«Ἡ Ἑλλάδα εἶναι, σήμερα, ἀποικία». Ν.Φ.

Τά λέει καί ὁ Φάρατζ στούς εὐρωβουλευτάς λές καί αὐτοί φταῖνε πού χάσαμε τήν ἐθνική μας κυριαρχία. 

Γιά μά μή χρεωκοπήσουμε καί γιά νά μή γίνῃ στάσις πληρωμῶν. Ε, καί; Τώρα εἶναι καλλίτερα.; Συνέχεια

Ὁ στόχος μας εἶναι πάντα τὸ χαράτσι!

δκαμερικος μνες χουμε πέσει θύματα τς ξυμωρίας «συνταγματολόγων» καλοιπνπροσκυνημένων, λιθίων καατοχρηζομένων σωτήρων.
Τκύριον μέλημά τους φυσικπαραμένει νεσπράξουν, πμία
ν κοινωνία ποδυνατενπιβιώσ!
Στεγνώσαμε! Οτε σάλιο δν κυκλοφορε!
διαφορον γιτν πείνα, τος στέγους, τς λιποθυμίεςπαιδιν πσιτία,  τς ατοκτονίες, τς δημεύσειςπεριουσιν
Τος νδιαφέρει μόνον δική τους πιβίωσις. Κοντόφθαλμοι γάρ, δυνατον ν δον λίγο παραπέρα π τν μύτη τους! 
δυνατον ν κατανοήσουν πς δν σκοτώνεις τν κατσίκα πο σ τρέφει, διότι θ ψοφήσς συντόμως κι σύ!
προκάλυπτα πλέον στηρίζουν μόνον τος χρηματοδότες τους πο φυσικ εναι ο τοκογλύφοι. 
Ατ παραμένει   μέγιστος δείκτης τς νυπάρκτου εφυΐας τους!

Συνέχεια

Ἀντιδρᾶστε. Μήν ὑποκύπτετε

Τοῦ χρόνου, ἔτσι πού πᾶνε τά πράγματα θά εἴμαστε κι ἐμεῖς ἄστεγοι, παρέα μέ τούς Πακιστανούς, τούς Ἀφγανούς, βορᾶ στίς ὀρέξεις τῶν Ἀλβανών μέ τά καλάσνικωφ. Αὐτοί τούς ἐκάλεσαν, αὐτοί φέρνουν ὅτι ἐγκληματικό στοιχεῖο ὑπάρχει στήν οἰκουμένη, τούς δίδουν καί 5-6 χιλιάρικα καί τούς κάνουν ὑποκλίσεις. Γιά νά μᾶς ἐκφοβίζουν καί νά τούς στρέψουν ἐναντίον μας ὅταν θά ἔρθῃ ἡ ὥρα. Ποιός θά νικήσῃ σέ ἔνα τέτοιο πόλεμο; Αὐτός πού ἔχει ὅπλα καί «πλάτες». Δηλαδή αὐτοί.

Ὁ κόμπος ἔφτασε στό κτένι. Καιρός νά ἀντιδράσουμε. Νά διώξουμε τούς ξένους ἀπό τήν Ἑλλάδα. Πρίν γίνουν χειρότερα τά πράγματα. Κάποτε ἡ κατάστασις θά εἶναι μή ἀναστρέψιμη.

ΟΛΟΥΣ. Τούς Πακιστανούς, τούς Ἀλβανούς, τούς Γερμανούς, τούς τροϊκανούς πού ἔχουν πέσει σάν τίς ἀκρίδες καί τρῶνε τίς σάρκες μας. Ἐπιβουλεύονται τόν πλοῦτο τῆς χώρας καί τήν ἀνεκτικότητά μας.

Πρό διετίας ὁ ἀνεκδιήγητος ἀπόγονος τῆς δυναστείας τῶν Παπανδρέου καί δοῦλος τῶν Συνέχεια

Οἱ δυνάστες τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας

Ἐπειδή πολύς λόγος γίνεται γιά ξένη κατοχή στήν χώρα μας, ξένους νταβατζῆδες καί τοκογλύφους……Οἱ δικοί μας πολιτικάντηδες ἔχουν τήν μερίδα τοῦ λέοντος στήν κατάστασι πού ἐπικρατεῖ στήν Ἑλλάδα ἀπό τήν ἐποχή πού δολοφονήθηκε ὁ Καποδίστριας. Μήπως κι ἐκεῖνον τό ἴδιο σύστημα καί ἡ ἴδια νοοτροπία δέν τόν «ἔφαγε»;

Τώρα δέν γίνονται δολοφονίες. Ὑπάρχουν ἄλλα πιό ἀποτελεσματικά μέσα γιά νά περνοῦν οἱ ἐθνοπροδότες μας, καλά….

Μινώταυρος

Τό κράτος κατοχῆς και ἡ δυναστική κομματοκρατία

Πῶς ἡ ἀλλοτρίωσις λειτουργεῖ ὡς  πρόκλησις 

Ἡ περίπτωσις τῶν «απολαβῶν» τῶν βουλευτῶν καί τών ὑπουργῶν

Πολλοί πιστεύουν ακόμη ότι η κατοχή της ελληνικής κοινωνίας είναι εξωτερική. Μέγα λάθος. Η εξωτερική κατοχή συμπληρώνει και νομιμοποιεί το καθεστώς της εσωτερικής κατοχής επί της ελληνικής κοινωνίας που συντηρεί η δυναστική κομματοκρατία με όχημα το κράτος της νεοτερικότητας.
Η μεταπολίτευση, ως η ολική επαναφορά στο καθεστώς της απεχθούς φαυλοκρατίας του 19ου αιώνα, αποτελεί Συνέχεια

Πταῖσμα ἡ καλλιέργεια τῶν ναρκωτικῶν πλέον!

Τ παρακάτω δν προέλαβα ν τ δημοσιεύσω, λόγλλων, πολ πιεστικν γεγονότων.

Τ γελοον, π τος γνωστος γελοίους πάντα, εναι ποινικοποίησις το καπνίσματος, ς ντιστάθμισμα τς ποποινικοποιήσεως τν ναρκωτικν! 

Εναι γι γέλια τνθρωπάρια! Γι γέλια, γι φτυσίματα, γι κλωτσιές…. 

Συνέχεια

Ἀπαράδεκτος

Μόνο ἀπαράδεκτος; Πολύ κομψός χαρακτηρισμός γιά τόν διεφθαρμένο πρώην πρωθυπουργό πού μᾶς ἔβαλε ξυπόλυτους στ΄ἀγκάθια στήν Εὐρωπαϊκή Ἔνωσι τῶν ληστῶν. Ἄλλά εἴπαμε. Κάθε λαός ἔχει τούς ἡγέτες πού τοῦ ταιριάζουν (Οὐίνστον Τσῶρτσιλ).  Δυστυχῶς.

Πολύ καλό ἄρθρο:

Την πιο απαράδεκτη δήλωση που έκανε ποτέ τέως Ελληνας Πρωθυπουργός, πραγματοποίησε ο Κώστας Σημίτης μιλώντας χτες , με τον επικεφαλής των Πρασίνων στο Ευρωκοινοβούλιο Ντάνιελ Κον-Μπέντιτ, σε εκδήλωση του Ινστιτούτου των Πρασίνων, στο Βερολίνο. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «σήμερα δεν μπορεί να υπάρξει πόλεμος μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και, αν υπήρχε, θα κρατούσε δύο με τρεις ώρες».

Ο άνθρωπος που επί των ημερών της Πρωθυπουργίας του, η χώρα μας ξόδεψε αστρονομικά ποσά σε εξοπλισμούς, είχε το θράσος να Συνέχεια