Φορολογικό… ὁ Σαμαρᾶς ἔχει λόγο Τιμῆς…κι ἄλλα φαιδρά… @PrimeMinisterGR #Samaras

 

ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2014 – ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (αλλά δεν είναι νεα μέτρα…) Συνέχεια

Τρομάρα ὅμως ποὺ πῆρε ὁ Μπουτάρης!!!

Πῆγε τὸ ἀπίστευτο ἄτομο νὰ …«ἀναβαπτίσῃ» τὴν πλατεία Καραϊσκάκη σὲ πλατεία Δυῤῥαχίου καὶ τὸν ἔκραξαν.
Κι ὅπως εἶναι ἄμαθος ὁ φουκαρᾶς σὲ γιουχαΐσματα, τὰ ἐμάζευσε ἄρον τὸν ἄρον καὶ ἐτσακίσθη νὰ ἐξαφανισθῇ… Συνέχεια

Ἀπό πότε ἡ καταστροφή «ἀναβαθμίζεται» σέ …ἀνάπτυξιν;

Εἶδα αὐτὴν τὴν φωτογραφία καὶ συνειδητοποίησα πολλὰ γιὰ τὸ …δούλεμα τῶν λέξεων ποὺ μᾶς συμβαίνει!

φωτογραφία

Ἀπὸ τότε ποὺ τὸ ὑπουργεῖον ἀ-παιδείας ξεκίνησε, ἀπολύτως συνειδητῶς, νὰ ἀλλοιώνῃ τὴν ἔννοιαν τῶν λέξεων, πρὸ κειμένου νὰ μὴν ἀντιλαμβανόμαστε τὸ τὶ διαβάζουμε κι ἀκοῦμε, ξεκίνησε καὶ ἡ ἀλλοίωσις τῆς ἀντιλήψεώς μας, μαζὺ μὲ τὴν ἀλλοίωσιν τῆς συνειδήσεώς μας. Αὐτὸ φυσικὰ δὲν συμβαίνει μόνον ἐδῶ καὶ τέσσερις δεκαετίες. Εἶναι ἀρχαιότερον, ἀλλὰ Συνέχεια

Ὅταν ὁ Δένδιας νικοῦσε τὴν Χρυσῆ Αὐγή.

Κι ἐπεὶ δὴ αὐτὲς τὶς ἡμέρες τὸ κάναμε καὶ τὸ παρακάναμε μὲ τὴν Χρυσῆ Αὐγή, εἶπα νὰ τὸ …ξεχειλώσω ἀκόμη περισσότερο.
Κάπου λοιπὸν διάβαζα πὼς οἱ φερόμενοι ὡς ἐγκέφαλοι καὶ φυσικὰ ὡς ἠθικοὶ αὐτουργοί, γιὰ τὸ τέρας «Χρυσῆ Αὐγή», γελοιοποίησαν καὶ τὸν Δένδια καὶ τὶς τακτικές του.
Ὁ δὲ Σαμαρᾶς, ἀπὸ τὶς πληροφορίες πάντα τῶν δημοσιογράφων* εἶναι ἔξαλλος, διότι δὲν κατάφεραν νὰ ἐξαρθρώσουν τὴν σπείρα…
Μετὰ μάθαμε πὼς ὁ Κασιδιάρης, ὁ Παναγιώταρος καὶ ὁ Μίχος ἀφέθησαν ἐλεύθεροι. Μόνον τὸν Λαγὸ κράτησαν καὶ ἀναμένουμε νεώτερα. Συνέχεια

28 ἐκατομμύρια εὐρὼ ἐδώρισε στοὺς Ἑβραίους ὁ Μπουτάρης καὶ ὁ Δῆμος Θεσσαλονίκης!

Ἀπίστευτο κι ὅμως ἀληθινό!
Κατηγοροῦμε τὸν Μπουτάρη γιὰ ἑβραιόδουλο ἀλλὰ τελικῶς ΟΛΟΣ ὁ Δῆμος Θεσσαλονίκης ἔχει τὴν πετριά του.
Τί στό καλό συμβαίνει ἐκεῖ μέσα;
Τί σφηκοφωλιά Ἑβραιοπροσκυνημένων εἶναι αὐτή; Συνέχεια

Μέ ποιούς συνηντήθη ὁ Μπένυ στίς ΗΠΑ;

Μεγάλη ὑπόθεσις νὰ σὲ δεξιώνονται ὅλα τὰ σιωνιστικὰ κεφάλαια τοῦ πλανήτου, μαζὺ μὲ τὰ κεφάλια, τὶς οὐρές, τοὺς παρατρεχαμένους…
Εἶσαι κάποιος βρὲ ἀδελφέ… Δὲν εἶσαι τίποτα…
Αὐτὸ ἔκανε καὶ τὸ δικό μας …τίποτα… Ἔ, συγγνώμη, ὁ Μπένυ.
Κι ἐπεὶ δὴ πρέπει νὰ τὸ παινευθῇ κομματάκι, νὰ καὶ ἡ ἀνάρτησις ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖον. Συνέχεια