Ἀναθεώρησις ἱστορίας;;;

ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΙ ΜΟΥ:
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

=θεμελιώδης θέσις=
Ἄνοιξαν τὸ ζήτημα τῆς ἱστορίας τοῦ 20ου αἰῶνος καὶ τοῦ Μεγάλου πολέμου τὰ ΜΜΕ, οἱ Ἀριστεροὶ καὶ οἱ Καθεστωτικοὶ καὶ τὴν παρουσιάζουν ἀνήθικα καὶ αἰσχρὰ διαστρεβλωμένη! Συνέχεια

Οἱ τᾶφοι τοῦ Α΄ νεκροταφίου

Όταν πρωτοπήγα στο Α’ Νεκροταφείο, νέος ακόμα, περίμενα να δω πλούσιους και μεγαλοπρεπείς τάφους προέδρων δημοκρατίας, πρωθυπουργών, υπουργών, αγωνιστών του ’21 κλπ.
Και δεν είδα.
Αντ’ αυτών είδα μεγαλοπρεπείς τάφους κάτι απίθανων τύπων.
Σχεδόν όλοι τους ασήμαντοι, και άλλοι εντελώς ανώνυμοι (άγνωστοι) για εμάς σήμερα.

Παραξενεύτηκα. Ρώτησα να μάθω γιατί συμβαίνει αυτό, και η απάντηση ήρθε από μια γερόντισσα που πουλούσε κεριά στην είσοδο:
«Γιατί είχαν λεφτά παιδάκι μου» Συνέχεια

Τὸ …«φάντασμα» τῆς νύκτας.

Γιδοβῦζι ( Caprimulgus europaeus)
Κομνηνάδες.

Τὸ φάντασμα τῆς νύκτας.
Τὸ Νυκτοποῦλι, ποὺ δὲν τὸ βλέπουμε ποτέ,  ἀλλὰ ζεῖ γύρω μας. 

Ἐνεργὸ εἶναι μόνον τὴν νύκτα.
Συχνὰ μπορεῖ νὰ ἀκοῦμε τὴν χαρακτηριστικὴ φωνή του, χωρὶς ὅμως νὰ τὸ βλέπουμε ποτέ.

Παλιὰ πίστευαν πὼς ἔρχεται τὶς νύκτες καὶ βυζαίνει τὶς γίδες, ἐξοῦ καὶ τὸ περίεργο ὄνομά του. Συνέχεια

Στὸ Σούνιο

Ἡ φύση μάχεται στὸ Ἀκρωτήριο τοῦ Σουνίου.
Δέος γιὰ τὸν ναυτικὸ αὐτὴ ἡ ἀκατανίκητη δύναμη τοῦ Ποσειδῶνος.
Συνέχεια

Σάος! Ἡ κορυφὴ – φεγγάρι τῶν Καβείρων

   Εἶναι ἄγριο τὸ τοπίο στὸ βόρειο τμῆμα τῆς Σαμοθράκης· ὑψώνονται οἱ ὀρεινοὶ ὄγκοι μὲ τὰ βαθειὰ φαράγγια ποὺ μέσα τους κατεβαίνει βρυχῶντας, ἀκράτητο τὸ νερό. Καὶ τὸ Σάος, ποὺ μοιάζει μὲ πυραμίδα ἀπὸ τραχιὰ πέτρα, νὰ ρίχνῃ τὴν βαρειὰ σκιά του.

   Ἡ κορυφὴ αὐτὴ εἶναι τὸ σημεῖο ποὺ ἐπέλεξε ὁ Ποσειδῶν*, νὰ σταθῇ νὰ παρακολουθήσῃ τὴν ἐξέλιξη τῶν μαχῶν στὸν Τρωϊκὸ Πόλεμο. 
Σάος! Ἡ ψηλότερη κορυφὴ τοῦ Αἰγαίου. Συνέχεια

Φυσικὴ ἐπιλογὴ καὶ Ἐπιβίωσις!!!

Κάποιος φίλος ἔλεγε πρὸ ἡμερῶν πὼς «ἡ φυσικὴ ἐπιλογὴ καθορίζεται ἀπὸ τὸν θάνατο»!!!
Χαμογέλασα, διότι, κατὰ βάθος, συμφωνοῦσα ἀπολύτως μαζύ του.

Ὁ Θάνατος, ὅταν μᾶς ἀπειλῇ, τότε εἶναι ποὺ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ, μὲ ὅλες μας τὶς αἰσθήσεις, γιὰ τὸ ἐὰν θὰ παλέψουμε γιὰ τὴν ζωή μας ἤ γιὰ τὸ ἐὰν θὰ παραιτηθοῦμε ἀπὸ τὴν ζωή. Καὶ οἰ σημερινὲς συνθῆκες διαβιώσεώς μας, σταδιακῶς, μᾶς ὀδηγοῦν σὲ ἐκεῖνο τὸ ὅριον ποὺ θὰ πρέπη νὰ ἐπιλέξουμε γιὰ τὸ ἐὰν θὰ παραδοθοῦμε στὸν παράγοντα …«τύχη», καὶ μᾶλλον στὸν Θάνατο, ἤ ἐὰν θὰ διεκδικήσουμε τὴν ζωή. Συνέχεια