γιὰ νὰ μὴν …πληγώσῃ …ἐπικοινωνιακῶς τὸν τΣΥΡΙΖΑ!

Τώρα ποὺ διαλύουν τὴν ΔΗΜΑΡ ΠΡΕΠΕΙ νὰ …«μαντρωθοῦν» ἀλλοῦ οἱ ψηφοφόροι!!!

Τί λέγαμε λοιπόν; Λέγαμε πώς ἡ ΔΗΜΑΡ ἦταν ἁπλῶς ἀκόμη, διαρκῶς καὶ ἄνευ διακοπῶν …τΣΥΡΙΖΑ, πού ὅμως ἔπρεπε νά διαπραγματευθῇ ἐπισήμως μέ τούς …«περιουσίους» γιά νά τούς δοθῇ τό «πράσινο φῶς» τῆς διακυβερνήσεως;
Κι ὁ Φώτης εἶναι ἀπὸ τὰ …«οσβαρά» ἄτομα τοῦ τΣΥΡΙΖΑ, στὰ ὁποῖα μπορεῖ νὰ βασιστῇ ἡ Νέα (καὶ παλαιά) Τάξις πραγμάτων!!!
Συνέχεια