Τὸ πλιάτσικο στὴν δημόσια περιουσία δὲν ἔχει τέλος!
(δημόσια περιουσία εἶναι ὅτι πληρώνει ὁ λαός! γιὰ ὅσους δὲν γνωρίζουν…)
Ἀπερχόμενοι «δημόσιοι λειτουργοῖ» πλιατσικολόγησαν σὲ ὅτι μποροῦσαν!
Αὐτὸ φυσικὰ δεν εἶναι τωρινὸ φαινόμενο…
Αὐτὸ γινόταν πάντα!
Σὰν τὰ ποντίκια οἱ «δημόσιοι λειτουργοί» δάγκωναν ἀνάμεσα στα δόντια τοὺς ὅτι εὕρισκαν πρόχειρο, πρὶν ὁδηγηθοὺν στην ἔξοδό τους…




Όταν η Ελλάδα δεν μπορούσε να πληρώσει τα 120 ΔΙΣ του πρώτου Μνημονίου, που βρίσκονταν στα χέρια κερδοσκόπων 