Ἡ ἐπιταχυνομένη μείωσις τῆς εὐφυΐας τῶν Εὐρωπαίων ἔχει αἴτια…

Ἡνωμένη Εὐρώπη – Ἑλλαδοκαφριστάν:
Δίωξις τῶν ἀρίστων, μείωσις τοῦ ἐπιπέδου ἐκπαιδεύσεως τῶν πολιτῶν, πτῶσις τῶν ἐκπαιδευτικῶν ἀπαιτήσεων, διάλυσις τῆς κλασσικῆς παιδείας, ἀπομάκρυνσις τῶν παιδιῶν ἀπὸ τὶς βασικὲς γνώσεις (ποὺ γιὰ αἰῶνες ἀνέβαζαν τὸν δείκτη νοημοσύνης σταθερά), αὔξησις τῆς πολτοποιήσεως τῶν …μαζῶν σὲ ἐπίπεδον μαζανθρώπων καὶ ἀνάδειξις μόνον πιστῶν δούλων σὲ θέσεις-κλειδιά, μὰ κυρίως σὲ ζητήματα ἐκπαιδεύσεως:

(ἐπιλέξτε ὑποτίτλους)

Μεγάλη Βρεταννία. Δημοτικὰ σχολεῖα.
Ἀπὸ τὴν Α΄ Δημοτικοῦ διδάσκονται ἀρχαία ἑλληνικά.

Ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ στὴν Ἀγγλία, Greeklish στὴν Ἑλλάδα…

Ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ στὰ δημοτικὰ τῆς Βρετανίας!!

Μεγάλη Βρεταννία – Ἡνωμένη Εὐρώπη.
Στερλίνα – εὐρῶ.

Μεγάλη Βρεταννία- Ἡνωμένη Εὐρώπη.
Εὐρωπαϊκὸ δίκαιον:
Πολυπολιτισμός, καλπάζουσα ἀνεργία, Πακιστανὸς δήμαρχος Λονδίνου, «πολιτικὴ ὀρθότης», ἁρπαγὴ παιδιῶν ἀπὸ οἰκογένειες, ἐπιταχυνομένη διάλυσις κοινωνικῶν, κρατικῶν, ἐθνικῶν δομῶν.

Μεγάλη Βρεταννία – Ἡνωμένη Εὐρώπη.
Brexit στὶς 24 ‘Ιουνίου, μετὰ ἀπὸ δημοψήφισμα μὲ κύριο πυλῶνα τὴν πολυπολιτισμικότητα.

Καὶ τὸ …κερασάκι:
Γαλλία, Σαρκοζὺ 2008:

Ἡ νέα φυλὴ ποὺ μᾶς ἑτοιμάζουν!

Ἡ Γενοκτονία τῶν Λαῶν τῆς Εὐρώπης. Σχέδιο Coudenhove – Kalergi

Τὸ σχέδιο Coudenhove – Kalergi (Β΄ μέρος)

Πᾶμε τώρα νὰ δοῦμε καὶ τὰ συμπεράσματα-ἀποτελέσματα τῆς, ἔως σήμερα, πορείας τοῦ πειράματος:

Τα κατάφεραν. Πέφτει συνεχώς το ΙQ στην (πολυφυλετική) Ευρώπη

Ένα μικρό άρθρο από τη Novopress, που βασίζεται σε ένα μεγαλύτερο άρθρο της γαλλικής εφημερίδας Le Monde, αποκαλύπτει ότι το IQ των ευρωπαϊκών εθνών που έχουν δεχθεί μαζική μετανάστευση έχει μειωθεί. Τι έκπληξη.
Σχετίζεται η μαζική μετανάστευση με την μείωση του μέσου όρου του δείκτη νοημοσύνης στην Ευρώπη; Η Le Monde πρόσφατα έκανε αναφορά σε μια μελέτη που έγινε το 2015 από δύο ειδικούς στις νευροεπιστήμες, τον Edward Dutton και τον Richard Flynn, Φινλανδό και Βρετανό, αντίστοιχα, και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Intelligence, υπό την διεύθυνση του Αμερικανού ψυχολόγου Richard Haier. Ενώ ο μέσος όρος IQ των Ευρωπαίων φαίνεται ότι αυξάνεται συνεχώς σχεδόν ολόκληρο τον 20ο αιώνα, γίναμε μάρτυρες στην δεκαετία του 1990, μιας αντιστροφής της καμπύλης και για την τελευταία δεκαετία μιας επιταχυνομένης μειώσεως του μέσου όρου δείκτη νοημοσύνης σε όλη την Ευρώπη.

Οι δύο ερευνητές παρουσιάζουν έναν ορισμένο αριθμό πιθανών αιτιών. Αναφέρουν τον ρόλο των ενδοκρινικών διαταρακτών που περιέχονται στα τρόφιμα μας, τα ναρκωτικά, τόσο τα σκληρά όσο και τα μαλακά, την πτώση της εκπαιδεύσεως ή ακόμα και το χαμηλό ποσοστό γεννήσεων μεταξύ των ανθρώπων με υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Οι δύο ερευνητές, επίσης, δεν διστάζουν να υποδείξουν την μαζική άφιξη αφρικανικών πληθυσμών στην γηραιά ήπειρο.

Το έργο τους επιβεβαιώνει μια μελέτη του 2013, που διεξήχθη από έναν Δανό ερευνητή ο οποίος εξέτασε διεξοδικά τις δοκιμές των υπηρετούντων στον στρατό στην χώρα του που δείχνουν ότι ο μέσος όρος IQ των μη Ευρωπαίων ήταν 86,3 σε σύγκριση με το 100 για όσους ήταν Δανοί.
Στην Γαλλία, μεταξύ των ετών 1990 και 2009, ο μέσος όρος IQ μειώθηκε από 102 σε 98, μια μείωση τεσσάρων μονάδων σε είκοσι χρόνια, η οποία, σύμφωνα με την Le Monde, «είναι τεράστια»

Σημειώνουμε ότι ο μέσος όρος IQ συνεχίζει να αυξάνεται στην Φινλανδία, μια χώρα χωρίς μαζική μετανάστευση, και ότι οι δοκιμές PISA (Πρόγραμμα Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών) τοποθετούν την Φινλανδία στην κεφαλή των χωρών του ΟΟΣΑ στην απόδοση του εκπαιδευτικού συστήματος.
Σύμφωνα με την wikipedia για τις υψηλές επιδόσεις στα αποτελέσματα των δοκιμών PISA 2012:
– Τα αποτελέσματα δείχνουν διακριτές ομάδες υψηλών επιδόσεων στα μαθηματικά: οι χώρες της Ανατολικής Ασίας, με την Σαγκάη, πετυχαίνουν τα καλλίτερα αποτελέσματα με 613, με το Χονγκ Κονγκ να ακολουθεί, και μετά την Ιαπωνία, την Ταϊβάν και την Νότιο Κορέα. Μεταξύ των Ευρωπαίων, το Λιχτενστάιν και η Ελβετία έχουν τις καλλίτερες αποδόσεις, με την Ολλανδία, την Εσθονία, την Φινλανδία, την Πολωνία, το Βέλγιο, την Γερμανία, την Αυστρία να σημειώνουν αποτελέσματα στα μαθηματικά που δεν διαφέρουν σημαντικά στατιστικά μεταξύ τους. Το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιρλανδία, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία ομοίως συγκεντρώνουν αποτελέσματα κοντά στον μέσο όρο του ΟΟΣΑ 494, με τις ΗΠΑ να ακολουθούν με 481.
Ο συνδυασμός της μαζικής μεταναστεύσεως «μη αφομοιουμένων» αλλοδαπών, η απροθυμία ή η αδυναμία των παιδιών των «μειονοτήτων», το «προοδευτικό» σύστημα εκπαιδεύσεως που καταστρέφει τα πάντα και η αντι-ευρωπαϊκή αντι-λευκή πολιτική ορθότητα που απαγορεύει στους εκπαιδευτικούς να διδάξουν την αλήθεια σχετικά με τις ικανότητες των μαθητών, δημιουργούν ένα άχρηστο εκπαιδευτικό σύστημα που στοιχίζει στους φορολογουμένους δισεκατομμύρια, αποδυναμώνει το ηθικό σθένος των εθνών και έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία εκ μέρους αυτών των «μορφωμένων» πολιτών της προλήψεως προσωπικών, κοινωνικών και ιατρικών καταστροφών, της ερμηνείας γεγονότων, της αναπτύξεώς τους ως ανθρώπινα όντα και επάνω απ’ όλα της αναλήψεως της ευθύνης για τις πράξεις τους και τις ελλείψεις τους.

Για όσους δεν θυμούνται, η πεμπτουσία του σχεδίου Coudenhove- Kalergi για την Γενοκτονία των λαών της Ευρώπης:
Στο βιβλίο του «Praktischer Idealismus», ο Kalergi δηλώνει ότι οι κάτοικοι των μελλοντικών «Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης» δεν θα είναι οι παλαιοί λαοί της Γηραιάς Ηπείρου, αλλά ένα είδος υπανθρώπων που θα προέρχονται από επιμιξία. Δηλώνει ξεκάθαρα, ότι θα πρέπει οι λαοί της Ευρώπης να διασταυρωθούν με ασιατικές και έγχρωμες φυλές, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα πολυεθνικό κοπάδι χωρίς ποιότητα και εύκολα ελεγχόμενο από την άρχουσα τάξη. Η δε νέα φυλή αριστοκρατίας (ελίτ) θα είναι η εβραϊκή.

Ἡ ἐπιταχυνομένη μείωσις τῆς εὐφυΐας τῶν Εὐρωπαίων ἔχει αἴτια...2
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Μαζάνθρωποι, φανατικοὶ κι ἀνεγκέφαλοι ὁπαδοί, στάνες μὲ πρόβατα δῆλα δὴ ὁπουδήποτε, ποὺ αὐξάνονται σὲ ἀριθμό, ἀλλάζοντας όνόματα καὶ «ταὐτότητα», μὰ παραμένουν στὴν οὐσία πάντα «πολιτικὰ ὀρθές», χρηματοδοτούμενες ἀπὸ τὸν κάθε Soros, ποὺ λεηλατεῖ λαοὺς ἢ ἐξαφανίζει λαούς, γιὰ νὰ καταλήξουν, σταδιακῶς στὸν ἀφανισμό τους κι αὐτοί, ὅταν τὸ ἔργο θὰ ὀλοκληρωθῆ.
Θὰ ἐπιβιώσουν μόνον οἱ βεβαιωμένα ἠλίθιοι, ποὺ θὰ ἀναγνωρίζουν ὡς θεό τους μοναδικὸ κι ἀδιαπραγμάτευτο τὸν τσοπάνη τους… Κάτι χειρότερο δῆλα δὴ ἀπὸ αὐτὸ ποὺ σήμερα ἔχουμε.

Μὲ τὶς ὑγεῖες μας.

Φιλονόη

Σημείωσις

Σοῦ ἔδειξα τὰ αἴτια. Κάθε πρόβλημα μέσα του ὅμως κρύβει καὶ τὴν λύσιν του.
Δῆλα δὴ σοῦ ἔδειξα καὶ τὴν λύσιν τῶν προβλημάτων μας, ποὺ ξεκινᾶ ἀπὸ τὴν ὀρθή, κλασσικὴ παιδεία, τὴν ὀμοιογένεια τῶν πληθυσμῶν, ποὺ ἐξασφαλίζουν ἐπικοινωνία αὐτῶν καὶ κοινὲς στοχεύσεις, ἀλλὰ καὶ τελικῶς τὴν ἐπανεκίνησιν αὐτῶν τῶν κοινωνιῶν σὲ καθαρὰ τοπικὸ ἐπίπεδον καὶ τὴν ἐπαναδόμησιν τῶν πάντων ἐκ τῆς βάσεως.
Ἐσὺ ἀποφασίζεις ἐὰν ἁπλῶς θὰ παρατηρῆς καὶ θὰ καταγράφης τὰ σημάδια τῆς καταστροφῆς ἢ ἐὰν θὰ ξεκινήσης, μόνος σου, τὴν δική σου, τοπικὴ ἐπαναδόμησιν. Ἐσὺ καὶ μόνον ἐσύ!!!

Τὰ ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ θεραπεύουν.

Τά ἀρχαῖα Ἑλληνικά θεραπεύουν τήν δυσλεξία!

Ὁ καθεὶς  μόνος του!!!

Κι ἐπεὶ δὴ κάποιοι ἴσως νὰ …ἀναφωνήσουν, ἔκπληκτοι, πὼς δὲν …μποροῦν, δὲν πειράζει.
Ἂς διδάξουν στὰ παιδιά τους (μόνοι τους) μαθηματικά, ἱστορία, φυσικὲς ἐπιστῆμες, βασικὲς ἀρχὲς ἐπιβιώσεις, σεβασμὸ στοὺς νόμους τῆς Φύσεως, παραδειγματισμὸ ἀπὸ αὐτὴν κι ὅ,τι ἄλλο ἀπαιτεῖται γιὰ νὰ προσθέσουν τὸ λιθαράκι τους.
Ἠ ἰσχὺς ἐν τῇ ἐνώσει.
Ἂς ἀναζητήσουμε δῆλα δὴ τὸ πῶς θὰ ἐπιστρέψουμε στὰ σημεῖα ἐκεῖνα ποὺ πήραμε τὸν λάθος δρόμο μας, ὡς κοινωνίες, γιὰ νὰ τὰ ἐπαναδομήσουμε, ἀν τὶ νὰ κλαιγόμαστε καὶ νὰ παρακολουθοῦμε ἐκστασιασμένοι τὴν πορεία μας πρὸς τὸν ἀφανισμό μας.
Ἕνα μικρὸ παράδειγμα ἐπιτυχημένης ἐπανεκινήσεως, παρακάτω, γιὰ νὰ ξέρουμε πὼς ὅταν θέλουμε ὅλα εἶναι δυνατά:

(Visited 534 times, 1 visits today)




Leave a Reply