Ὑπερασπίζουμε (πρωτίστως) τὴν λογική μας

Εἶναι κωμικοτραγικὸς ὁ κόσμος μας.
Γελοία κωμικοτραγικός.

Καὶ δὲν ἀναφέρομαι μόνον στὰ ἐντὸς τῶν συνόρων μας ἀνθρωποειδῆ σκουπίδια, ἀλλὰ σὲ ὅλα τὰ ἀνθρωποειδῆ σκουπίδια τοῦ πλανήτου μας, ποὺ ὄχι μόνον κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα, ἐκτοξεύοντας τὶς …ἀπόψεις τους, ἀλλὰ ἐπὶ πλέον, σὲ ἀρκετὲς περιπτώσεις, καθοδηγοῦν καὶ ὁλόκληρες πληθυσμιακὲς ὁμάδες, λόγῳ τῆς ἀπεριορίστου προβολῆς ποὺ …τυγχάνουν (;;;) ἐκ τῶν Μέσων Μαζικῆς Ἐξαπατήσεως. Τόσο πολὺ μάλιστα προβάλλονται αὐτὰ τὰ ἀνθρωποειδῆ σκουπίδια, ὡς …πρότυπα, ποὺ καταλήγουμε ἅπαντες στὸ νὰ μὴν τὰ προσπερνᾶμε, ἀλλὰ νὰ ἑστιαζόμεθα ἐπάνω τους καὶ νὰ …διαπραγματευόμεθα τὸ ἐὰν εἶναι μεγάλου βεληνεκοῦς ἡ βλακεία τους, ἢ μικροῦ.

Ὑπερβολές; Ὄχι καὶ τόσο…
Ἰδίως ἐὰν ἀναλογισθοῦμε πὼς ἀκριβῶς λόγῳ αὐτῶν τῶν σκουπιδιῶν, ποὺ αἰωρῶνται ὁπουδήποτε, τὸ μυαλό μας ἔχει καταντήση μία …ἀσάφεια καὶ ἡ λογική μας εἶδος πρὸς ἐξαφάνισιν!!!
Μήπως ὅμως ἔφθασε ὁ καιρός νά τήν ὑπερασπισθοῦμε μέ ὅλους τούς τρόπους, ξεκινώντας ἀπό τά ἁπλᾶ καί τά αὐτονόητα;

Πρὸ μερικῶν μηνῶν λοιπὸν διαβάσαμε πὼς τὰ μαθηματικὰ πρέπει νὰ καταργηθοῦν, γιατὶ εἶναι …ῥατσιστικά, ἐφ΄ ὅσον ἡ λευκὴ φυλὴ διαθέτει ἕνα μεγάλο προβάδισμα στὴν κατανόησίν τους.
Τὸ δὲ ὸ πυθαγόρειον θεώρημα πρέπει νὰ παύσῃ νὰ διδάσκεται, διότι δυσκολεύονται στὸ νὰ τὸ κατανοήσουν οἱ ἔγχρωμοι μαθητὲς καὶ φοιτητές. 

 

Ῥατσισμός κατά ἰθαγενῶν ἤ σκέτο …ἠλιθιοποίησίς τους;

Τα κατάφεραν. Πέφτει συνεχώς το ΙQ στην (πολυφυλετική) Ευρώπη

Ένα μικρό άρθρο από τη Novopress, που βασίζεται σε ένα μεγαλύτερο άρθρο της γαλλικής εφημερίδας Le Monde, αποκαλύπτει ότι το IQ των ευρωπαϊκών εθνών που έχουν δεχθεί μαζική μετανάστευση έχει μειωθεί. Τι έκπληξη.

Ἡ ἐπιταχυνομένη μείωσις τῆς εὐφυΐας τῶν Εὐρωπαίων ἔχει αἴτια…

Θὰ  μποροῦσε νὰ εἶναι ἀνέκδοτο, ἀλλὰ δὲν εἶναι. Κάποια κοτσανολόγος, ποὺ μᾶλλον ἀδυνατεῖ νὰ κατανοήσῃ τὸ ἁπλούστατον Πυθαγόρειον θεώρημα, ζητᾶ νὰ παύσῃ ἡ διδαχή του.
Τὸ χρησιμότατον γιὰ τὴν ἀνθρωπότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ ὅλες σχεδὸν τὶς τεχνολογικὲς ἐφαρμογές, Πυθαγόρειον Θεώρημα, κατὰ τὴν ἐν λόγῳ μανδάμα, πρέπει νὰ παυθῇ, γιὰ νὰ μὴν ζορίζονται οἱ ἔχοντες ἀδυναμία νὰ τὸ κατανοήσουν. Οὐδὲ μία περίπτωσις νὰ ἐρευνηθῇ τὸ ἐὰν οἱ μαθητές της, ποὺ ἀδυνατοῦν νὰ κατανοήσουν μαθηματικά, θὰ μποροῦσαν νὰ ἀπασχοληθοῦν ἐπαγγελματικὰ σὲ κάτι ποὺ νὰ μὴν ἀπαιτεῖται ἡ γνῶσις καί, κυρίως, ἡ λογικὴ τῶν μαθηματικῶν. Ἀλλὰ κάτι τέτοιο εἶναι ῥατσισμός, γιὰ τὸν κόσμο μας. Ὄχι φυσικὴ ὁδός.

Ἀν τὶ βέβαια νὰ ἐπανεξετάσουμε τὰ ταλέντα τοῦ κάθε ἀτόμου χωριστά, μαζὺ μὲ τὶς ἰδαίτερές του εὐφυΐες, εἰσερχόμεθα σὲ διαλόγους διαπραγματεύσεως τοῦ ἐὰν θὰ ἔπρεπε ἢ ὄχι νὰ ἐξακολουθήσῃ ἡ διδαχὴ τῶν μαθηματικῶν.
Ἀν τὶ νὰ κατανοήσουμε πὼς κάθε ἄτομο ἔχει τὸν δικό του δρόμο νὰ διανύσῃ, μὲ ἢ χωρὶς μαθηματικά, ἐμεῖς ἀσχολούμεθα μὲ τὸ ἐὰν πρέπῃ ἢ ὄχι νὰ ἀπό-μαθηματικοποιηθοῦν οἱ κοινωνίες μας.
Κι ἀν τὶ λοιπὸν ἡ μανδάμα νὰ εἰσηγηθῇ τὸ νὰ ἐξαιρεθοῦν οἱ ἀγαπημένοι της, ἀπὸ τὴν διδαχὴ τῶν μαθηματικῶν (ποὺ κι αὐτὸ ἀκραῖον εἶναι), διατηρώντας σὲ καθαρὰ ἐνδοπανεπιστημιακὸ ἐπίπεδον τὶς ἀπόψεις της, γίνεται πρῶτο θέμα στὶς παγκόσμιες εἰδήσεις, ἐνᾦ παραλλήλως ἐμεῖς φθάνουμε στὸ σημεῖον καὶ νὰ τὴν προσέξουμε, ἀλλὰ καὶ νὰ ἀντιμετωπίζουμε …λογικὰ τὶς ἀνορθοδοξότητές της, συζητώντας γιὰ αὐτὴν καὶ ἐπιτρέποντάς μας νὰ ἐμπλακοῦμε σὲ κενότητες καὶ βλακώδεις λεκτικοὺς διαξιφισμούς.
Ἐὰν τὸ ἐν λόγῳ ἄτομον ἦταν στὴν …γειτονιά μας, μᾶλλον δὲν θὰ τοῦ δίδαμε κάποιαν σημασία., προσπερνώντας το
Τὸ ὅ,τι προβάλλεται ὅμως αὐτὸ τὸ ἄτομον διεθνῶς μετατρέπει σὲ θέμα διαπραγματεύσεως δικῆς μας τὴν κοτσανολογία του.
Θά ἀλλάξη σέ κάτι ἡ καθημερινότης μας; Θά ἀλλάξη μήπως ἡ ἀντίληψίς μας γιά τά μαθηματικά
Γιατί λοιπόν τούς ἐπιτρέπουμε νά εἰσέλθουν στά μυαλά μας καί στίς ζωές μας;;

Διάβασα πάλι προσφάτως πὼς στὴν Αὐστραλία κάποια μανδάμα (ποὺ δὲν ἦταν κοινωνιολόγος, παιδαγωγὸς ἢ ψυχολόγος, ἀλλὰ ποὺ θὰ μποροῦσε καὶ νὰ εἶναι), ἡ ὁποία κόπτεται λέει γιὰ τὰ δικαιώματα τῆς συναινέσεως, ἰσχυρίσθηκε πὼς πρέπει νὰ ἐρωτῶνται ἀκόμη καὶ τὰ μωρὰ γιὰ τὸ ἐὰν πρέπῃ νὰ ἀλλαχθῇ ἢ ὄχι ἡ πάνα τους.
Κι ἀν τὶ νὰ πεταχθῇ στὰ ἀζήτητα ἡ κοτσανολογία, ἔγινε ἐπίσης παγκοσμίως πρῶτο θέμα στὶς εἰδήσεις.

Στὴν πραγματικότητα ἀν τὶ νὰ ἀποῤῥίψουμε τὶς ἀσάφειες καὶ τὶς βλακείες τῆς ὀρθοπολιτικότητος, συνδιαλεγόμεθα μὲ τοὺς ἐκπροσώπους της γιὰ τὸ ἐὰν εἶναι πολὺ ἢ λίγο παράδοξον τὸ αἴτημά τους.
Ἀν τὶ τελικῶς νὰ τραβήξουμε τὴν δική μας ἀπαγορευτικὴ γραμμή, ἀπομακρυνόμενοι ἀπὸ τὶς κορῶνες τῶν ἐμμίσθων διαφημιστῶν τῆς κάθε ἀσαφείας, βλακείας καὶ παπαρολογίας, ἐμεῖς τοὺς δίδουμε χῶρο στὶς ζωές μας καί, κατ’ ἐπέκτασιν,  ἐνέργεια γιὰ νὰ ὑπάρχουν.
Δὲν ὑπάρχει χῶρος στὶς ζωές μας γιὰ σκουπίδια. Ὅσο ἐμεῖς τὰ κυττᾶμε, τόσο αὐτὰ μεγαλώνουν καὶ καταλαμβάνουν δικό μας ζωτικὸ χῶρο.

Κατὰ τὴν αὐτὴν λοιπὸν λογικὴ διαβάσαμε κι ἀκούσαμε τὰ μύρια ὅσα γιὰ τὸ ὑπαρκτὸ (παρακαλῶ;;;) ἢ μὴ  …«δικαίωμα στὴν υἱοθεσία παιδιῶν» ἐκ τῶν ὁμοφυλοφίλων (ἢ ὅπως τέλος πάντων τοὺς ἀποκαλοῦν), καθὼς φυσικὰ καὶ στὴν συνεπακόλουθο (αὐτονόητο κι ἐπερχομένη) τῆς τεκνοθεσίας παιδεραστία.
Διαβάσαμε κι ἀκούσαμε ὕβρεις καὶ διθυράμβους, ἀναλόγως τῆς πολιτικοκομματικῆς θέσεως (τῆς συναδούσης μὲ τὴν ὑπὲρ ἢ κατὰ τῆς παγκοσμίου προπαγανδιστικῆς γραμμῆς) καί, ὡς συνήθως, παγιδευθήκαμε στὸ νὰ διατυμπανίζουμε τὸ πόσο παράλογος καὶ ἀφύσικος εἶναι αὐτὴ ἡ ἀπόφασις (καθὼς καὶ τὸ πόσο προδότες εἶναι οἱ «ἐκπρόσωποί» μας, πόσο πουλημένα τομάρια εἶναι οἱ δημοσιοκάφροι καὶ πόσο ὕπουλα μᾶς ἐπιβάλλουν τὴν ὀρθοπολιτικὴ ἀτζέντα τῆς νέας τάξεως).
Ὡραία ὅλα αὐτά… ἀλλά, γ
ιατί ὅμως τό κάνουμε αὐτό;
Ἐλπίζουμε νά φοβηθοῦν καί νά ἀποσύρουν τό ψηφισθέν μόρφωμά τους;
Μήπως ἐλπίζουμε νά εἰσακουσθοῦν οἱ διαμαρτυρίες μας καί οἱ φωνές μας;
Ἤ μήπως ἐλπίζουμε νά μᾶς λυπηθοῦν καί νά σταματήσουν τίς ἀποδομήσεις τους;;

Ἐπεὶ δή, ὅπως ἀκριβῶς καὶ στὰ δύο προαναφερθέντα παραδείγματα, τὸ παράλογον καὶ τὸ ἀφύσικον καὶ τὸ ὑβριστικὸν λαμβάνει ὅλην τὴν ἀναγκαία προβολή, πιστεύω πὼς ἐκεῖ ἀκριβῶς εὑρίσκονται οἱ ἀπαντήσεις στὰ ὅποια ἐρωτήματά μας, γιὰ τὰ αἴτια τῆς ἀπεριορίστου προβολῆς τέτοιων θεμάτων, ἐφ΄ ὅσον ὁ κύριος στόχος δὲν εἶναι τὸ νὰ καμφθοῦν οἱ ἀντιῤῥήσεις καὶ οἱ ἐνστάσεις μας. (Ἔτσι κι ἀλλοιῶς αὐτοῦ τοῦ ἐπιπέδου ἡ προπαγάνδα προσβλέπει σὲ βάθη δεκαετιῶν κι ὄχι σὲ ἀμεσότητες…!!!)
Στόχος λοιπὸ εἶναι μόνον τὰ μυαλά μας. Ὄχι τὰ …κρεββάτια μας!!!

Ἂς τὸ ξανασκεφθοῦμε.
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς,
μὲ ἔνα νομομαγείρευμα δὲν μποροῦν νὰ μᾶς ἀλλοιώσουν τὶς ἐρωτικές μας προτιμήσεις, ἀλλὰ οὔτε καὶ τὶς ζωές μας!
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς, παρὰ τὶς ἐπιθετικές τους προπαγάνδες, τὸ μεγαλύτερο τμῆμα τῆς κοινωνίας μας «κρατᾶ γερά» τὶς παραδοσιακές μας Ἀρχὲς κι Ἀξίες.
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς, τελικῶς, ὅλο αὐτὸ τὸ πανηγυράκι δὲν γίνεται γιὰ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν θέσεις κι ἀπόψεις καὶ κοινὴ λογική, ἀλλὰ μόνον γιὰ αὐτοὺς ποὺ παραπέουν ἀνάμεσα στὴν ἀνοησία καὶ τὴν ἐπιδερμικότητα.
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς σκοπὸς τῆς προπαγάνδας δὲν εἶναι νὰ μᾶς πείσῃ γιὰ τὸ δικαίωμα ὑπάρξεως κάθε μορφῆς ὕβρεως, ἀλλὰ στὸ νὰ δημιουργήσῃ ῥωγμὲς στὴν λογική μας, πρὸ κειμένου νὰ ἐπιτρέπουμε στὶς Ὕβρεις νὰ καταλαμβάνουν ζωτικό μας μας χῶρο.
Τὴν κοινή μας λογικὴ λοιπὸν προσβάλουν ἅπαντες. Ὄχι ἄμεσα ἐμᾶς.

Βέβαια, θὰ μοῦ πεῖτε ἴσως πὼς πίσω ἀπὸ κάθε ἀναλόγου ὑπανθρωπισμοῦ νομομαγείρευμα ἀποκρύβεται μία ἀκόμη -μελλοντικὴ ἴσως- ἐπίθεσις κατὰ τῆς Ἀνθρωπότητος.
Ἔ καί; Ἐμεῖς θά καθόμαστε ἄπραγοι νά περιμένουμε τόν βιασμό μας;
Ἔως πότε θά ἀμυνόμεθα παραμένοντας ἐντός τῶν ὁρίων πού ἄλλοι μᾶς θέτουν;
Ἔως πότε θά ἐλπίζουμε ὑπομένοντας;
Ἔως πότε θά περιμένουμε ἀπό τούς δυνάστες μας νά σεβασθοῦν τίς ζωές μας;
Ἐάν ἔως σήμερα μᾶς ἔγραφαν στά παλαιώτερα τῶν ὑποδημάτων τους, γιατί νά μήν ἐξακολουθήσουν νά τό κάνουν ἀνενόχλητοι;

Κι ἀπὸ τὴν ἄλλην…
Μήπως ἐπί τέλους ἔφθασε ἡ στιγμή τῆς ἐπιθέσεώς μας καί τῆς διεκδικήσεως, ἐμπράκτως, τῶν αὐτονοήτων;
Μήπως οἱ βαθμοί Ἐλευθερίας μας κινδυνεύουν μόνον ἀπό τίς ἀσάφειες καί ὄχι ἀπό οἰκονομικές ἐπιδρομές, τίς λεηλασίες, τίς κατασχέσεις καί τίς πτωχοποιήσεις;
Μήπως τελικῶς δέν ἔχουμε νά ἀντιπαλεύσουμε τοκογλυφικές ἐπιδρομές, αἱμοβόρους χασάπηδες καί τρωκτικά παρά μόνον τούς δικούς μας συμβιβασμούς, τίς δικές μας ἀστάθειες καί τίς δικές μας ὑποχωρήσεις;

Σκεφθεῖτε το…
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς ἡ Ὕβρις γύρω μας κορυφώνεται… Χρέος μας δὲν εἶναι τόσο τὸ νὰ τὴν πολεμήσουμε (ἐφ΄ ὅσον τὴν ἐνδυναμώνουμε, ὅταν ἐνασχολούμεθα μαζύ της) ἀλλὰ τὸ νὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ κάθε πλοκάμι της, παραμένοντας διαυγεῖς καὶ αὐθύπαρκτοι καί δομώντας, λιθαράκι τὸ λιθαράκι, τὸν δικό μας κόσμο.
Ποιά ἡ διέξοδός μας ἐάν πορευόμεθα δίπλα της, καταδεικνύοντας μὲν τὴν παρὰ φύσιν ὕπαρξίν της, ἀλλά, ἐμμέσως, ἀποδεχόμενοι τὴν ἰσχύ της ἀκόμη κι ἐπάνω μας.

Ὑπερασπίζουμε λοιπὸν πρωτίστως τὸ δικαίωμα τῆς λογικῆς μας. Τῆς κοινῆς, κοινοτάτης λογικῆς, ποὺ χάνεται.
Δὲν εἶναι ποὺ δὲν ὑπάρχουν τὰ σκουπίδια, ἀλλὰ εἶναι ποὺ πρέπει νὰ παύσουν νὰ μᾶς ἐκτοπίζουν.
Τὰ σκουπίδια, ἔτσι κι ἀλλοιῶς, πάντα στὶς χωματερὲς καταλήγουν, ἀκόμη κι ἐὰν τὰ ἴδια εὐαγγελίζονται τὸ ἀντίθετον. 

Φιλονόη

εἰκόνα

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Ἀπαντῆστε

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *