Αν το θύμα σε όλες τις εκδοχές διακυβερνήσεως είμαστε ΠΑΝΤΑ εμείς, είναι γιατί ο θύτης παραμένει πάντα ο …ίδιος και είναι οι …ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ!
Τόσο σπουδαίοι αλλά τόσο άγνωστοι και άπιαστοι…
Κάτι σαν τους Θεούς του Ολύμπου!!!
Ο ισχυρότελος αντίπαλος του Μπουτάρη, ο Παπαγεωργόπουλος βρίσκεται στην φυλακή.
Ο ισχυρότερος αντίπαλος του Καμίνη, ο Κασιδιαρης ετοιμάζεται για την φυλακή.
Παλαιότερα ο ισχυρότερος αντίπαλος του Μητσοτάκη, ο Ανδρέας παραλίγο να βρεθεί στην φυλακή. (Αλλά δεν βρέθηκε!!! Εξυπηρέτησε αργότερα!!! Για αυτό και δεν φοβήθηκε, αλλά ούτε παρουσιάστηκε στα δικαστήρια… Την πλήρωσε ο Κουτσόγιωργας!!!) Συνέχεια
Εὖγε στὸ παλληκάρι!!!
Εὔγε….
Ἀλβανοί, Πακιστανοί, Μπαγκλαντεσιανοὶ καὶ λοιποὶ ἀλλοδαποί, δὲν ἔδεναν ὡραῖα μὲ τὴν γειτονιὰ τοῦ Ἀλεξέι…
Εὐγενικὰ μέν, ἐπιτακτικὰ δέ, ἀπεφασίσθῃ ἡ …ἐκκαθάρισις!!! Συνέχεια
Ποῦ εἶναι οἱ ἔντιμοι καὶ γενναῖοι Ἕλληνες εἰσαγγελεῖς;
Οἱ αὐτουργοὶ τοῦ πρωτοφανοῦς κοινωνικοῦ ἐγκλήματος θὰ ἔπρεπε νὰ ἔχουν συλληφθεῖ!
Ἡ Τράπεζα Ἑλλάδος ὡς κεντρικὴ τράπεζα ἀποτελεῖ θεσμὸ καὶ ἔχει ρόλο ἐλεγκτικὸ ἐπάνω στὶς ὑπόλοιπες τράπεζες τῆς χώρας.
Οἱ ὑπάλληλοι τῆς διεθνοῦς τοκογλυφίας κατήργησαν τὸν ρόλο αὐτὸν καὶ μετέτρεψαν τὴν Τράπεζα Ἑλλάδος σὲ ἐμπορικὴ τράπεζα καὶ μάλιστα τὴν εἰσήγαγαν στὸ Χρηματιστήριο. Συνέχεια
