To θέμα, το είχαμε παρουσιάσει παλιότερα, αλλά τότε είχαμε δεχτεί επίθεση από σχολιαστές, ότι δεν υφίσταται τέτοια είδηση.
Το ανεβάζω ξανά λοιπόν,τώρα που ξαναήρθε στην επικαιρότητα,γιατί μου άρεσε ο σχολιασμός του άρθρου..
To θέμα, το είχαμε παρουσιάσει παλιότερα, αλλά τότε είχαμε δεχτεί επίθεση από σχολιαστές, ότι δεν υφίσταται τέτοια είδηση.
Το ανεβάζω ξανά λοιπόν,τώρα που ξαναήρθε στην επικαιρότητα,γιατί μου άρεσε ο σχολιασμός του άρθρου..
Ὅταν ὁ Ἕλλην Λόγος βιάζεται ὑπὸ αὐτῶν τούτων τῶν Ἑλλήνων εἴτε συνειδητῶς εἴτε ἀσυνειδήτως, εἰς τὰ πλαίσια, ἐπὶ παραδείγματι, τῆς διαμάχης καθαρευούσης, οὔσης προϊὸν τῶν λογίων τῶν πρώτων ἐτῶν τῆς ἀπελευθερώσεως τῆς Συνέχεια
(Γιὰ νὰ μαθαίνουν οἱ νέοι δημοσιογράφοι
καὶ νὰ θυμοῦνται οἱ … «προοδευτικοί» παλιοί)
Αὐτὸ τὸ θέμα τὸ ἔχουμε ξανὰ θίξει.
Σήμερα ὅμως σᾶς παρουσιάζω ἕνα ἄρθρον ἀπὸ τὸ «σοβαρὸ» Ἔθνος, τοῦ ὁποίου τὴν «βαρύτητα» καὶ τὴν θέσιν ὅλοι οἱ κρατοῦντες ὑπολογίζουν.
Βλέπετε, τὸ νὰ γράψῃ κάτι ἡ Φιλονόη, ποὺ δὲν εἶναι γλωσσολόγος ἤ ἀρχαιολόγος ἤ τέλος πάντων εἰδικὸς ἐπὶ τοῦ θέματος, δὲν ἔχει μεγάλην βαρύτητα. Τὸ νὰ τὸ γράψῃ ὅμως τὸ Ἔθνος… Ἔ;
«ΤΑ ΗΜΑΡΤΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ»
Κατὰ τὸ μικρὸ χρονικὸ διάστημα ὅπου στὸν θῶκο τοῦ Ὑπουργείου .. «διὰ βίου μάθησης»! καὶ τύφλωσης (Ἰούνιος 2012) τοποθετήθηκε ὁ καθηγητὴς Γλωσσολογίας κ. Γ, Μπαμπινιώτης, λάβαμε ένα δημοσίευμα που έφερε το τίτλο:
«ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΔΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΑΓΓΡΑΜΜΑΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟΝ;»
Πρόκειται γιὰ κάποιο παραμύθι, ποὺ διέσωσε καί… ἐμπλούτισε ὁ ἀξεπέραστος Ἐμ. Ῥοϊδης (Απάντα Ε΄ Τόμος σελ 109).
Δεν τὸ παραθέτουμε,
Πρώτον λόγῳ ἐλλείψεως χώρου , παρ΄ ὅλο τὸ ἐνδιαφέρον, ποὺ μὲ ἐκεῖνο τὸ ἀνάλαφρο, κοφτερό σκῶμμα τοῦ Ῥοΐδη, σατιρίζεται, ὁ βίος καὶ ἡ Πολιτεία τῶν Ὑπουργῶν Παιδείας.