Ἤ μήπως ὄχι;

Ὑπὸ τὴν σκιὰ τῆς βίας ἡ Γαλλία
Τὰ ἐπεισόδια στὴν Σουηδία, στὴν Γαλλία, στὴν Γερμανία (ἀλλὰ καὶ σὲ πολλὲς ἄλλες περιοχὲς τῆς Ἡνωμένης μας Εὐρώπης) ἀποδεικνύουν πὼς τὸ πολυπολιτισμικὸ μοντέλο ἀπέτυχε, ἐπισήμως πάντα, παταγωδῶς.
Τὸ θέμα μας ὅμως εἶναι τὸ γιατὶ …ἀπέτυχε, ἂν κι ἐξ ἀρχῇς ἐμπεριεῖχε τὴν …ἀποτυχία του.
Ὅπως ἐπίσης παραμένουν ἀμέτρητα τὰ ἀναπάντητα ἐρωτηματικά, ἀναφορικῶς μὲ τὸ ἐὰν ἦταν ἐξ ἀρχῆς ἕνας «Δούρειος Ἵππος» γιὰ νὰ ἐπιβληθοῦν ἄλλα, πιὸ …νεοταξίτικα κοινωνικὰ μοντέλα ἢ ἐὰν ἦταν ἕνας ἁπλὸς Δούρειος Ἵππος ἀλλοιώσεως τῶν φυλετικῶν καταβολῶν τῆς Εὐρώπης. Συνέχεια



