Ὁ κάθε ἄνθρωπος, σὲ κάθε γωνιὰ τοῦ πλανήτου, ἔχει, ὑπὸ φυσιολογικὲς συνθῆκες, δύο πρόσωπα. Τὸ πρόσωπο τῆς εἰρήνης καὶ τὸ πρόσωπο τοῦ πολέμου.
Τὸ πρόσωπο τῆς εἰρήνης ἐκφράζεται ὑπὸ ὁμαλὲς συνθῆκες, δίχως βία, ἐπιτρέποντας στὶς κοινωνίες νὰ διαβιοῦν μὲ τὸν τρόπο ποὺ ἐπέλεξαν, ἐνασχολούμενες μὲ ἔργα εἰρήνης. Τρόπους ποὺ οὐτε μποροῦμε, οὔτε καὶ πρέπει νὰ κρίνουμε, ἐὰν δὲν συμφωνοῦμε μαζύ τους, ἐφ΄ ὅσον δὲν τοὺς κατανοοῦμε.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τουρκοπράκτορες
Τὰ δικαιώματά μας …δὲν ὑπάρχουν!!!
Οι σιωνιστές διατείνονται ότι ηγούνται των μεγάλων μαχών για τα ανθρώπινα δικαιώματα, υπονοώντας τον γάμο των gay,την υιοθεσία παιδιών από gay ζευγάρια, το δικαίωμα στην αυτοκτονία ή στον νόμιμο φόνο (ή ευθανασία), το δικαίωμα στην άμβλωση, το δικαίωμα της προσβολής θρησκευτικών συμβόλων (Je Suis Charlie) κλπ.
Συνέχεια
Ἡ βιαία …«τουρκοποίησις» τῶν Πομάκων.
Με εντολή του ΝΑΤΟ όλοι οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί της Θράκης αναγνωρίστηκαν ως …ενιαία Τουρκική μειονότητα και υποχρεώθηκαν να παρακολουθούν Τουρκική εκπαίδευση.
Συνέχεια
Τὰ …«ἰδιαίτερα» σχολεῖα!!!
Λεόντειος, Μαριάνοι αδελφοί, τάγματα, Ναΐτες, τοκογλύφοι…
«Ενδιαφέροντες» και «επιτυχημένοι» άνθρωποι, που μας επιβλήθηκαν έξωθεν, προκειμένου το σύστημα να λειτουργεί σαν καλοκουρδισμένο ρολόι.
Συνέχεια
Ποιός ἐλέγχει μία ἐπανάστασιν;
Κυβέρνηση κι αντιπολίτευση αποτελούν απλά μέρος της ανούσιας παραστάσεως στην οποία τελικά συμβαίνει πάντα ό,τι θέλουν οι τοκογλύφοι. Πρακτικά δεν έχει καμμία σημασία πόσο και πόσοι ηλίθιοι καταλαμβάνουν τα έδρανα της Βουλής. Ο δρόμος είναι χαραγμένος κι οποιαδήποτε αλλαγή πορείας έχει κόστος μόνο για εμάς.
Το σύστημα έχει καταφέρει να μετακυλά το κόστος αποκλειστικά επάνω μας εάν κάποιοι πολιτικοί αποδειχτούν έξυπνοι και πονηροί. Όπως στις σύγχρονες φάρμες η απόπειρα διαφυγής ενός έξυπνου ζώου σημαίνει ηλεκτροπληξία, έτσι γίνεται και στην δική μας περίπτωση. Θα μας πονέσει ιδιαίτερα οποιαδήποτε μαγκιά, ειδικά όταν αυτή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού άγνοιας και βλακείας.
Οἱ Rothschild στηρίζουν ΚΑΙ «ΝΑΙ» ΚΑΙ «ΟΧΙ»!!!
Το Indymedia-Soros-Rothschild στηρίζει Τσίπρα…
Αλλά οι Rothschild (ΕΚΤ) στηρίζουν Σαμαρά-Βενιζέλο.
Προφανώς ό,τι και να ψηφίσουμε αυτοί θα βρουν τρόπο να πλουτίσουν όπως και να έχει. Συνέχεια