Τί λέτε βρέ ἀλῆτες;

Τί μάθαμε; Ἔχασαν κάθε ἀρχεῖον πού ἀφορᾷ  στίς ἂξιώσεις μας γιά τίς γερμανικές ἀποζημιώσεις; Τήν ἰδίαν στιγμή πού τά ἀρχεῖα τοῦ ὑπουργείου οἰκονομικῶν ἔχουν …καρκῖνο καὶ διατηροῦν στὶς λίστες τους ἀκόμη καὶ …πεθαμένους!!!
Καί τήν ἴδιαν στιγμή πού ἔχουμε φθάσει στό διά ταὐτα;

Τί λέτε βρέ ἀλῆτες; 
Μέ ποιό δικαίωμα εἰσβάλατε στήν δική μας ζωή;
Μέ ποιό δικαίωμα  καταπατάτε τό μέγιστον δικαίωμα ἑνός λαοῦ στήν ἐπιβίωσιν;
Μέ ποιό δικαίωμα μιλᾶτε ἀκόμη;

Στρίβειν διά τῆς παραιτήσεως

 

Ὁ λόγος γιά τόν ἀρχιδοσίλογο Εὐάγγελο Βενιζέλο. 

Μόλις ἐκλεγεῖ ἀρχηγός τοῦ κόμματος – ἀντίπαλο δέν ἔχει – θά παραιτηθῇ ἀπό ὑπουργός οἰκονομικῶν καί ἔτσι θά πετάξῃ τό μπαλάκι στόν ἑπόμενο ὑπουργό, ὁ ὁποῖος, βεβαίως, δέν ἔχει δεσμευθῇ, νά συζητήσῃ γιά τίς γερμανικές ἀποζημιώσεις.Ἔτσι, παραπέμπεται τό θέμα στίς καλένδες…. Συνέχεια

Βάσει τῆς δανειακῆς συμβάσεως, παραιτούμεθα καὶ ἀπὸ τὶς γερμανικὲς ἀποζημιώσεις!

Ὠραῖα πράγματα ὑπογράφουν τὰ κουδουνισμένα μας! 
Τέτοιες ὑπογραφὲς οὔτε στὰ πιὸ τρελλά τους ὄνειρα! 
Μά καλά; Τί ἀκριβῶς διάβασαν ὅταν ὑπέγραφαν;
Γιά αὐτήν τήν σύμβασι ὁ μπουμποῦκος ἰσχυρίσθη πώς θά  εἴμαστε ὑπερήφανοι; 
Γιά αὐτήν τήν σύμβασι ὁ Μάκης ἰσχυρίσθη πώς ἦταν θέμα συνειδήσεως νά ὑπογράψῃ;
Γιά αὐτήν τήν σύμβασι ὁ βούδας τῆς  Ῥαφήνας ἔδωσε κομματική ἐντολή νά ὑπογράψουν ὅλοι;
Γιά αὐτήν τήν σύμβασι ὁ Ἀντωνάκης χαίρεται καί χορεύει στήν κεφαλή μας;
Γιά αὐτήν τήν ἴδιαν σύμβασι ἡ Ντορίτσα χειροκροτᾶ; Συνέχεια

Ἐθνικὸν Συμβούλιον γιὰ τὶς γερμανικὲς ἀποζημιώσεις.


Την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου, συνήλθαν, στο θέατρο ΑΛΦΑ,όλα τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής του Εθνικού Συμβουλίου, για να συζητήσουν γύρω από την απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης (3.2.12) και να πάρουν τις ανάλογες αποφάσεις.

Α.- Με την απόφασή του,το Δικαστήριο της Χάγης,όπως εξήγησε ο Καθηγητής κ.Στέλιος Περράκης,δεν αρνήθηκε την ύπαρξη των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα. Απλώς επανέλαβε την κλασσική,παραδοσιακή αντίληψη ότι αυτό δεν μπορεί να λυθεί με αγωγές ιδιωτών αλλά μόνο με διακρατική συνεννόηση.Και ξεκαθάρισε ότι τα εμπλεκόμενα κράτη θα πρέπει να προχωρήσουν σε συνομιλίες για να διευκρινιστεί τι ακριβώς μέλλει γενέσθαι με όλα τα ζητήματα των επανορθώσεων. Συνέχεια

Οἱ Γερμανικὲς ἐκτελέσεις.

Δύο κάννες σημαδεύουν -ὄχι καὶ τόσο …ἀνδρίκια – ἕναν δεμένον κι ἄοπλον!!!

Τοῦ Σαράντου Καργάκου. 

Ἀπέφευγα, γιὰ λόγους εὐαισθησίας (ἔχουμε κι ἐμεῖς βέβαια τὰ εὐαίσθητα προσωπικὰ δεδομένα μας!) ν’ ἀναφερθῶ στὸ περιβόητο θέμα τῶν γερμανικῶν ἀποζημιώσεων. Ἤμουν ἑξήμισυ ἐτῶν ὅταν ἀνήμερα σχεδὸν τοῦ Ἁγίου Νικολάου τοῦ 1943 οἱ Γερμανοὶ πήγαιναν γιὰ σκοτωμὸ τὰ ἀδέλφια τοῦ πατέρα μου. Ἡ μάννα μου λέει πὼς μὲ κρατοῦσε ἀπὸ τὸ χέρι. Πέρασε τὸ αὐτοκίνητο μὲ τοὺς μελλοθανάτους ἀπὸ μπροστά μας, ὁ μικρὸς θεῖος μοὺ ἦταν δὲν ἦταν 30 ἐτῶν, σήκωσε τὸ χέρι καὶ μᾶς χαιρέτισε μὲ ἕνα πικρὸ χαμόγελο.
Συνέχεια

Κανένας Ἕλλην ὑπουργός δικαιοσύνης δέν δίδει ἄδεια γιά τίς γερμανικές ἀποζημιώσεις!!!

….καί ὄχι μόνον

Ἡ Γερμανία κέρδισε τό δικαστήριο κατά τῆς Ἰταλίας γιά τό Δίστομο. Τό δικαστήριο ἔκρινε ὅτι ἡ Ἰταλία παρεβίασε τό διεθνές δίκαιο ἐπιτρέποντας τήν ἐκτέλεσι δικαστικῶν ἀποφάσεων μέσω τοῦ Ἰταλικοῦ δικαστικοῦ συστήματος. Τί θά γίνῃ μετά; 

Γιά νά κερδίσῃς κάτι πρέπει καί νά τό θέλῃς καί ὅπως ὅλα δείχνουν, γιά κάποιους ὑπόπτους λόγους πού μόνο τό σάπιο πολιτικό ἑλληνικό σύστημα γνωρίζει, δέν θέλει νά παρθοῦν οἱ Γερμανικές ἀποζημιώσεις καί τά ἀνεξόφλητα  δάνεια τῶν γερμανῶν μακελάρηδων! 

Ἀπό τήν ἀρχή ἦταν λανθασμένη ἡ ἀπόφασις νά ὁδηγηθῇ ἡ διεκδίκησις τῶν γερμανικῶν ἀποζημιώσεων σέ ξένη χώρα. Ἄν εἶναι δυνατόν! Γίνονται δικαστήρια σέ ἑλληνικό ἔδαφος, τά κερδίζουμε καί κανένας Ἕλληνας ὑπουργός δικαιοσύνης δέν βάζει τήν ὑπογραφή του γιά νά τελειώσῃ τό θέμα.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. Τί σημαίνει αὐτό; Τί προσπαθοῦν νά ἀποκρύψουν ὅλες οἱ ἑλληνικές κυβερνήσεις ἀπό τόν πόλεμο καί μετά; Ὅλοι ὑποψιαζόμαστε. Μένει νά ἀποδειχθῇ. Ὅτι καιρός καί νά περάσῃ θά ἀποδειχθῇ καί τότε……. Συνέχεια