Ἕλληνες ὅπως ὁ El Greco

Άκου κύριε Νίκο Δήμου.


Οι χιλιάδες Έλληνες μετανάστες στην Αμερική που προέρχονταν από την Οθωμανική Αυτοκρατορία στις αρχές του 20ου αιώνα, ταξίδευαν με Τουρκικό Διαβατήριο, είχαν Τουρκική Υπηκοότητα δηλαδή, αλλά ως φυλή (race/people) δήλωναν αυτοβούλως Έλληνες κι όχι Ρωμιοί. Συνέχεια

Ἐγκεκριμένες σφαγές.

Στην Συρία συνεχίζονται οι σφαγές ανθρώπων από τους πράκτορες του Ισραήλ, της δήθεν μουσουλμανικής ISIS.
Σφαγές εγκεκριμένες από την AMNESTY INTERNATIONAL, από το HUMAN RIGHTS WATCH του SOROS, από τον ΟΗΕ, από το ΝΑΤΟ κι απ’ το ΤΕΛ ΑΒΙΒ Συνέχεια

Ἀδέσμευτη ἐνημέρωσις κι ἀπροπαγάνδιστη;;

7ΗΜΕΡΕΣ.
Άλλο ένα άγνωστο ενημερωτικό Blog, αριστερών, που απλά αναπαράγει έτοιμα άρθρα από άλλες ιστοσελίδες…
Φυσικά το χρηματοδοτεί η …«επαναστατική» Τράπεζα Πειραιώς με τα …δικά μας λεφτά. Συνέχεια

Ἡ πραγματικὴ σύστασις τοῦ ISIS καὶ οἱ ὑποστηρικτές του.

Σε επικοινωνιακό επίπεδο ο Σιωνισμός επιτίθεται μέσω των χιλιάδων ΜΜΕ που ελέγχει κατά οποιουδήποτε αντιστέκεται.
Δημοσιογράφοι-Ύαινες είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να κατασπαράξουν, για λογαριασμό των Σιωνιστών, οποιονδήποτε διανοηθεί να διαδώσει …την αλήθεια .

Σε στρατιωτικό επίπεδο οι εχθροί του Σιωνισμού έχουν να αντιμετωπίσουν την ISIS.
Ανθρωπόμορφα τέρατα, δήθεν μουσουλμάνοι, που όμως έχουν εξειδικευθεί στους αποκεφαλισμούς κανονικών μουσουλμάνων, έχοντας εκπαιδευθεί κι εξοπλιστεί από το Ισραήλ, του οποίου τα συμφέροντα υπηρετούν από την πρώτη στιγμή. Συνέχεια

Ποῦ νομιμοποιεῖται ὁ ῥατσισμός;

Όχι εδώ, σίγουρα…
Ούτε και σε κάθε …πολιτισμένη χώρα φυσικά…
Ούτε καν σε …τριτοκοσμικές χώρες.
Όπου εμφανίζονται ρατσιστικές τάσεις στιγματίζονται, κατακρίνονται και σε μεγάλο βαθμό διώκονται!!! Συνέχεια

Οἱ ἐγκεκριμένοι ἀπὸ τὸ …λόμπυ τῶν ἱμπεριαλιστῶν …«ἐπαναστᾶτες» τοῦ ΣΥΡΙΖΑ!!!

Διαβάζουμε κάποια πράγματα που κανονικά θα έπρεπε να διαβάζουν οι ψηφοφόροι του …«επαναστατικού» ΣΥΡΙΖΑ.

Εγκεκριμένος ο «αριστερός» Τσίπρας κι από το «Αμερικανικό» Λόμπι των Ιμπεριαλιστών.
Ήσυχοι οι τοκογλύφοι για το Τραπεζικό Σύστημα κατά την …«επανάσταση» του ΣΥΡΙΖΑ.
Το Λόμπυ είναι χαρούμενο που δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ Ρωσσική επιρροή στα κανάλια και στο τραπεζικό σύστημα, γι’αυτό άλλωστε οι «επαναστάτες κι αντισυστημικοί» του ΣΥΡΙΖΑ προβάλλονται μετά μανίας ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ από τα ΜΜΕ των εφοπλιστών.
Μετά τις εκκαθαρίσεις της 17ΝΟΕΜΒΡΗ-ΜΟΣΑΝΤ  όλα τα ΜΜΕ, αλλά και οι περισσότεροι εφοπλιστές, υπηρετούν πλέον το Λόμπυ.
Συνέχεια