Οἱ ἀχάριστοι γείτονές μας…

Τὸ παρακάτω κείμενον «τυγχάνει» μεγάλης σπουδαιότητος, ἰδίως γιὰ τὴν περίοδον ποὺ διανύουμε, λόγῳ τῆς ἀνθελληνικῆς, ἐγχωρίου προπαγάνδας, ποὺ ἔχει ἀρχίσει νὰ ῥιζώνῃ ἀκόμη καὶ μέσα στὰ …πανεπιστήμιά μας.
Ἀκριβῶς λόγῳ αὐτῆς τῆς σπουδαιότητος, πάντα κατ’ ἐξαίρεσιν, καὶ μόνον γιὰ τὸ ἐν λόγῳ κείμενον, γιὰ λόγους ἀναγνώσεως καὶ ἀπὸ κινητά, δίχως προβλήματα, παρουσιάζεται καὶ σὲ πολυτονικὴ καὶ σὲ μονοτονικὴ γραφή, στὸ πέρας τῆς δημοσιεύσεως.

Ἐπαναλαμβάνω, κατ’ ἐξαίρεσιν καὶ μόνον γιὰ τὴν σημερινή, εἰδικὴ περίπτωσιν, ποὺ θὰ ἀπαιτηθῆ ἀνάγνωσις κυρίως ἀπὸ κινητά, σὲ συγκεκριμένους κύκλους..

Φιλονόη

(Γιὰ ὅσους ἔχουν πρόβλημα ἀναγνώσεως ἀπὸ κινητά, ἂς ἐγκαταστήσουν τὸν mozilla. Ὑπάρχει στὴν ἀρχικὴ σελίδα παραπομπή.)

Οἱ ἀχάριστοι γείτονές μας:

Τοῦρκοι, Ἀλβανοί, Σκοπιανοί,

καθὼς καὶ οἱ δικοί μας πράκτορες

 

Γράφω ἀχάριστοι γιατὶ ὅλοι αὐτοὶ οἱ γείτονές μας ἦρθαν σὲ ἐπαφὴ μὲ τὴν Ἑλληνικὸ πολιτισμὸ καὶ πήραν ἀπὸ ἐμᾶς ἔστω καὶ αὐτὰ τὰ ἴχνη πολιτισμοῦ που ἔχουν σήμερα. Ἀξιώνει σήμερα ὁ Τοῦρκος Ἐρντογὰν νὰ ξαναστήήσῃ τὴν Ὀθωμανικὴ Αὐτοκρατορία, νὰ μᾶς πάρῃ τὰ νησιὰ καὶ νὰ γίνῃ σουλτάνος. Ὅμως δὲν ἔχει διαβάσει καλὰ τὴν ἱστορία αὐτὸς καὶ ὁ Ἀλβανὸς Ῥάμα, γιατὶ τὰ 400 χρόνια ποὺ μᾶς εἶχαν κατακτήση ἤταν σταγόνα στοὸν ὠκεανό, ἐμπρὸς στὶς χιλιετίες πρὸ Χριστοῦ ποὺ τὰ εἶχαν οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες. Ἔτσι οἱ Τοῦρκοι εἶναι φιλοξενούμενοι στὴν γῆ τῆς Ἰωνίας καὶ οἱ Ἀλβανοὶ στὴν Ἤπειρο καὶ τὴν Ἰλλυρία, στίς πρῴην Ἑλληνικὲς ἐπαρχίες. Ὄσο για τοὺς Σκοπιανοὺς Σλαύους, τοὺς ἔφεραν οἱ Βυζαντινοὶ καὶ τοὺς ἔδωσαν καὶ δύο ἱεραποστόλους τὸν Κύριλλο καὶ τὸν Μεθόδιο γιὰ νὰ τοὺς γαλουχήσουν μὲ τὰ χριστιανικὰ ἰδεώδη.
Ἐπίσης καὶ σήμερα κερδίζουν ἑκατομμύρια εὐρῶ ἀπὸ τὰ ἔργα τῶν ἀρχαίων προγόνων μας, γιατὶ ὅπου κι ἂν σκάψουν ἀνευρίσκουν ἀρχαῖες Ἑλληνικὲς πόλεις, στάδια, ναούς, θέατρα καὶ ἀγάλματα ἀξιοποιώντας τα τουριστικά. Σήμερα ἡ γῆ τῆς Ἰωνίας ἀλλὰ καὶ ἡ Ἤπειρος ἀνασκάπτεται τόσο ἀπὸ ξένες ἀρχαιολογικὲς ἀποστολὲς ὅσο καὶ ἀπὸ Ἑλληνικὲς καὶ διεθνείς.

Στὴν Ἀλβανία οἱ Ἀλβανοὶ ἀρχαιολόγοι παρεδέχθησαν τὴν Ἑλληνικότητα τῆς Ἀλβανίας ἀνευρίσκοντας ἀρχαία εὐρήματα τοῦ 4ου αἰῶνος π.Χ.

Ὄσο γιὰ τὴν Τουρκία, τὸ ὑπέδαφός της εἶναι ἔνας ἀπέραντος Ἑλληνικὸς ἀρχαιολογικὸς χῶρος. Ἐὰν ἐξαιρέσουμε τὴν Τουρκία, τὰ ἄλλα δύο κρατίδια, ἡ Ἀλβανία καὶ τὰ Σκόπια, ἐξαρτῶνται οἰκονομικὰ ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα. Ἐὰν πτωχεύσῃ ἡ Ἑλλάδα θὰ πτωχεύσουν καὶ αὐτοί.

Περισσότεροι ἀπὸ ἕνα ἑκατομμύριο Ἀλβανοὶ δουλεύουν στὴν Ἑλλάδα καὶ στέλνουν τὰ χρήματά τους στὴν Ἀλβανία. Τοὺς παρέχουμε δουλειά, στέγη καὶ ὅλες τὶς ἐλευθερίες ποὺ ἀπολαμβάνει καὶ κάθε Ἕλλην πολίτης, ἀλλὰ καὶ πάλι βγάζουν μῖσος κατὰ τῆς χώρα μας.
Γιὰ αὐτὸ γράφω ὅτι εἶναι ἀχάριστοι.

Ἐὰν δοῦμε ἀπὸ ἅλλην πλευρὰ τὴν ὑπόθεση, οἱ γείτονές μας ὑποστηρίζουν τὶς πατρίδες τους. Οἱ δικοί μας Ἕλληνες, ποὺ ἔγραψαν καὶ γράφουν βιβλία ἀνθελληνικὰ καὶ διχαστικά, ἐπάνω στὰ ὁποία ἐστηρίχθησαν ὁ Ἐρντογὰν καὶ ὁ Ῥάμα, ποιούς καί ποιάν πατρίδα ὑποστηρίζουν;

Κάποιοι ἔγραψαν βιβλία κατὰ τῆς ἀκεραιότητος τοῦ ἔθνους μας ἀπὸ ἄγνοια ἢ ἀπὸ πλάνη ἀλλὰ ὁρισμένοι καὶ ἀπὸ σκοπιμότητα, χρηματοδοτούμενοι ὅπως ἔχουν γράψει ἐπανειλημμένα Ἀθηναϊκὲς ἐφημερίδες, ἀπὸ τὴν τουρκικὴ ΜΙΤ, ποὺ ξοδεύει ἐκατομμύρια εὐρῶ γιὰ νὰ προπαγανδίζῃ τὴν χώρα μας καὶ τὸν Ἑλληνικὸ στρατό, ποὺ τὸν παρουσιάζει σὰν φονέα ἀμάχων, κατὰ τὴν Μικρασιατικὴ ἐκστρατεία. Ἡ τουρκικὴ ΜΙΤ δὲν χρηματοδοτεῖ μόνον Τούρκους, ἀλλὰ καὶ Ἕλληνες προδότες, μαζὺ  καὶ Ἀλβανοὺς καὶ Σκοπιανοὺς καί, μάλιστα, ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια, πρὶν φθάσουμε στὶς σημερινὲς διεκδικήσεις Ἐρντογὰν καὶ Ῥάμα.

Σὲ μίαν ὁμιλία ποὺ διῳργάνωσε τὸ «Ἐλεύθερο Λαϊκὸ Πανεπιστήμιο Ἀλιάρτου», στὸ Μαυρομμάτι τῆς Βοιωτίας, στὶς 22 Μαρτίου 2014, μὲ κύριον ὁμιλητὴ τὸν «συγγραφέα» Ἰωάννη Πέππα, βάπτισε τοὺς Ἕλληνες ὡς Ἀρβανίτες καὶ Ἀλβανούς, μὲ κύριες πηγὲς τὰ Ὀθωμανικὰ κατάστιχα. Καὶ ὁ πρόεδρος τοῦ Λαϊκοῦ Πανεπιστημίου Ἁλιάρτου Νικόλαος Κόλλιας (στενὸς συγγενὴς τοῦ Ἀριστείδου Κόλλια) ἀνέπτυξε μίαν θεωρία καταγωγῆς τῶν Ἀρβανιτῶν ἀπὸ τοὺς Ἀβάρους, χωρὶς νὰ τὴν τεκμηριώνῃ καὶ στὸ τέλος εἶπε: «Ἔ, τί νά κάνουμε; Ἐμᾶς τοὺς Ἀρβανῖτες στὴν Εὐρώπη μᾶς ἔχουν γιὰ μειονότητα».
Αὐτά δέν λέει καί σήμερα ὁ Ῥάμα περί μειονοτήτων καί Τσαμουριᾶς;

Ὁ συγκεκριμένος κύριος Νικόλαος Κόλλιας, ἀπὸ τὸ Λεωντάρι Βοιωτίας, εἶναι μέλος τῆς Unicef καὶ ἐξάδελφος τοῦ Ἀριστείδου Κόλλια, ὁ ὁποῖος στὸ βιβλίο του, τὸ 1983: «Ἀρβανῖτες καὶ ἡ καταγωγὴ τῶν Ἑλλήνων» ὑποστηρίζει ὅτι οἱ Ἀρβανῖτες κατάγονται ἀπὸ τοὺς Πελασγούς, ὅπως ὑποστηρίζουν ὅλοι καὶ στὸ τέλος βαπτίζει τοῦ Ἀρβανῖτες, Ἀλβανούς.

Ὁ Ἀριστείδης Κόλλιας ἦταν ἀπὸ τὰ ἰδρυτικὰ μέλη καὶ πρόεδρος τοῦ «Ἀρβανιτικοῦ Συνδέσμου τῆς Ἑλλάδος, ποὺ ἱδρύθη τὸ 1981, ὅμως ἐὰν διαβάσῃ κάποιος τὰ γραφόμενά του, θὰ διαπιστώση ὅτι ἦταν πρόεδρος τοῦ Ἀλβανικοῦ Συνδέσμου.
Στὴν σελίδα 137 τοῦ βιβλίου του «Ἀρβανίτες καὶ ἡ καταγωγὴ τῶν Ἑλλήνων», ἀνακυκλώνοντας τὸν Φαλμεράιερ, γράφει: «Ἡ Ἑλλάδα σήμερα ἔπρεπε νὰ λέγεται Νέα Ἀλβανία», μπερδεύοντας τοὺς Ἀλβανοὺς Ἀσιάτες, μὲ τοὺς Ἕλληνες Ἀρβανίτες.

Ὁ Ἀριστείδης Π. Κόλλιας ἐκτὸς ἀπὸ τὴν προπαγάνδα γιὰ τοὺς Ἀρβανῖτες ἔχει γράψει καὶ τὸ βιβλίο: «Ἡ Ἑλλάδα στὴν παγίδα τῶν Σέρβων τοῦ Μιλόσεβιτς, 1991-1994», ἐκδόσεις Θάμυρις.

Ὅσοι δὲν γνωρίζετε τὸν Ἀριστείδη Π. Κόλλια δεῖτε ἐδῶ:

Καὶ ἐδῶ ὁ θρῆνος τῶν Ἀλβανῶν, ποὺ ἔχασαν τὸν προπαγανδιστή τους:

Ἔνας ἄλλος «συγγραφεύς», ἀπὸ τὸ Λοῦτσι Βοιωτίας, ὁ Γεώργιος Μίχας μέλος καὶ αὐτὸς τοῦ ἀρβανιτικοῦ συνδέσμου, τὸ 1976 ἔγραψε ἕνα βιβλίο γιὰ τὰ χωριὰ τῆς Λοκρίδος καὶ τῆς Βοιωτίας, ποὺ πέραν ἀπὸ τὸν σπόρο τῆς διχονοίας μεταξὺ τῶν Ἑλλήνων καὶ τῶν Ἀλβανῶν, ποὺ ἔριχνε μὲ ἀριστοτεχνικὸ τρόπο, διαστρεβλώνοντας ἱστορικὲς ἀναφορές, εἶχε γράψη καὶ κάποια καλά, ἀνακατεύοντας τὸ ψέμμα μὲ τὴν ἀλήθεια κι ἔτσι πέρασε ἀπαρατήρητο τὸ βιβλίο . 
(Ἄλλωστε δὲν ὑπῆρχαν Ἀλβανοὶ στὴνν Ἑλλάδα τότε).
Τὸ 2015 ξαναέγραψε τὸ βιβλίο του: «Τὸ Μαρτῖνο καὶ τὰ προερχόμενα ἀπὸ αὐτὸ Λοῦτσι -Πύργος καὶ Λάρυμνα», Γ΄ ἔκδοσις, καθὼς καὶ τὸ βιβλίο «Λοῦτσι», ποὺ ὅμως δὲν διαβαζόταν. 
Καὶ τὰ δύο βιβλία εἶναι μία ἱστορικὴ διαστρέβλωσις.
Σὲ αὐτὰ ἀναφέρει ὅτι: «Οἱ Ἀρβανῖτες εἶναι ἀπόγονοι τῶν Ἀλβανῶν γκκηδων καὶ Ἀρναούτηδων» καὶ γράφει ὁ Ἀρναούτης ὅτι ὅταν εἶχε πάη πολυήμερη ἐπίσκεψη στὴν Ἀλβανία καὶ στὸ Κόσσοβο, χωρὶς νὰ ἀναφέρῃ τὸν σκοπὸ τῆς ἐπισκέψεώς του τότε, τοῦ εἶπε (λέει) κάποιος βορειο-ἀλβανός, ὁ Ντεσεντάρης,   ὅτι οἱ Ἀρβανῖτες τῆς Λοκρίδος καὶ τῆς Βοιωτίας εἶναι γκέκηδες Ἀλβανοὶ καὶ Ἀρναούτηδες.
Αἶσχος!

Αἶσχος ἐὰν ὁ Ντεσεντάρης μπορῇ νὰ θεωρηθῇ  ἔγκυρη ἱστορικὴ πηγή, καταστρατηγώντας τόσους καὶ τόσους σημαντικοὺς ἀρχαίους συγγραφεῖς.

Γιὰ τὴν ἀποκατάσταση τῆς ἱστορικῆς ἀληθείας βλέπε:

Ἀπάντησις στοὺς διαστρεβλωτὲς τῆς ἱστορίας μας – Ἀρβανίτες.

Ἐπίσης, σήμερα, γίνεται μία προσπάθεια νὰ παρουσιάσουν τοὺς Ἀλβανοὺς ὡς εὐρωπαϊκὸ λαό, συνδέοντάς τους μὲ τοὺς παναρχαίους Πελασγούς, καταστρατηγώντας ὅμως τὸν Στράβωνα, τὸν Ἀρριανό, τὸν Πτολεμαῖο, τὴν Ἄννα Κομνηνῆ (Ἀλεξιάς: «Δὲν ὑπῆρχε Ἀλβανὸς στὴν Εὐρώπη πρὸ τοῦ 11ου αἰῶνος μ.Χ.»), καθὼς καὶ τὸν Αὐτοκράτορα Κωνσταντῖνο Παλαιολόγο, ποὺ ἀναφέρουν ὅτι ἡ κοιτὶς τῶν Ἀλβανῶν εἶναι ὁ Καύκασος καὶ ἡ Κασπία.
Δηλαδὴ Ἀσιᾶτες.

Τὸ ἴδιο εἶχε γίνη καὶ μὲ τὰ Σκόπια πρὶν ἀπὸ 20 χρόνια. Οἱ Σκοπιανοὶ ἔγραφαν προπαγανδιστικὰ βιβλία στην Ἀμερικὴ καὶ σὲ ὅλον τὸν κόσμο καὶ ἐν μέρη κατάφεραν να ὀνομάζονται Μακεδονία.

Πρόσφατα, τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 2016, ἕνας ἄλλος ἐπίδοξος συγγραφεὺς ἀπὸ τὴν Λοκρίδα, ὁ Κωνσταντῖνος Καραστάθης ἀπὸ τὴν Μαλεσίνα, γράφει σὲ ἔνα περιοδικὸ τῆς Στερεᾶς Ἑλλάδος ὅτι θὰ ἐκδώση βιβλίο μὲ τίτλο: «Ἀρβανῖτες, ἀπόγονοι Μινωιτῶν Κρητῶν».
Διαβάζοντας τὸ ἄρθρο κατ’ ἀρχὴν σὲ ἐνθουσιάζει, ἀλλὰ στὸ τέλος βαπτίζει καὶ πάλι τοὺς Ἀρβανῖτες, Ἀλβανούς. Ἀναφέρεται στοὺς Ἰάπυγες, ἀπογόνους τῶν Μινωιτῶν στὴν Κάτω Ἰταλία, τοὺς ὁποίους τοὺς βαπτίζει Λιάπηδες, Ἀλβανικὴ φάρα.

Οἱ Ἰάπυγες ἔζησαν τὸ 1700 π.Χ. καὶ οἱ Ἀλβανοὶ ἦλθαν στὸ Κόσσοβο τὸν 11ο αἰῶνα μ.Χ. ἀπὸ τὴν Κασπία καὶ τὸν Καύκασο. Πρώτα μὲ τοὺς Ἀβάρους καὶ ἀργότερα σὰν βοηθητικοὶ τῶν τουρκικῶν στρατευμάτων, συμμετέχοντες καὶ στὴν πολιορκία τῆς Κωνσταντινουπόλεως.

Ἕνα ἄλλο στοιχεῖο ποὺ ἀναφέρουν οἱ διαστρεβλωτὲς τῆς ἱστορίας γιὰ νὰ ἐντάξουν τοὺς Ἀλβανοὺς στὴν Εὐρώπη εἶναι τὰ βουνὰ τῆς Ἰταλίας Albis monti ποὺ σημαίνει λευκὰ βουνά, ἐπειδὴ εἶναι χιονισμένα καὶ εἶναι γεωγραφικὸς ὅρος καὶ ὄχι ἐθνολογικός, ὅπως ἀναφέρουν οἱ διαστρεβλωτές, ποὺ τὸ ἐξηγοῦν ὡς «Λευκὴ χώρα=Ἀλβανία».
Ἐξ ἅλλου οὐδεὶς Ῥωμαῖος συγγραφεὺς ἔγραψε ὅτι ζοῦσε μία τέτοια φυλή, σὲ τόσο μικρὴ ἀπόσταση ἀπὸ τὴν Ῥώμη.

Ἐκτὸς ὅλων αὐτῶν εὑρέθηκαν ἄνθρωποι στὴν ἐθνικὴ ἀντιπροσωπεία, στὴν Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων, ποὺ ἀναφέρουν ὅτι ἡ σφαγὴ τῆς Σμύρνης ἦταν ἕνας συνωστισμὸς ἀνθρώπων, δίνοντας λαβὴ καὶ πάλι στὸν Ἐρντογὰν καὶ στὸν Ῥάμα.

Ὅλους αὐτοὺς οὐδέποτε τοὺς ἐκάλεσε κάποιος εἰσαγγελεύς, γιὰ τὰ ἀνθελληνικά τους γραφόμενα, ποὺ στρέφονται κατὰ τῆς ἀκεραιότητος τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους, καλλιεργώντας τὸ μῖσος καὶ τὴν διχόνοια μεταξὺ τῶν Ἑλλήνων ἀλλὰ καὶ τῶν γειτονικῶν τους  λαῶν.

Μπᾶτσος Νῖκος

 

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

7 thoughts on “Οἱ ἀχάριστοι γείτονές μας…

  1. Οι αλήθειες του Κόλλια πονάνε ακόμα και σήμερα.
    Ο ερχομός των Αλβανών προπαγάνδα Σέρβων κ Ελλήνων μονάχα σε όλον τον κόσμο κατά περίεργη σύμπτωση. Έχετε αναρωτηθει γιατί Τα αλβανικά δεν ομιλούνται στον Καύκασο;

    • Τί ἐστί ἀλήθεια; Μήπως ἡ μή ἀπόκρυψις; Μήπως ἡ μή διαστρέβλωσις; Μήπως ἡ πλήρης ἀποκάλυψις;
      Ἂν τὲ νὰ διαβάσῃς μίαν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ἔρευνα, χωρὶς κραυγὲς καὶ ὑστερίες, καὶ μετὰ ἔλα νὰ μιλήσουμε.

      https://filonoi.gr/2023/04/11/bibliosxoliazontas-to-tsamhdes/
      Κι ἐὰν δὲν σοῦ ἀρέσῃ (ποὺ δὲν νομίζω νὰ σοῦ ἀρέσῃ, ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι ΔΙΚΟ σου θέμα), τὸ ἐὰν λόγῳ σύγγραμα, δὲν πειράζει. Πήγαινε στὸν ἀγαπημένο σου κόλλια νὰ σὲ παρηγορήσῃ μὲ τὰ …χαρτζηλίκια του.

      Γιὰ ἀρχὴ ὅμως δὲς αὐτά:
      https://filonoi.gr/2018/10/31/boreios-hpeiros-mia-kakoformismenh-plhgh-apo-ellhnofones-maxairies/

      https://filonoi.gr/2014/10/26/f-h-paramonh-ton-tsamhdon-sthn-ellada/

      Δὲν ξέρω ἐὰν μποροῦν νὰ σὲ βοηθήσουν, ἀλλὰ σίγουρα θὰ βοηθήσουν αὐτοὺς ποὺ ΔΕΝ ἀντιλαμβάνονται τὸ τί προσπαθεῖς νὰ κάνῃς μὲ τὸ παραπάνω (ἂς ποῦμε) σχόλιον, πού, πασιφανῶς, μᾶς ἄφησες γιὰ νὰ βρωμίσῃς καὶ νὰ διαστρεβλώσῃς καὶ νὰ παραπληροφορήσῃς.

      Σοῦ εὔχομαι …καλὰ μυαλά, ποὺ ὅμως δὲν τὸ βλέπω.
      Καλημέρα.

    • Ἐνημερωτικῶς πάντως σοῦ λέω πὼς κάτι τέτοια τρολάκια σὰν τοῦ λόγου σου τὰ πετῶ στὰ σκουπίδια. Ὄχι διότι ἀδυνατῶ νὰ σχολιάσω, ἀλλὰ διότι βαριέμαι ὅσο δὲν φαντάζεσαι. Παρ’ ὅλα αὐτὰ σήμερα, εἰδικῶς γιὰ ἐσέναν, ἐπεφύλαξα ἂλλην μεταχείρισιν, μόνον καὶ μόνον γιὰ νὰ σοῦ ἀποδείξω πὼς καὶ ΔΕΝ φοβᾶμαι τὴν ἀλήθεια ἀλλὰ καὶ πὼς τώρα, ποὺ …ξετσουτσουμίσατε σὰν πορδές, ΔΕΝ ἔχετε πιθανότητες ἐπανόδου.
      Γιατί; Χμμμ… ἀγνοεῖς κάτι σπουδαῖο: Ὅλος ὁ πλανήτης (κι ἐσοῦ συμπεριλαμβανομένου) ἀγωνίζεται γιὰ νὰ ἀπελευθερωθῇ ὁ Ἕλλην. Λές, τώρα πιά, ποὺ «τὸ νερὸ μπῆκε στὸ αὐλάκι», νά μπορεῖτε νά τό βγάλετε ἀπό ἐκεῖ;
      Δὲν νομίζω.
      Κι ἐπεὶ δὴ ΔΕΝ δύνασαι νὰ ἀντιληφθῇς τί λέω, θὰ σοῦ τὸ διευκρινήσω κάπως καλλίτερα: Ἐμεῖς ἐπιθυμοῦμε καὶ ἐπιδιώκουμε τὰ δεινά, διότι αὐτὰ μᾶς ὁδηγοῦν στὰ ὅσα ἀπαιτῶνται πρὸ κειμένου νὰ καθαρθοῦμε, νὰ ἀποκοποῦμε ἀπὸ τὶς (φροῦδες) ἐλπίδες καὶ καταληκτικῶς νὰ ἀναγεννηθοῦμε. Ἐσεῖς νομίζετε πὼς μέσῳ τῶν δεινῶν θὰ μᾶς καθυποτάξετε περισσότερο καὶ θὰ καπηλευθεῖτε δεδομένα, ἐπιτεύγματα καὶ κληροδοτήματα ποὺ καὶ ΔΕΝ ἀντιλαμβάνεσθε καὶ ΔΕΝ σέβεσθε καὶ δὲν δύνασθε νὰ ἀξιοποιήσετε γιὰ τὸ καλὸ τοῦ Ἀνθρώπου. Τὸ μόνον ποὺ σᾶς ἐνδιαφέρει εἶναι ἡ (φαινομενικὴ) ἰσχύς. Τόσο φελλοὶ εἶσθε, ἐφ΄ ὅσον αὐτὸ ποὺ βλέπετε καὶ στηρίζετε καὶ ἐλπίζετε εἶναι ἡ διαιώνησις τῆς (φαινομενικῆς) ἰσχύος μέσῳ τοῦ Κράτους καὶ τοῦ Βία.
      Ἐ, λοιπόν, ὡς Προμηθέως ἀπόγονοι ἐμεῖς ἐπιλέγουμε τὴν Σοφία τῆς Ἀθηνᾶς.
      Κῦττα γύρω σου ΟΛΑ τὰ πανάρχαια σημάδια, μήπως καὶ …ὑποψιασθῇς τὸ ποῦ θὰ καταλήξετε σκουπιδάκια μας.
      Νὰ εἶσθε καλὰ ποὺ ὑπάρχετε καὶ μᾶς ὠθεῖτε ἐκεῖ ποὺ μᾶς πρέπει.

Ἀπαντῆστε στὸν/τὴν Φιλονόη Ἀκυρῶστε τὴν ἀπάντηση

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *