Ἀλέξη, μήπως εἶσαι ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ στό ἔγκλημα κατά τῆς Πατρίδος;

Axelάκο Εύρηκα.

Αν θέλεις να σταματήσουν να σε λένε συνυπεύθυνο στο έγκλημα κατά της Πατρίδας, αντί να πηγαίνεις νομοσχέδια, που ξέρεις ότι θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι, καλό θα ήταν αύριο να μπεις προσθέτως παρεμβαίνων στην μήνυση κατά του Εισαγγελέα που θα καταθέσει η κυρία Καμμένου. Συνέχεια

Ἡ κατάλυσις τῶν νόμων ἰσοῦται μὲ πλήρη κατάλυσιν τῆς Πολιτείας

Ἡ ἄσκοπη ποινικοποίησις ἀνυποψίαστων πολιτῶν γιὰ εἰσπρακτικοὺς λόγους καὶ ἡ πλήρης σύλησις κάθε ἐννοίας νόμου καὶ δικαίου, κατὰ τὶς διεφθαρμένες ἀπόψεις τῶν καλβινιστῶν. Λοιπόν, θά συνεχίζη γιά πολύ ἀκόμη αὐτή ἡ κατάντια;

Ὅσοι τελοῦν ὑπὸ τὴν πλάνη ὅτι ὁ νόμος εἶναι ἀπλῶς ἕνα παιχνιδάκι στὰ χέρια πλιατσικολόγων, καλὸ εἶναι νὰ σκεφθοῦν πολὺ σοβαρὰ τὶς συνέπειες. Συνέχεια

Ποιοί εἶναι οἱ τίμιοι;

Η Χρυσούλα Γιαταγάνα ανασκέυασε και διευκρίνησε την δήλωσή της σχετικά με τον Αποστολόπουλο και την σχέση του με τους ΑΝΕΛ. Συνέχεια

Πολὺ …«ἰδεολόγος» ὁ Ἀποστολόπουλος.

Τὸ διαβάσαμε λοιπὸν κι αὐτό.
«Ὁ Ἀποστολόπουλος ΔΕΝ ἔφυγε ποτὲ ἀπὸ τοὺς ΑΝΕΛ».
Ναί, μάθαμε κάτι καινούργιο.
Βασικὰ ὁ Ἀποστολόπουλος ΔΕΝ ἔφυγε ΠΟΤΕ ἀπὸ τοὺς κομματικοὺς μηχανισμούς. (Ποιός τό εἶπε αὐτό;;;)
Εἶναι πολὺ χρήσιμος καὶ πολὺ σημαντικὸς γιὰ νὰ φύγῃ. Εἶναι κι ἀπαραίτητος…
Ἀλλὰ ἀπὸ τὸ νὰ στήσῃ τὴν «παράστασιν» μὲ τὸν Χαϊκάλη ἔως τοῦ νὰ τοῦ τὴν …«στήσουν» ἔχει μίαν ἀπόστασιν ποὺ λέγεται ΦΥΛΑΚΗ!!!
Συνέχεια

Ὁ Σαμαρᾶς ἀν τὶ νὰ μηνύσῃ τὸν Ἀποστολόπουλο μηνύει τὸν …Χαϊκάλη!

Ο Σαμαράς δεν κάνει μήνυση στον Αποστολόπουλο, που χρησιμοποίησε το όνομά του για να δωροδοκήσει.
 Δεν ακούσαμε καν από την ΝΔ να τον διαγράφουν ή να αρνούνται οποιανδήποτε σχέση με τον συγκεκριμένο κύριο. Συνέχεια

Πρόσωπα …«ἀμέμπτου ἠθικῆς»!

Νοιώθετε ότι υπάρχει κάτι πολύ άρρωστο ανάμεσά τους;

Ο καρπαζοεισπράκτορας κύριος στην τελευταία φωτογραφία είναι Αντιπρόεδρος Κυβερνήσεως, Υπουργός για πολλές δεκαετίες, Καθηγητής Πανεπιστημίου και Συνταγματολόγος.   
Μεταξύ τους γνωρίζουν πολύ καλά την πραγματική αξία όλων αυτών των τίτλων που μας έμαθαν να σεβόμαστε οπωσδήποτε. 

Μόνον έτσι καταφέρνουν να βρίσκονται αυτοί από επάνω μας και ποτέ από κάτω μας.
Πρέπει μέσα στο μυαλό μας να «κτίσουν» την δική τους δήθεν ανωτερότητα που εμμέσως επισημαίνει την δική μας δήθεν κατωτερότητα.

Σίγμα

Υ.Γ. Να και το βίντεο που ΔΕΝ επαληθεύεται σύμφωνα με την Ελληνική Δικαιοσύνη…

https://www.youtube.com/watch?v=yv6x_srPx_o