Κι ὅμως, ὁ ὑπουργὸς παιδείας εὑρίσκεται ἀκόμη στὴν θέσι του!

 

Κι όμως, ο υπουργός παιδείας βρίσκεται ακόμα στη θέση του. 
Τουλάχιστον ανεξήγητη για να μην πω προκλητική είναι η απόφαση των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου εθνικής παιδείας και θρησκευμάτων αναφορικά με την υπόθεση των 22 παιδιών του Εχίνου τα οποία παρόλο που δε φοίτησαν στο υποχρεωτικό από το 2008 νηπιαγωγείο φοιτούν εδώ και λίγες μέρες κανονικά στο δημοτικό σχολείο ενώ κάτι τέτοιο απαγορεύεται ρητά και κατηγορηματικά από την ίδια τη νομοθεσία. Για όσους δε γνωρίζουν το θέμα θυμίζω πως τα 22 Συνέχεια

Πεινάς; Φᾶε ἕναν βΟλεμένο βολευτή…

Αὐτὸς πάντως δὲν τρώγεται μὲ τίποτα…
Βέβαια μόνον αὐτός εἶναι; Σιγά… Ὅλα τὰ γουρούνια τὴν ἴδια μούρη ἔχουν… Αὐτός τί εἶναι; Ἡ ἐξαίρεσις;

Συνέχεια

Ὁ Σαμαρᾶς συνεργὸς τοῦ ΓΑΠ; ΝΔ-ΔΗΜΑΡ ἀθωώνουν ΠΑΣΟΚ: «Ἐξεταστική ἐπιτροπή γιά τό Μνημόνιο; Ποιά Ἐξεταστική;»

Προεκλογική ομιλία : “Την απόφαση της ΝΔ να προχωρήσει ως κυβέρνηση σε μία και μόνη Εξεταστική Επιτροπή των πώς φθάσαμε στο μνημόνιο έκανε γνωστή από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς…”

Άλλα έλεγε η ΝΔ προεκλογικά και άλλα πράττει και το κορυφαίο από πλευράς ηθικής σημασίας θέμα της σύστασης εξεταστικής επιτροπής για το Μνημόνιο. Θα αρνηθεί λοιπόν το κυβερνητικό κόμμα της σύσταση εξεταστικής ςπιτροπής που πρότεινε ο ΣΥΡΙΖΑ και το ίδιο θα πράξει και η ΔΗΜΑΡ (για το ΠΑΣΟΚ είναι αυτονότητο: Ποιος δολοφόνος εποιυμεί την σύλληψή του;).

Συνέχεια

Ἑτοιμάζουν 12 Μνημόνια-Ἀποδέχονται τὸ ὄνομα Μακεδονία γιὰ τὰ Σκόπια

Το παραδέχθηκαν στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν οι Στουρνάρας-Σταικούγας. 

Το επόμενο Μνημόνιο δεν θα είναι ένα  που θα αφορά την γενική κυβέρνηση, αλλά 12. Ένα για κάθε υπουργείο.
Γιατί δεν αναλαμβάνει πρωθυπουργός  αυτοπροσώπως ο Ράιχενμπαχ ;
Θα ήταν πιο έντιμο για τους Έλληνες.

Μόνον μέσω του κυνισμού, μπορεί πλέον να αντιμετωπισθεί το αίσχος, που χαρακτηρίζεται επικοινωνιακά, παραμονή της Ελλάδας στον «σκληρό πυρήνα» της ευρωζώνης. Και μόνον με σκληρή ειρωνεία οι δηλώσεις της κυβέρνησης περί ελληνικής διαπραγμάτευσης με το Βερολίνο και τις Βρυξέλλες. Συνέχεια

Ὁ πρωθυπουργός τῆς Ἑλλάδος…Ἀντώνιος Πινόκιο!

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

[email protected]

www.apostoloupanos.gr

 

Την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012 πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες το πολυπόθητο για τον Αντώνη Σαμαρά και την τρικομματική κυβέρνησή του, Eurogroup των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης, όπου σίγουρα αναμενόταν να δοθεί η έγκριση της εκταμίευσης της δόσης των 31,5 δις ευρώ. Αυτή η σιγουριά εκφραζόταν ανεπιφύλακτα από την Ελληνική κυβέρνηση και τα φερέφωνά της ΜΜΕ,   από τη στιγμή που η μειοδοτική κυβέρνηση των πολιτικών τσαρλατάνων, είχε εξασφαλίσει με 153 βουλευτικές ψήφους, «γενναίους ψήφους» κατά τον Άδωνη Γεωργιάδη, την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου των οικονομικών και εργασιακών μέτρων, των οποίων η εφαρμογή θα εξαθλιώσει ολοκληρωτικά την Ελληνική κοινωνία και θα δημιουργήσει στην αγορά εργασίας, συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα. 

Δυστυχώς, όμως, για την οσφυοκαμπτική κυβέρνηση Σαμαρά, Συνέχεια

Ξεπωλοῦν τήν Μακεδονία πρό κειμένου νά πάρουν τήν δόσι τους;

Ἐδῶ ποὺ ἔχει φθάσει τὸ Ἑλλαδοκαφριστάν, ἀναμενόμενα εἶναι ὅλα!
Δέν μᾶς δίδουν τήν δόσι ἐάν δέν ἀναγνωρίσουμε τά Σκόπια μέ κάποιον μακεδονικό προσδιορισμό; Καί δέν αὐτοκτονοῦν οἱ κρατοῦντες γιά νά ἡσυχάσουμε ἀπό τά μοῦτρα τους;

Ἀλλὰ κι ἐμεῖς… Ποῦ ἤμασταν ἐμεῖς; Τί κάναμε γιά νά μή τούς ἐπιτρέψουμε νά ἀποκτήσουν τόσα δικαιώματα;
Αὐτὸ ποὺ ξεχάσαμε νὰ ἀξιώσουμε, ποὺ ξεχάσαμε νὰ ἀναζητήσουμε, ποὺ  ἀγνοήσαμε ὥς μὴ ὑπάρχον, ἦταν τὸ ἦθος τῶν Συνέχεια