Ὅλοι παίρνουν σειρὰ γιὰ νὰ μᾶς …«σώσουν»!!!

Πόσοι πράκτορες παίρνουν θέση για να παίξουν στην θεατρική παράσταση της …δήθεν σωτηρίας μας;Ὅλοι παίρνουν σειρὰ γιὰ νὰ μᾶς ...«σώσουν»!!!1 Συνέχεια

Συμμετέχοντας σὲ μίαν ὡραία …παράστασιν!!!

Εμείς κάνουμε πως ψηφίζουμε για το καλό της Ελλάδας…
Οι Πολιτικοί κάνουν πως κυβερνούν για το καλό της Ελλάδας…Συμμετέχοντας σὲ μίαν ὡραία ...παράστασιν!!!
Συνέχεια

Οὐδέποτε ἀμφισβητήθησαν τὰ …«χρέη» μας πρὸς τοὺς τοκογλύφους!!!

Ακούσατε ποτέ να γράφουν οι εφημερίδες: «Στο αέρα η εξόφληση των ανύπαρκτων υποβρυχίων» ή «Στον αέρα η εξόφληση των ανύπαρκτων Ολυμπιακών Έργων» ή «Στον αέρα η μισθοδοσία των Βουλευτών» ή «Στον αέρα η εξόφληση των ξένων κερδοσκόπων»;
Δεν διανοήθηκε κάποιος από όλους αυτούς να ΜΗΝ πληρωθούν οι μεγαλύτερες απάτες που έστησαν οι κυβερνήσεις εις βάρος του λαού.

Οὐδέποτε ἀμφισβητήθησαν τὰ ...«χρέη» μας πρὸς τοὺς τοκογλύφους!!!1 Συνέχεια