Οἱ ἀνύπαρκτοι δάσκαλοι!


Αὔριο ξεκινοῦν τὰ σχολεῖα. Κι ὄχι μόνον ξεκινοῦν, ἀλλὰ μέσα στὴν διδακτέα ὕλη θὰ εἶναι καὶ τὸ κατάπτυστον «δημιούργημα» τῆς μανδᾶμ Φιλιππάκη.

Ἀπὸ τὴν Φιλιππάκη δὲν περίμενα οὔτε νὰ σκεφθῇ, οὔτε νὰ ἀναλογιστῇ τὶς εὐθῦνες της, ἀλλὰ οὔτε καὶ νὰ ὑπαναχωρήσῃ. (Μεταξύ μας, ἰδία στάσις μὲ τὴν στάσιν  Ῥεπούση… Σέ τί ἀκριβῶς διαφέρουν;)
Συνέχεια

Πῶς ἐσώθησαν τὰ Ἑλληνικὰ στὸ Πανεπιστήμιον τῆς Γλασκώβης.

Πῶς σώθηκαν τὰ Ἑλληνικὰ στὸ Πανεπιστήμιον τῆς Γλασκώβης.Οἱ κλασσικὲς σπουδές, παγκοσμίως, «διώκονται».
Δὲν ἀποδίδουν χρῆμα, δὲν προωθοῦνται στὰ Πανεπιστήμια καὶ δὲν ἐνδιαφέρεται τὸ ἐκπαιδευτικὸν σύστημα νὰ ἀπορροφήσῃ τοὺς ἀποφοίτους τῶν Πανεπιστημίων. Ὅλα αὐτὰ βέβαια συμβαίνουν γιὰ κάποιον λόγο.

Οἱ κλασσικὲς σπουδὲς φέρνουν σὲ ἐπαφὴ τὸν φοιτητὴ μὲ ἕναν ἄλλον τρόπον σκέψεως, ποὺ καμμίαν σχέσιν δὲν ἔχει μὲ τὴν πραγματικότητα ἐντὸς τῆς ὁποίας διαβιοῦμε. Αὐτὸ ἔχει σὰν ἀποτέλεσμα οἱ σπουδαστὲς νὰ ἀποκτοῦν λόγον, σκέψιν καὶ νὰ καλλιεργοῦν τὴν διάνοιάν τους πολυπλεύρως, κάτι ποὺ δὲν μποροῦν νὰ προσφέρουν οἱ σπουδὲς στὶς φυσικὲς Συνέχεια

Παγκόσμιος θησαυρὸς ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα!

Δὲν μπορῶ νὰ πῶ λόγια γιὰ τὴν γλῶσσα μου!
Οὔτε μπορῶ νὰ ἐξηγήσω μὲ κάποιον τρόπο αὐτὰ ποὺ αἰσθάνομαι ὅταν ταξειδεύω στὰ μονοπάτια της…
Θυμᾶμαι μόνον τὶς γενοκτονίες κάθε φορὰ ποὺ βάλλεται ἀπὸ κάποιον,  ἰδίως ἐγχώριον δοσίλογον!
Συνέχεια

Οἱ «γλωσσολόγοι» ἐπεστράτευσαν ἐφεδρεῖες!!!


Τρομάρα τους!!!

Καὶ μὴ χειρότερα, θὰ μοῦ πεῖτε… 
Ἀλλὰ τὰ χειρότερα δὲν τὰ ἔχουμε ἀκόμη δεῖ!
Συνέχεια

Τά Ἑλληνικά ὡς ἡ μόνη ξένη γλῶσσα διδασκαλίας

Ἔξω πᾶμε καλά. Οἱ ὁμογενεῖς διατηροῦν ἀκόμα τόν Ἑλληνισμό καί τήν ἀξιοπρέπειά τους. Ἐμεῖς καθιερώσαμε ὡς ξένη γλῶσσα στά σχολεῖα, τήν γλῶσσα τῶν ἐχθρῶν τῆς πατρίδος. Ἴσως, γιά νά εἴμαστε προετοιμασμένοι σέ περίπτωσιν τουρκικῆς κατοχῆς. Μήπως, κάτι θέλουν νά μᾶς ποῦν οἱ πουλημένοι ἐθνοκηφῆνες; Συνέχεια

Ἕλλην…1500 χρόνια ἀπαγορευόταν μὲ ποινὴ θανατου!

 

Ξέρω ότι για τους φίλους του ιστολογίου που είναι Χριστιανοί,είναι ένα «δύσκολο»θέμα ως προς την παραδοχή,αλλά δυστυχώς φίλοι μου,τα πράγματα έτσι έχουν!
Μπορεί εσείς να μην έχετε καμμία ευθύνη για τα όσα εγκλήματα διέπραξαν οι πρώτοι Χριστιανοί κατά τους πρώτους αιώνες μ.Χ ,αλλά με το να αρνείστε την πραγματικότητα,δεν αλλάζει η ιστορία,ούτε η αλήθεια της…
Συνέχεια