Τὴν φωτογραφία βρῆκα στὴν σελίδα φίλου στὸ facebook καὶ φυσικὰ εἶναι πλέον ἀπὸ τὶς πιὸ διαδεδομένες τοῦ διαδικτύου.
Οὐσιαστικῶς καταδεικνύει τὴν ἄρρηκτο σχέσι κουκουλοφόρων-μπαχαλάκηδων μὲ τὰ ΜΑΤ καὶ τὴν (πρώην) ὑπερήφανη ἀστυνομία τοῦ Παπουτσῆ. (Ξέρετε, αὐτὴν ποὺ λειτουργεῖ πλέον μόνον γιὰ νὰ καταστέλλῃ γέρους, μαθητὲς καὶ νὰ ῥίχνῃ ΜΟΛΟΤΩΦ.) Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὴ ἀσυλία
Ἡ πολιτική ἀπάτη Βενιζέλου γιά τήν δραχμή!
Ξετυλίγοντας το κουβάρι των δηλώσεων του υπουργού οικονομίας, εξάγονται απίστευτα συμπεράσματα για την οικονομική κρίση!
Ακούγοντας την ομιλία του υπουργού Οικονομίας και εν δυνάμει επόμενου αρχηγού του ΠΑΣΟΚ, αισθάνθηκα ότι απευθύνεται σε … Ιθαγενείς της φυλής των Παπούα! Η απίστευτη και απαράδεκτη από κάθε οικονομική θεώρηση, ομιλία του κ.Βενιζέλου, μετασχηματίστηκε μάλιστα σε απειλή κατά όσων υποστηρίζουμε την άμεση επιστροφή στη δραχμή, και ειδικά όσων, την υποστηρίζουν εδώ και καιρό (όπως ο υπογράφων) το όπλο της επιστροφής στη ΔΡΑΧΜΗ ως διαπραγματευτικό ατού στις συνομιλίες μας!
Καταγράφουμε όσα είπε ο υπουργός και θα τα αναλύσουμε παρακάτω:
«Περίπου 65 δισ. ευρώ έχουν αποσύρει οι Έλληνες από τις τράπεζες, προκειμένου να τα «σώσουν» σε περίπτωση επιστροφής στη δραχμή. Εκ των 16 δισ. ευρώ που μεταφέρθηκαν στο εξωτερικό, το 32% (δηλαδή τα 5,12 δισ.) μεταφέρθηκαν σε βρετανικές τράπεζες και λιγότερο από το 10% (δηλαδή λιγότερο από 1,6 δισ. ευρώ) σε τραπεζικούς λογαριασμούς στην Ελβετία. Συνολικά, δηλαδή, από τα 65 δισ. ευρώ που αποσύρθηκαν από τις ελληνικές τράπεζες από τα τέλη του 2009 λιγότερο από το 2,5% φυγαδεύτηκε στην Ελβετία.» Συνέχεια
Τά ἔδωσαν ὅλα. Καληνύκτα Ἑλλάδα…
Τό θέατρο συνεχίζεται. Μά γιά τόσο ἠλιθίους μᾶς περνοῦν; Ὑπάρχουν βεβαίως, πολλοί τέτοιοι στήν Ἑλλάδα (ἠλίθιοι). Γιατί δεχόμαστε νά μᾶς ἐμπαίζουν;
“Tα έδωσαν όλα” και υποδύονται τους ήρωες! – Ανακοίνωση-κόλαφος από Λ.Παπαδήμο
“Τα έδωσαν όλα”, στην τρόϊκα σήμερα οι τρεις αρχηγοί και η εικόνα της δήθεν “αντίστασης” που θέλησαν να περάσουν κατά την έξοδό τους από το Μέγαρο Μαξίμου οι Α.Σαμαράς και Γ.Καρατζαφέρης, αλλά και ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Π.Μπεγλίτης δεν έχουν καμία σχέση με το πραγματικό γεγονός της συμφωνίας την οποία αποκάλυψε ο Λ.Παπαδήμος με μία ανακοίνωσή του που πραγματικά τους εξέθεσε. Συνέχεια
Θά παραιτηθῇ ὁ Παπαδήμ(ι)ος;
Τό θέατρο καί ἡ τρομοκρατία τῶν ὑπηκόων τῆς Ἑλλάδος ἀπό τά ἀνδρείκελα πού μᾶς «κυβερνοῦν» συνεχίζεται. Ὁ Παπαδήμ(ι)ός, λένε, ὅτι ἀπειλεῖ μέ παραίτησι τούς ἀρχηγούς τῶν κομμάτων πού τόν στηρίζουν. Ἐντάξει. Τόν πιστέψαμε. Συνέχεια
Τρόμος στήν «φτωχολογιά»

Δήλωση-παρέμβαση του προέδρου του ΣΕΒ «Μια χρεωκοπία θα καταδίκαζε τον τόπο σε εφιαλτική κατάσταση»
Μᾶς τρομοκράτησες, τώρα, Δασκαλόπουλε. Πάρα πολύ. Τί νά σοῦ πῶ; Δέν περιγράφεται μέ λόγια. Ἄσε…
Ἡ παραπάνω εἰκόνα εἶναι ἀπό τό «τρομοκρατημένο» βῆμα. Προσπαθεῖ, τό συγκρότημα ΔΟΛ, νά περισώσῃ ὅτι μπορεῖ τίς τελευταῖες ἡμέρες ἀλλά δέν τά καταφέρνει.
Πανικός τούς ἔχει πιάσει. Ἐκτός ἀπό τό πολιτικό σύστημα πού καταρρέει πανικοβαλόμενο, τούς δημοσιοκάφρους, τούς μεγαλοεκδότες καί ἐργολάβους, πανικός ἔχει πιάσει καί ὅλους τούς μεγαλοεπιχειρηματίες, τοκογλύφους καί βιομηχάνους.
Προσπαθοῦν μέ «νύχια καί μέ δόντια» νά κρατηθοῦν ὄρθιοι. Πτωχεύοντας ἡ Ἑλλάς χάνουν τήν μάσα καί τήν κουτάλα καί δημιουργοῦν κλίμα πανικοῦ στόν λαό. Οἱ ἐθνοφωστῆρες χάνουν μισθούς, έξεταστικές, μίζες καί οἱ ἑκατομμυριοῦχοι τίς διασυνδέσεις καί τίς λαμογιές τῶν πολιτικῶν πού τούς ἔκαναν πλουσίους. Γνωρίζουν ὅτι αὐτό πού σίγουρα δέν θά χάσουν εἶναι ἡ τιμωρία πού θά ὑποστοῦν ἀπό τόν ἑλληνικό λαό.
Διαβᾶστε τί λέει ὁ πρόεδρος τοῦ ΣΕΒ, Δ. Δασκαλόπουλος: Συνέχεια
Ἡ ρατσιστική συμπεριφορά τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους ἀπέναντι στούς Ἕλληνες
Τά κατωρθώματα καί οἱ ἐπιλογές τῶν ἀνδρεικέλων τῆς ἐξουσίας πού τούς παραδίδεται ἀπό τά διεθνῆ λαμόγια. Ἡ ἐγκληματική διάκρισις εἰς βάρος τῶν Ἑλλήνων καί ὑπέρ τῶν λαθροεισβολέων ἐχθρῶν τῆς πατρῖδος καί τοῦ ἔθνους. Ὅλα αὐτά μᾶς ἔφεραν ὡς ἐδῶ.
Νά ἐξαφανίσουμε τούς πολῖτες αὐτῆς τῆς χώρας πρός χάριν τῶν ἐγκληματιῶν πού εἰσβάλλουν καθημερινῶς ἀπό τά σύνορα. Δοῦλοι, ἀνδρείκελα καί ὀσφυοκάμπτες τῶν διεθνῶν τοκογλύφων ἀποφασίζουν, ὑποτίθεται, γιά τήν τύχη αὐτοῦ τοῦ λαοῦ πού ἔκανε τό τραγικό λάθος νά τούς ἀναδείξῃ στίς ὑψηλότερες βαθμίδες τοῦ πολιτικοῦ συστήματος.
Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες πολίτες έχουν γίνει μάρτυρες μίας απίστευτης μετεξέλιξης του πολιτικού συστήματος των ΜΜΕ και των διαφόρων προοδευτικών ακαδημαϊκών οι οποίοι εν χορό επιτίθενται σε οτιδήποτε ελληνικό σε οτιδήποτε θυμίζει την ελληνική ταυτότητα την παράδοση και τις αξίες μας.
Οι προοδευτική αυτή ομάδα της ελληνικής ελίτ έχει Συνέχεια




