Αὐτὰ παθαίνει ὅποιος καταναλώνει ληγμένα γενόσημα εἰσαγωγῆς.

Ως πολιτικός σπανίως επιτίθεμαι σε προσωπικό επίπεδο. Το θεωρώ αφ’ ενός αγένεια, αφ’ ετέρου χάσιμο χρόνου διότι στην πολιτική επί καθημερινής βάσεως συγκρούομαι για ιδεολογικούς λόγους.

Οπότε το να επιτίθεμαι σε ένα άτομο επειδή εκφράζει διαφορετικές απόψεις θα έδειχνε έλλειψη πολιτικής καταρτίσεως. Συνέχεια

Ποιός δέν ἤθελε τό δημοψήφισμα εἴπαμε;

Βενιζέλος: Το δημοψήφισμα με ερώτημα «ναι ή όχι στο ευρώ» δεν το ήθελε κανείς.

Κανένα λαμόγιο δεν ήθελε δημοψήφισμα. Αλλά ποιος ρώτησε 10.000.000 πολίτες ; Όπως και στην Ουκρανία … άλλοι παίρνουν τις αποφάσεις για εμάς αλλά …χωρίς εμάς. Συνέχεια

Γιατί ἕνα ἰδιωτικό Πανεπιστήμιον χρειάζεται διεθνοῦς ἐπιπέδου ἀσυλία γιά τά μέλη του;

Γιατί ἕνα ἰδιωτικό Πανεπιστήμιον χρειάζεται διεθνοῦς ἐπιπέδου ἀσυλία γιά τά μέλη του;1α Ἀπορίας ἄξιον εἶναι αὐτὸ τὸ ΦΕΚ ποὺ δημοσιεύθηκε τὸ 2009, μὲ τὶς ὑπογραφὲς τῆς μανδᾶμ Ντόρας Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κουβέλου, τοῦ μίστερ Δένδιας καὶ λοιπῶν νεοταξιτικῶν ἐπιστατῶν, ὅπως γιὰ παράδειγμα τοῦ Ἀρούλη, ποὺ φιλοδοξεῖ τώρα νὰ διαδεχθῇ τὴν Ντόρα, στὸν Δῆμο Ἀθηναίων (;;;).
Διότι δὲν εἶναι ἕνα ὁποιοδήποτε ΦΕΚ, ἀλλὰ κάτι ποὺ συνιστᾶ κυριολεκτικῶς σκάνδαλον γιὰ τὸν τόπο. (Ἕνα ἀπὸ τὰ πολλά…!!!)

Τὸ πρῶτο πρᾶγμα ποὺ ἀπασχολεῖ αὐτὸν τὸν νόμο, βάσει τοῦ ὁποίου ἀναγνωρίζεται ἀδιαπραγμάτευτη ἀσυλία στὰ μέλη τοῦ ἐν λόγῳ  ἱδρύματος, γιὰ ὅσα ποῦν ἤ πράξουν, ἀκόμη καὶ κατὰ τῆς χώρας, δὲν εἶναι τὸ νὰ προασπίσῃ τὰ δικαιώματα τοῦ Ἕλληνος φορολογουμένου, ποὺ οὔτως ἤ ἄλλως πάντα πληρώνει, δίχως ὅμως  νὰ γνωρίζῃ τὸ τὶ πληρώνει, ἀλλὰ νὰ διασφαλίσῃ ΟΛΟΥΣ τοὺς ἐμπλεκομένους μὲ αὐτὸ τό, ἄς ποῦμε, ἵδρυμα.
Ἀφῆστε δὲ ποὺ ἡ διδασκαλία γίνεται ΜΟΝΟΝ στὰ ἀγγλικά…
(Αὐτό πάλι τίς σᾶς λέει; Καί γιατί ἐπιλέγουν σάν βάσιν τους τήν Ἑλλάδα ὅλοι αὐτοί, ἐάν δέν γουστάρουν τήν γλῶσσα μας; Τί θέλουν νά μᾶς ὑποδείξου ἤ νά μᾶς ἀποδείξουν ὅλοι αὐτοί ἀπό  ἐκεῖ μέσα;) Συνέχεια

Βενιζέλος: Ποτὲ δὲν μίλησα γιὰ ἀποχώρηση ἀπὸ τὴν κυβέρνηση.

Ποτέ ή αλλιώς jamais- όπως λέει και ο φίλος του, ο σοσιαληστής Φρανσουά- δεν μίλησε για αποχώρηση από την κυβέρνηση ο Ευάγγελος.
Ακούτε δημιοσιοκάφροι, που ζηλεύετε το εύπλαστο αγόρι και παραποιείτε τα λόγια του; Ποτέ! Jamais των ζαμπόν- αυτών που καταναλώνει.
Απλά το εύπλαστο αγόρι είπε να κάνει ένα αστειάκι. «Δεν υπάρχει το σενάριο το αστείο της απόσυρσης υπουργών»τόνισε χθες ο Ευάγγελος στη διάρκεια της ομιλίας του στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ.
Και πήγε η καρδιά των μνημονιακών στη θέση της.Οι πυκνοί καπνοί που είχαν μαζευτεί πάνω από το Μαξίμου εξαφανίστηκαν και ο Χρύσανθος έβγαλε νέες κόλλες Α4 καθώς έπρεπε να επεξεργαστεί νέο σενάριο.
Συνέχεια

Οἱ χειροκροτητὲς τοῦ μπουμπούκου.

Κατὰ …λάθος ἔπεσα στὴν σελίδα τοῦ Θανασάκη… (Ποιός ἦταν αὐτός πού ἔλεγε πώς γιά νά γίνῃ Θανάσης θέλει πολύ δρόμο ἀκόμη; Δὲν θυμᾶμαι… Φτοῦ!!!)
Ἐκεῖ λοιπόν, στὴν σελίδα τοῦ Θανασάκη, εἶδα κι ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν προλογισμὸ ποὺ ἔκανε στὸ μπιμπίκιον, σὲ μίαν συγκέντρωσιν στὸ «Τιτάνια».
Ἔ… τί νά σᾶς πῶ;
Πρέπει νὰ ἔχω …βίτσιο τελικῶς.
Ἐπάτησα ἐπάνω στὸν σύνδεσμό… Καί τί νά δῶ;

Κόσμος; Κόσμος;
Μά τί στό καλό; Μέ τά φορτηγά τούς ἐκουβάλησαν;

Κι ὅλα αὐτά γιατί; Γιά νά ξεπληρώσῃ τό μπιμπίκιον τά χρέη του πρός τό Ἀντωνάκιον, πού τόν «ἀγκάλιασε» ὅταν ἔμεινε …ὀρφανό, συγχωρῶντας του ὅλες τίς ὕβρεις πού ἔως τότε ἐσκόρπιζε δεξιά κι ἀριστερά; Συνέχεια

Τώρα ποὺ μπήκαμε στὸν σωστὸ τὸν δρόμο…

Ἔ… Νὰ πάρουμε μίαν ἀνάσα…
Νὰ ξαποστάσουμε λίγο… Διότι οἱ ἀνηφόρες καὶ οἱ κατηφόρες τώρα ξεκινοῦν…
Ἤ ἄλλως, ἡ ἀχλάάάάάάάάάδα, μὲ τὴν πολὺ μεγάλην οὐρά, ἀκόμη δὲν μᾶςἔδειξε τὴν …οὐρά της!!!

Λοιπόν… Αὐτὰ τὰ περὶ «σωστοῦ δρόμου» δὲν τὰ λέω ἐγώ…
Ἐτοῦτα τὰ σούργελα τὰ λέν: Συνέχεια