Κάτι ἄκουσα ὅτι αὐτὸς θὰ εἶναι ὁ ἐπόμενος ΠΟΡΔΗπουργὸς τῆς χώρας…
Κᾶτσε νὰ δῇς πῶς λέγεται…
Γιῶργος Τσίπρας….;;; Ἀλέξης Παπανδρέου…;;; Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὸν «δίκαιον»
Περὶ νόμου.
Ὡρισμένοι συμπολίτες μας παρατηρεῖται ὅτι ἔχουν μία πολὺ ἐσφαλμένη εἰκόνα περὶ Νόμου, πιστεύοντας λ.χ. ὅτι ὁ νόμος εἶναι γιὰ τὸ παράτυπο παρκάρισμα, τὶς τυχὸν ψεύτικες πινακίδες, τὸ ἄναμμα τομπάκου, τὴν “φοροδιαφυγή” τοῦ κάθε ἀπλοῦ ἀνθρώπου γιὰ τὸ ΦΠΑ ποὺ εἶναι καταχρηστικότατος κι ἄλλα τέτοια μικροπταίσματα. Δὲν ἀντιλαμβάνονται ὅμως ὅτι στὸν Νόμο ἀρχίζουμε ἀπὸ τὰ σοβαρὰ καὶ κατόπιν κλιμακωτὰ πᾶμε πρὸς τὰ μικρὰ καὶ ὄχι νὰ τρωγόμαστε ὁλημερὶς γιὰ τὰ ἀσήμαντα καὶ νὰ κάνουμε τὴν πάπια στὰ σοβαρά.
Νομίζω κάπου καὶ οἱ χριστιανικὲς γραφὲς ἀναφέρουν “δυϊλίζει τὸν κώνωπα καὶ καταπίνει τὴν κάμηλον”. Ἔ, αὐτὸ ἀκριβῶς…. Συνέχεια
Νόμους θέλετε; Νόμους θὰ πάρετε.
Αὐτὴ ἡ συνήθεια τῶν «προοδευτικῶν» νὰ καταπατοῦν ἕναν ἀπίστευτα μεγάλο ἀριθμὸ νόμων καὶ κατόπιν νὰ τσιρίζουν ὅτι ὅλοι οἱ ἄλλοι πρέπει νὰ ἀκολουθήσουν κάτι «προοδευτικούς» ψευτονόμους ποὺ πέρασαν παρανόμως μὲ ξεπερνάει…
Νομίζω ὅτι θὰ ἦταν μία πολὺ καλὴ τιμωρία νὰ ἰσχύσουν ἔξαφνα ἐπάνω τους ὅλοι οἱ νόμοι ποὺ ἔχουν καταπατήσει οἱ «προοδευτικοί» γιὰ νὰ κάνουν τὶς δικὲς τους ἀνοησίες.
Νόμους θέλετε; Νόμους θὰ πάρετε. Συνέχεια
Ἡ δικαιοσύνη τοῦ Στουρνάρα.
Τὰ βράδια, ὅταν βλέπετε μπλόκα τῆς ἀστυνομίας στοὺς δρόμους, μὴ νομίσετε ὅτι εἶναι γιὰ τὸν Ξηρό.
Σιγὰ μὴ τὸν ψάχνουν.
Τοὺς φουκαρᾶδες ποὺ χρωστοῦν 5-10 χιλιάρικα στὴν ἐφορία καὶ δὲν μποροῦν νὰ πληρώσουν ψάχνουν, γιὰ νὰ τοὺς πᾷν στὸ αὐτόφωρο. Συνέχεια
Ἡ δικαιοσύνη εἶναι ἀπόλυτα συνυπεύθυνη γιὰ τὴν κατάντια τῶν Ἑλλήνων.
Δυστυχώς, η ελληνική Δικαιοσύνη, αντί να επιμείνει αυστηρά στην εφαρμογή του ελληνικού δικαίου, όπως αυτό πηγάζει από το Σύνταγμα των Ελλήνων, τελικά εφαρμόζει το κατοχικό δίκαιο των δανειστών. Το ακριβώς αντίθετο έπραξε το Συνταγματικό Δικαστήριο της Πορτογαλίας αρκετές φορές και πολλά άλλα Συνταγματικά Δικαστήρια άλλων χωρών όπου μπήκε το ΔΝΤ, τα οποία προστάτεψαν τους αντίστοιχους λαούς , εφαρμόζοντας το εθνικό τους δίκαιο και όχι αυτό που επέβαλε το ΔΝΤ και το οποίο ερχόταν σε αντίθεση με τα αντίστοιχα Συντάγματα.Στὴν Ῥουμανία κρίνεται ἀντισυνταγματικὴ ἡ ἀσυλία τῶν βουλευτῶν ἀλλὰ ἐδῶ εἶναι συνταγματικὸ τὸ χαράτσι.
Στὴν Ῥουμανία τὸ Συνταγματικὸ Δικαστήριο ἀντιστάθηκε στὴν ἀσυδοσία τῶν πολιτικάντηδων τῆς χώρας, ποὺ καταστρατήγησαν κάθε ἔννοια δικαίου καὶ ἰσονομίας, γιὰ νὰ συνεχίσουν ἀνενόχλητοι τὴν καταστροφὴ καὶ τὴν λῃστεία τῶν πολιτῶν.
Στὴν Ἑλλάδα τὸ ἀντίστοιχο Συνταγματικὸ Δικαστήριο ὄχι ἁπλᾶ δὲν ἀντιστάθηκε ἀλλὰ δικαιολόγησέ τὶς ἀθρόες παραβιάσεις τοῦ Συντάγματος (βλέπε χαράτσι) … ὡς ἐθνικὴ «ἀνάγκη»! Μία παρακμιακὴ δικαιοσύνη … ἀνοίγει τὸν δρόμο σὲ κάθε μορφῆς πολιτικό, κοινωνικὸ ἢ κοινὸ ἔγκλημα τοῦ ποινικοὺ δικαίου. Συνέχεια
