ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΙ ΜΟΥ:
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
=θεμελιώδης θέσις=
Ἄνοιξαν τὸ ζήτημα τῆς ἱστορίας τοῦ 20ου αἰῶνος καὶ τοῦ Μεγάλου πολέμου τὰ ΜΜΕ, οἱ Ἀριστεροὶ καὶ οἱ Καθεστωτικοὶ καὶ τὴν παρουσιάζουν ἀνήθικα καὶ αἰσχρὰ διαστρεβλωμένη! Συνέχεια

Τὸ φάντασμα τῆς νύκτας. 

Κάποιος φίλος ἔλεγε πρὸ ἡμερῶν πὼς «ἡ φυσικὴ ἐπιλογὴ καθορίζεται ἀπὸ τὸν θάνατο»!!!