Διαψεύδει την εφημερίδα των ψευτών …ο Υπουργός.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὸν «δίκαιον»
Ἡ Νέα Ὑόρκη στηρίζει Τζιτζικώστα!!!
Το Λόμπυ της Νέας Υόρκης στηρίζει Τζιτζικώστα!!!
Καμίνητς και Ασημακοπούλου γεννήθηκαν στην …Νέα Υόρκη…
Στο σπίτι της Ασημακοπούλου φιλοξενήθηκαν Βασίλισσες…
Συνέχεια
Ἄν ἐγίνετο τώρα πόλεμος πού θά …ἐκρύβοντο ὁ Τσίπρας μέ τόν Καμμένο;
Τὸ στρατιωτικὸ ντύσιμο ἀπὸ πολιτικοὺς εἶναι ἕνα ἐπικοινωνιακὸ τέχνασμα, τὸ ὁποῖον χρησιμοποιεῖται κυρίως σὲ περιόδους πολέμους.
Παραδείγματος χάριν, ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος φοροῦσε δίκοχο καπέλλο.
Ὁ Churchill εἶχε, ὡς Βρεταννός, μίαν τάσι στὸ costume play καὶ δῆ μάλιστα, ὡς ἀπόγονος τοῦ Δοῦκα τοῦ Marlborough.Δηλαδή, θέλω νὰ πῶ, δὲν εἶναι δείγμα φασισμοῦ, ὅπως νομίζουν οἱ ἄσχετοι. Βέβαια φαίνεται λίγο «κάπως», ὅταν ἔχῃς στηρίξει τὴν πολιτική σου ὕπαρξι ἐπάνω στὸν κίνδυνο στρατιωτικοῦ πραξικοπήματος (ὅταν μάλιστα οἱ στρατιωτικοὶ πραξικοπηματίες φοροῦν πολιτικὰ ῥοῦχα).
Εἰδικοῦ τύπου …συναλλαγές!!!
Κάποιες συναλλαγὲς οὔτε φορολογοῦνται, οὔτε ἐλέγχονται, οὔτε καταγγέλλονται.
Φυσικὰ παραμένουν ἐκτὸς ἐλέγχου τῆς δικαιοσύνης καὶ ἀκόμη κι ὅταν (ἀποδεδειγμένα) ἔχει διαπραχθεῖ ἔγκλημα.
Συζητᾶμε γιὰ τὶς «συσαλλαγὲς εἰδικοῦ τύπου» Μητσοτάκη-Ἀλαφούζου.
Ναί, ναί… Αὐτὲς ποὺ δημοσιοποίησε ὁ Ἀλαφοῦζος ὅταν τὸν «στρίμωξε» τὸ μητσοτακέικο. (Ἀπ΄ εὐθείας βενιζελικοὶ ἀπόγονοι παρακαλῶ!!!)
Ἔως καὶ ἀντίγραφο ἐπιταγῆς εἶχε δῆ τὸ φῶς τῆς δημοσιότητος, ἀλλὰ δὲν ἵδρωσε ἡ …καρέκλα κάποιου εἰσαγγελέως.
Ψιλὰ γράμματα… Πολὺ ψιλά… Συνέχεια
Ὁ Ἀλεξιάδης θά ἐπιβάλῃ ΕΝΦΙΑ καί στά ἀκίνητα ἐξωτερικοῦ;
Ἀνησυχῶ!!!!!!
Ὁ Τρύφων βλέπει νυχθημερόν, ὅτι μετὰ τὴν φορολόγηση ἀκινήτων Ἑλλήνων, ἀπὸ τὸ Βρετανικὸ ὑπουργεῖο οἰκονομικῶν, ἀνοίγει κι αὐτὸς ὑποκατάστημα στὸ Σίτι τοῦ Λονδίνου, γιὰ νὰ…. διπλοφορολογήσῃ ἀκίνητα ποὺυ βρίσκονται στὴν φορολογικὴ δικαιοδοσία τῶν…. Βρετανικῶν φορολογικῶν ἀρχῶν!!!!!!!!
Ἐκεῖ ἔνθα διαμένουν μονίμως, καὶ πλούσιοι Ἑλληνικῆς καταγωγῆς…..
Συνέχεια
Ἐκτέλεσις δικαστικῆς ἀποφάσεως κατὰ τῆς Ἐθνικῆς Τραπέζης γιὰ τὴν Τράπεζα τῆς Ἀνατολῆς
Η υπόθεση της Τραπέζης της Ανατολής μας ξεπερνάει όλους. Είναι ένα μαύρο στίγμα στην ιστορία του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, αλλά και μια βαρειά αμαρτία για την απονομή δικαιοσύνης σε αυτή την χώρα. Κυρίως όμως αντιπροσωπεύει τα όνειρα και τους καημούς μιας γενιάς, που ποδοπατήθηκε από διεθνικά συμφέροντα και έχασε σημαντικό μέρος των οικονομιών της από τις τράπεζες. Δεν είναι η γενιά όσων τα «αρπάζουν» και όσων «τα έφαγαν» παρεούλα με τα πολιτικά σκουλήκια όλων των αποχρώσεων. Είναι κυρίως η γενιά που προχωρούσε με το «κερί στο χέρι» και για να ένα καλλίτερο μέλλον επένδυσε στην Τράπεζα της Ανατολής.
Οι απόγονοι αυτής της γενιάς, έχουμε την υποχρέωση να συνδεθούμε, συναισθηματικά και ιστορικά, με τα δύσκολα χρόνια των οικογενειών μας, να πάρουμε δύναμη από την τραγικότητα του βίου, ακόμη και από την αμφιβολία επιβιώσεως. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχουμε το δικαίωμα να ξεχάσουμε, γιατί η λήθη δεν είναι δικαίωμα, αλλά κατάρα. Συνέχεια
