Δεῖτε τί μᾶς περιμένει μέ μία ματιά. Ἀκόμα καθόμαστε; Ἄν δέν βρέξῃς κῶλο, δέν τρῶς ψάρι! Ἀλλά μετά ἀπ΄ αὐτά δέν βλέπω νά ξανατρῶμε οὔτε ψάρι, οὔτε κρέας. Θά ποῦμε τό ψωμί, ψωμάκι! Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: γενίτσαροι
Ἀρχή μέ κατάργησι δώρων σέ μισθωτούς καί συνταξιούχους
Μία πρώτη ἐντύπωσις τοῦ τί θά ἀκολουθήσῃ τίς ἑπόμενες ἡμέρες.
…..καί ἕπεται συνέχεια. Ἑτοιμασθεῖτε. Ὁ Σεπτέμβριος πού ἔρχεται δέν θά εἶναι σάν τούς ἄλλους. Ἄραγε ὁ χειμῶνας πού θά ἀκολουθήσῃ θά εἶναι καλλίτερος ἀπό αὐτόν τοῦ 1941; Θά δείξῃ….Ἀπό μᾶς ἐξαρτάται.
Κῦττα τὶ ἔκανες!!

Το θέμα, δεν το αναδεικνύω για τον Μπουτάρη!
Ἂλλη ολοσχερώς καμένη περιπτωσάρα απ΄ όπου κι αν το δεις!
Αυτός για μένα, είναι ανάξιος λόγου και οποιασδήποτε αναφοράς στο όνομά του,διότι δίνουμε αξία σε κάποιον που δεν αξίζει.
Η αναφορά γίνεται για τους Θεσσαλονικείς και μόνον!
Για να δουν και να καταλάβουν τι έκαναν είτε με την ψήφο τους,είτε με την αποχή τους,ώστε να τους γίνει μάθημα,ότι η ψήφος είναι πολύ σπουδαία υπόθεσις!
Καμαρώστε ακόμα μία φορά!!
Συνέχεια
Ἀρχισε νά ῥαγἰζῃ τό μέτωπο ἀναρχικῶν καί λαθρομεταναστῶν
Στό προχθεσινό συλαλλητήριο ἀναρχικῶν καί λαθρομεταναστῶν, ὡρισμένοι πακιστανοί ἐξυλοκόπησαν τούς «ὁμοϊδεάτες» καί ὑποστηρικτές τους. Αὐτό ἦταν ἕνα δείγμα καί μία προειδοποίησις. Ὡρισμένοι ἔχουν ἀρχίσει νά ἀναρωτοῦνται καί νά προβληματίζονται γιά τήν πολιτική πού ἀκολουθεῖται.
Οἱ φανατικοί ἀφγανοπακιστανοί (καί ὄχι μόνο) δέν κατεβάζουν τόν πῆχυ.Τώρα πού ἔβαλαν πόδι στήν Ἑλλάδα καί ἔχουν ἀποκτήσει δικαιώματα θά καπελλώσουν τούς ἀναρχοαριστρούληδες.
Γνωρίζω πάρα πολλούς «ἀριστερούς» πού εἶναι πατριῶτες καί δέν ἀνέχονται νά βλέπουν τήν χώρα νά ἰσλαμοποιεῖται.
Τά μεγάλα κεφάλια, βεβαίως, δέν πρόκειται νά ἀλλάξουν μυαλά. Ἄλλωστε κερδίζουν ἀπ΄αὐτή τήν ὑπόθεσι. Ἄς ἐλπίσουμε πώς δέν εἶναι πολύ ἀργά.
Μέ βαθμό 2,5 εἰσάγονται οἱ μουσουλμάνοι στά Πανεπιστήμια
Ὁ ἀνθέλλην ΓΑΠ, βεβαίως, ἐψήφισε τόν συγκεκριμένο νομοσχέδιο ὅταν ἦταν ὑπουργός παιδείας. Ὅποια ἀνθελληνική προσπάθεια ἀκούγεται, τόν λαομίσητο πολιτικό θά βρῇτε ἀπό κάτω.
Τούς βοηθοῦμε, κιόλας, νά ὑπερέχουν. Ὁ Ἀντωνάκης καί ἡ Νέα Δημοκρατία πού θά ἔβαζε τά πράγματα στήν θέσι τους, βεβαίως, συνεχίζουν τήν ἴδια πολιτική. Ἀπ΄ ὅτι διαβάζω ἔχουμε τήν παγκόσμιο ἀποκλειστικότητα.
Γιατί ὁ Μπόμπολας στηρίζει Σαμαρᾶ
Οἱ ἐθνικοί ἀπατεῶνες δέν ἔχουν προτιμήσεις. Συμπλέουν μέ αὐτούς πού ὑπηρετοῦν τά συμφέροντά τους. Ὁ ἐθνικός μας ἐργολάβος στηρίζει τώρα τόν ἕτερο ἄχρηστο καί ὀλίγιστο, Ἀντωνάκη. Ἕνας ἀπό τούς λόγους: Συνέχεια

