O Dan Loeb κέρδισε 500 εκατομμύρια δολάρια αγοράζοντας Ελληνικά Ομόλογα στο 1/3 της τιμής τους!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα συγγραφέως: Σίγμα
Ἡ …ΜΑΦΙΑ τῆς δημοσιογραφίας!!!
Η δεύτερη …φύση τους!!!
Ξένοι μισθοφόροι οἱ διαδηλωτές …«μας»!!!
Επειδή καμμία δουλειά δεν είναι ντροπή…
Εκτός από εισαγομένους οπαδούς…
Ὅλοι παίρνουν σειρὰ γιὰ νὰ μᾶς …«σώσουν»!!!
Πόσοι πράκτορες παίρνουν θέση για να παίξουν στην θεατρική παράσταση της …δήθεν σωτηρίας μας;
Συνέχεια
Συμμετέχοντας σὲ μίαν ὡραία …παράστασιν!!!
Εμείς κάνουμε πως ψηφίζουμε για το καλό της Ελλάδας…
Οι Πολιτικοί κάνουν πως κυβερνούν για το καλό της Ελλάδας…
Συνέχεια
Οὐδέποτε ἀμφισβητήθησαν τὰ …«χρέη» μας πρὸς τοὺς τοκογλύφους!!!
Ακούσατε ποτέ να γράφουν οι εφημερίδες: «Στο αέρα η εξόφληση των ανύπαρκτων υποβρυχίων» ή «Στον αέρα η εξόφληση των ανύπαρκτων Ολυμπιακών Έργων» ή «Στον αέρα η μισθοδοσία των Βουλευτών» ή «Στον αέρα η εξόφληση των ξένων κερδοσκόπων»;
Δεν διανοήθηκε κάποιος από όλους αυτούς να ΜΗΝ πληρωθούν οι μεγαλύτερες απάτες που έστησαν οι κυβερνήσεις εις βάρος του λαού.


