Ἀλλά, ὡς γνωστόν, γιὰ λόγους …(αὐτό-)προστασίας τους, ἅπαντες οἱ μεριμνοῦντες (λέει) γιὰ τὴν ἀποκατάστασιν τῆς τάξεως, δὲν θὰ τὸ πράξουν!!!
Ὡς γνωστόν, ἐδῶ καὶ περισσότερο ἀπὸ τρία χρόνια, στὴν χώρα μας εἴχαμε τὸ πρῶτο ἐπίσημο πείραμα καταργήσεως τῆς ἀτομικῆς ἰδιοκτησίας, μὲ ἀπόλυτο ἀδειοδότησιν, ἀνοχὴ καὶ καταληκτικῶς συγκάληψιν, ὑπὸ τὸ (ἂς ποῦμε) κράτος τοῦ τΣΥΡΙΖΑ, ποὺ ἁπλῶς ἐφήρμοζε μόνον τὶς θέσεις πSoros γιὰ τὸ μεταναστευτικό.
(Ὄχι δῆλα δὴ πὼς μία -ἂς ποῦμε- κυβέρνησις ΝουΔουΛάρας ἢ μΠατΣοΚαρίας θὰ ἦταν διαφορετική!!!)
Ὅμως αὐτὴ ἡ κατάληψις ἦταν ἡ ἐπίσημος. Πίσω ἀπὸ αὐτήν, καθημερινῶς, ἀμέτρητες ἄλλες, λαμβάνουν χώρα καὶ ἰδίως σὲ περιοχὲς σὰν τὴν Μυτιλήνη, ὅπου οἱ Μ.Κ.Ο. ἔχουν τὸν πρῶτο λόγο στὸ «δίκαιον» καὶ στὸ «νόμιμον».

Κάποιαν στιγμή, τὸ 2010, μετὰ τὴν ὑπαγωγή μας στοὺς «μηχανισμοὺς στηρίξεως» (βλέπε καὶ κεκαλυμμένους μηχανισμοὺς ἐπισήμου ἐλέγχου ἤ, ἄλλως, μνημόνια) ξεκίνησε ἕνας ὀρυμαγδὸς δηλώσεων, «ἀντιδράσεων» καὶ κάθε μορφῆς προπαγανδιστικῶν ἐνεργειῶν (κινημάτων), γιὰ νὰ σωθοῦμε ἀπὸ αὐτὴν τὴν νέα, ἀπολύτως μεθοδευμένη, μορφὴ σκλαβιᾶς. Ἐκεῖ ἦταν, ποὺ μὲ πρόσχημα τὴν ἀπαλλαγή μας ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς μηχανισμούς, ὅλοι αὐτοὶ ποὺ ἔβλεπαν (καὶ βλέπουν) ἤ ἤθελαν νὰ βλέπουν (γιὰ τοὺς προσωπικούς τους λόγους, ποὺ δὲν εἶναι ἀπαραιτήτως γιὰ τὸ καλό μας), τὸ ἐν λόγῳ πρόβλημα ἐπιδερμικῶς, ἑστίαζαν (κι ἑστιάζουν) μόνον στὴν 