Δῆλα δὴ ὁ Κωνσταντίνου τοῦ ΑΝΤΑΡΣΥΑ πυροδοτεῖ τὸν ἐμφύλιο.

Δῆλα δὴ ὁ Κωνσταντίου τοῦ ΑΝΤΑΡΣΥΑ πυροδοτεῖ τὸν ἐμφύλιο.3Δῆλα δὴ εἶναι βέβαιον…
Δῆλα δὴ κάποια κέντρα τὸ ἔχουν ἀποφασίσῃ καὶ φυσικὰ τὸ τσιράκι τους μεριμνᾶ γιὰ νὰ γίνῃ ὅσο τὸ δυνατὸν ταχύτερα πραγματικότης.

Ποῦ τό βασίζω αὐτό τό συμπέρασμα; Παντοῦ! Ὁπουδήποτε ὑπάρχει ἡ ὑπογραφή τους καὶ τὸ στίγμα τους.
Ἀπὸ τὶς ἐπιθέσεις στὰ γραφεῖα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, στὶς ὁποῖες ἤ πρωτοστατοῦν ἤ τὶς ὀργανώνουν, ἔως τὶς ἐπιθέσεις σὲ ἀστυνομικὰ τμήματα καὶ σὲ εἰδικοὺς φρουρούς.
Ἐὰν διαβάσετε ἐπίσης τὸ ἄρθρο μας μὲ τίτλο: Συνέχεια

Γειά σου Πάγκαλε μὲ τὰ ὡραῖα σου!!!

Θὰ μᾶς στείλῃ αὐτός… Δὲν τὸ γλυτώνουμε… Θὰ πνιγοῦμε ἀπὸ τὰ γέλια… Δὲν παλεύεται μὲ τίποτα ἡ προσπάθειά του νὰ μᾶς ἀποτελειώσῃ….
Σὲ πρόσφατες δηλώσεις του ἰσχυρίσθη, μεταξὺ πολλῶν ἄλλων χαριτωμένων, πὼς ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ δὲν εἶναι τὸ μόνον μὴ δημοκρατικὸ κόμμα, διότι καὶ τὸ ΚΚΕ ἀρνεῖται τὴν δημοκρατία…
Κι ἐγὼ ἔμεινα μὲ τὴν ἀπορία…
Δῆλα δή, γιὰ νὰ καταλαβαίνουμε καὶ τὸ τὶ ἀκοῦμε, ὅταν ὁ Παπουτσῆς κι ὁ Χουντοχοΐδης ἔδιδαν ἐντολὲς νὰ σακατευθοῦν ἅπαντες ὅσοι διεμαρτύροντο ἐξέφραζαν τὴν δημοκρατία!!! Συνέχεια

Μά εἶναι δυνατόν νά μᾶς ἐκπροσωπῇ στόν ΟΗΕ ὁ Μπένυ;

Ὁ Μπένυ τοῦ 8%; Ὁ Μπένυ τῆς ἀνυπαρξίας; Ὁ Μπένυ τοῦ τίποτα; Εἶναι δυνατόν;
Κι ὅμως… Ἀν τί νὰ τὸν στείλουμε σπίτι του, ἤ ἀκόμη καλλίτερα, στὴν φυλακή, ἐμεῖς τὸν στέλνουμε στὸν ΟΗΕ νὰ μᾶς ἐκπροσωπήσῃ.
Ἀλήθεια, ποιός σκοτεινός ἐγκέφαλος ἀνεγκεφάλου καί ἠλιθίου τό ἐσκέφθη ὅλο αὐτό;
Διότι νὰ ἦταν ὁ Σαμαρᾶς ἤ ὁ ὅποιος ἄλλος, κοντινότερός του, στὴν ἱεραρχεία τοῦ ἀποκόμματός του, θὰ τὸ δεχόμουν. Ἀλλά ὁ Μπένυ; Τοῦ τεμενᾶ καί τοῦ προσκυνήματος; Συνέχεια

Ἡ ποινικοποίησις τῆς Ἑλληνικῆς σημαίας!!!

Κατὰ Δένδια φυσικά… Τὴν Σημαία κτυποῦν Ἕλληνες!!! Ὄχι τὴν  Χρυσὴ Αὐγή!
Ἐὰν φέρω διακριτικὰ τῆς Ἑλληνικῆς σημαίας στὰ ῥοῦχα μου εἶμαι ὕποπτη γιὰ ἐγκληματικὲς πράξεις…
Σᾶς παρακαλῶ πολύ, νὰ τὸν ἐνημερώσετε…
Στὸ σπίτι μου μία Ἑλληνικὴ σημαία κυματίζει διαρκῶς. Συνέχεια

Μά ἔχουμε στήν χώρα μας προβοκάτορες;

Ἐν τάξει…
Στὸ παρακάτω μιλᾷ ὁ Μαριᾶς… Ὁ Μαριᾶς λέμε… Κάτι καθεστωτικός, κάτι κομματόσκυλο, κάτι λίγο ἀπὸ ὅσα γνωρίζουμε… Ἀλλὰ λέει καὶ μίαν ἀλήθεια… Λέει γιὰ τοὺς γνωστοὺς προβοκάτορες ποὺ πρῶτα καταστρέφουν καὶ μετὰ ἀποχωροῦν ἀπὸ τὸν χῶρο τῆς καταστροφῆς μὲ τὴν κλούβα τῶν ΜΑΤ.. Συνέχεια

Ἡ κατάῤῥευσις τῶν τραπεζῶν ξεκίνησε!

Καὶ ξεκίνησε ἀπὸ τὰ …ὑψηλὰ πατώματα…Ἔτσι, γιὰ νὰ μὴν ξεφύγῃ κάποια μικρὴ τράπεζα…
Δῆλα δή, γιὰ νὰ μιλᾶμε σὲ ἁπλᾶ ἑλληνικά, δὲν ξεκινᾶ ἡ χρεωκοπία ἀπὸ κάποιαν περιφερειακὴ τράπεζα ἀλλὰ ἀπὸ τὴν κορυφή τους… Γιατί; Διότι πρέπει νὰ πάντα νὰ καταῤῥεύσουν ταὐτόχρονα κι ὄχι νὰ ἐπιμεριστοῦν οἱ καταῤῥεύσεις. Αὐτὸ σημαίνει πὼς δὲν συμφέρει νὰ καταῤῥεύσῃ κάποια τράπεζα στὴν Ἑλλάδα ἤ στὴν Γαλλία ἤ στὴν Κίνα… Στὴν κορυφὴ εἴπαμε… Ἐκεῖ ποὺ βρωμᾶ τὸ κεφάλι… Συνέχεια