Άκου κύριε Νίκο Δήμου.

Οι χιλιάδες Έλληνες μετανάστες στην Αμερική που προέρχονταν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία στις αρχές του 20ου αιώνα, ταξίδευαν με Τουρκικό Διαβατήριο, είχαν Τουρκική Υπηκοότητα δηλαδή, αλλά ως φυλή (race/people) δήλωναν αυτοβούλως Έλληνες κι όχι Ρωμιοί. Συνέχεια


