Τά λέει καί ὁ Φάρατζ στούς εὐρωβουλευτάς λές καί αὐτοί φταῖνε πού χάσαμε τήν ἐθνική μας κυριαρχία.
Γιά μά μή χρεωκοπήσουμε καί γιά νά μή γίνῃ στάσις πληρωμῶν. Ε, καί; Τώρα εἶναι καλλίτερα.; Συνέχεια
Τά λέει καί ὁ Φάρατζ στούς εὐρωβουλευτάς λές καί αὐτοί φταῖνε πού χάσαμε τήν ἐθνική μας κυριαρχία.
Γιά μά μή χρεωκοπήσουμε καί γιά νά μή γίνῃ στάσις πληρωμῶν. Ε, καί; Τώρα εἶναι καλλίτερα.; Συνέχεια
Ἐδῶ καὶ μερικοὺς μῆνες ἔχουμε πέσει θύματα τῆς ὠξυμωρίας «συνταγματολόγων» καὶ λοιπῶνπροσκυνημένων, ἠλιθίων καὶ αὐτοχρηζομένων σωτήρων.
Τὸ κύριον μέλημά τους φυσικὰ παραμένει νὰ εἰσπράξουν, ἀπὸ μίαν κοινωνία ποὺ ἀδυνατεῖ νὰ ἐπιβιώσῃ!
Στεγνώσαμε! Οὔτε σάλιο δὲν κυκλοφορεῖ!
Ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴν πείνα, τοὺς ἀστέγους, τὶς λιποθυμίεςπαιδιῶν ἀπὸ ἀσιτία, τὶς αὐτοκτονίες, τὶς δημεύσειςπεριουσιῶν…
Τοὺς ἐνδιαφέρει μόνον ἡ δική τους ἐπιβίωσις. Κοντόφθαλμοι γάρ, ἀδυνατοῦν νὰ δοῦν λίγο παραπέρα ἀπὸ τὴν μύτη τους!
Ἀδυνατοῦν νὰ κατανοήσουν πὼς δὲν σκοτώνεις τὴν κατσίκα ποὺ σὲ τρέφει, διότι θὰ ψοφήσῃς συντόμως κι ἐσύ!
Ἀπροκάλυπτα πλέον στηρίζουν μόνον τοὺς χρηματοδότες τους ποὺ φυσικὰ εἶναι οἱ τοκογλύφοι.
Αὐτὸ παραμένει ὁ μέγιστος δείκτης τῆς ἀνυπάρκτου εὐφυΐας τους!
Τοῦ χρόνου, ἔτσι πού πᾶνε τά πράγματα θά εἴμαστε κι ἐμεῖς ἄστεγοι, παρέα μέ τούς Πακιστανούς, τούς Ἀφγανούς, βορᾶ στίς ὀρέξεις τῶν Ἀλβανών μέ τά καλάσνικωφ. Αὐτοί τούς ἐκάλεσαν, αὐτοί φέρνουν ὅτι ἐγκληματικό στοιχεῖο ὑπάρχει στήν οἰκουμένη, τούς δίδουν καί 5-6 χιλιάρικα καί τούς κάνουν ὑποκλίσεις. Γιά νά μᾶς ἐκφοβίζουν καί νά τούς στρέψουν ἐναντίον μας ὅταν θά ἔρθῃ ἡ ὥρα. Ποιός θά νικήσῃ σέ ἔνα τέτοιο πόλεμο; Αὐτός πού ἔχει ὅπλα καί «πλάτες». Δηλαδή αὐτοί.
Ὁ κόμπος ἔφτασε στό κτένι. Καιρός νά ἀντιδράσουμε. Νά διώξουμε τούς ξένους ἀπό τήν Ἑλλάδα. Πρίν γίνουν χειρότερα τά πράγματα. Κάποτε ἡ κατάστασις θά εἶναι μή ἀναστρέψιμη.
ΟΛΟΥΣ. Τούς Πακιστανούς, τούς Ἀλβανούς, τούς Γερμανούς, τούς τροϊκανούς πού ἔχουν πέσει σάν τίς ἀκρίδες καί τρῶνε τίς σάρκες μας. Ἐπιβουλεύονται τόν πλοῦτο τῆς χώρας καί τήν ἀνεκτικότητά μας.
Πρό διετίας ὁ ἀνεκδιήγητος ἀπόγονος τῆς δυναστείας τῶν Παπανδρέου καί δοῦλος τῶν Συνέχεια
Ἐπειδή πολύς λόγος γίνεται γιά ξένη κατοχή στήν χώρα μας, ξένους νταβατζῆδες καί τοκογλύφους……Οἱ δικοί μας πολιτικάντηδες ἔχουν τήν μερίδα τοῦ λέοντος στήν κατάστασι πού ἐπικρατεῖ στήν Ἑλλάδα ἀπό τήν ἐποχή πού δολοφονήθηκε ὁ Καποδίστριας. Μήπως κι ἐκεῖνον τό ἴδιο σύστημα καί ἡ ἴδια νοοτροπία δέν τόν «ἔφαγε»;
Τώρα δέν γίνονται δολοφονίες. Ὑπάρχουν ἄλλα πιό ἀποτελεσματικά μέσα γιά νά περνοῦν οἱ ἐθνοπροδότες μας, καλά….
Τὸ παρακάτω δὲν προέλαβα νὰ τὸ δημοσιεύσω, λόγῳ ἄλλων, πολὺ πιεστικῶν γεγονότων.
Τὸ γελοῖον, ἀπὸ τοὺς γνωστοὺς γελοίους πάντα, εἶναι ἡ ποινικοποίησις τοῦ καπνίσματος, ὡς ἀντιστάθμισμα τῆς ἀποποινικοποιήσεως τῶν ναρκωτικῶν!
Εἶναι γιὰ γέλια τὰ ἀνθρωπάρια! Γιὰ γέλια, γιὰ φτυσίματα, γιὰ κλωτσιές….
Μόνο ἀπαράδεκτος; Πολύ κομψός χαρακτηρισμός γιά τόν διεφθαρμένο πρώην πρωθυπουργό πού μᾶς ἔβαλε ξυπόλυτους στ΄ἀγκάθια στήν Εὐρωπαϊκή Ἔνωσι τῶν ληστῶν. Ἄλλά εἴπαμε. Κάθε λαός ἔχει τούς ἡγέτες πού τοῦ ταιριάζουν (Οὐίνστον Τσῶρτσιλ). Δυστυχῶς.
Πολύ καλό ἄρθρο:
Την πιο απαράδεκτη δήλωση που έκανε ποτέ τέως Ελληνας Πρωθυπουργός, πραγματοποίησε ο Κώστας Σημίτης μιλώντας χτες , με τον επικεφαλής των Πρασίνων στο Ευρωκοινοβούλιο Ντάνιελ Κον-Μπέντιτ, σε εκδήλωση του Ινστιτούτου των Πρασίνων, στο Βερολίνο. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «σήμερα δεν μπορεί να υπάρξει πόλεμος μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και, αν υπήρχε, θα κρατούσε δύο με τρεις ώρες».
Ο άνθρωπος που επί των ημερών της Πρωθυπουργίας του, η χώρα μας ξόδεψε αστρονομικά ποσά σε εξοπλισμούς, είχε το θράσος να Συνέχεια