Τό κείμενο ἒχει δημοσιευθεῖ ἀπό τόν Ὀκτώβριο ἐδῶ καί ἒχει κυκλοφορήσει ἢδη ἀρκετά στό διαδίκτυο. Τό εἶχα μάλλιτα δημοσιεύει τότε ξανά. Ἀλλά σήμερα τό ἒλαβα ἐκ νέου ἀπό τόν ἀγαπητό Ἀντώνη Ἀντωνᾶκο καί θεώρησαπώς ἦταν πολύ καλή ἡ ἰδέα του νά μᾶς τό θυμίσῃ!
Τόν εὐχαριστῶ!
Είναι γνωστό από την ιστορία πως, όταν οι μεγάλες δυνάμεις αποφάσισαν να δημιουργήσουν το νέο ελληνικό κράτος, αναγνωρίζοντάς το, φρόντισαν να κάνουν ένα προτεκτοράτο, το οποίο βεβαίως, παρά τις αντίθετες απόψεις των ηρώων αγωνιστών της Επαναστάσεως, φρόντισαν και να το αποσυνδέσουν από τις ρίζες του προγονικού παρελθόντος. Ήθελαν ένα νέο κρατίδιο, το οποίο να μην έχει ρίζες. Έτσι δεν θα είχε φόβο να βλαστήσει και να θεριέψει κρύβοντας το θαμνώδες ιστορικό υπόστρωμα άλλων κρατών.
Ἓνα ὑπέροχο δῶρο ἀπό τόν Γιῶργο Παυλᾶκο!
