Σήμερα παραιτήθηκαν από «φίλοι» μου δύο άνθρωποι που πολύ βολικά στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ, τώρα που και ο Rockefeller, ο Soros, κι οι Rothschild επίσης στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ. Μόνοι τους ήκθαν, μόνοι τους έφυγαν.
Καλή τους τύχη.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι το πόσο εύκολα το σύστημα καθορίζει ποιους πρέπει να συμπαθούμε και ποιους να αντιπαθούμε, αναλόγως τις ανάγκες του. Αυτό προσπαθώ να αναδείξω και να αποδείξω…
Κι επειδή έχει πολύ ενδιαφέρον το πως μεταχειρίστηκε το σύστημα την Χρυσή Αυγή, σε σχέση με την ανέκαθεν υπό διωγμό αριστερά, συχνά αντιπαραθέτω την διαφορετική αντιμετώπιση για να καταλάβω κι εγώ και άλλοι το πως καταφέρνει το σύστημα να καθορίζει την κλίση της κοινής γνώμης προς την μία ή την άλλη πλευρά.



Εγώ το όνειρο που είδα χθες το βράδυ, θα το μοιραστώ μαζί σας αδέρφια.
Μετὰ τὸν «μεγαλοεπενδυτὴ» Τζὸν Πόλσον, ἐπιστρατεύθησαν οἱ τράπεζες καὶ οἱ «ἀδελφές» ἑταιρεῖες ἤ καὶ ἑταιρεῖες ἐλεγχόμενες ἀπὸ τὸ κράτος, γιὰ νὰ κατακρημνίσουν τὸ Χρηματιστήριο, διαγράφοντας μία πτώση ἄνω τοῦ 16%, ἀπὸ τὴν ῥευστοποίηση ὁλοκλήρων χαρτοφυλακίων, παρασύροντας καὶ ἄλλους μικρο-ἐπενδυτές.