Κῦττα φίλε μου ἡ ἀραβοαλβανικὴ φιλία τί κάνει….

Τώρα πῶς κολλοῦν Ἄραβες καὶ Ἀλβανοί…. Εἶναι καλὸ τὸ ἐρώτημα… Ἀραβοαλβανικὲς συνεργασίες καὶ ἐπιχειρήσεις. Ἀπό defencenet  διαβάζουμε:

Ενδυναμώνοντας τις στενές σχέσεις της με τον μουσουλμανικό κόσμο η κυβέρνηση της Αλβανίας αποφάσισε μετά την ολοκλήρωση των σχετικών διαπραγματεύσεων να λάβει το δάνειο ύψους 223 εκατ. δολαρίων από την Ισλαμική Τράπεζα Ανάπτυξης για την κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου. Πιο συγκεκριμένα το ποσό αυτό θα αξιοποιηθεί για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Τίρανα Ελμπασάν συνολικού μήκους 35 χλμ.

Συνέχεια

Τό στρατηγικό καί στρατιωτικό παράδειγμα τῆς Μάλτας

Γράφει ὁ Νῖκος Λυγερός

Όταν ασχολούμαστε αποκλειστικά με ενδογενή δεδομένα, έχουμε την εντύπωση ότι η κατάστασή μας είναι ιδιάζουσα και διατυπώνουμε περίεργες απόψεις περί μοναδικότητας. Αυτή η κρατική μορφή σολιψισμού, όχι μόνο δεν οδηγεί πουθενά, αλλά δικαιολογεί και μία απαράδεκτη αδράνεια. Ας εξετάσουμε μερικές αλήθειες, τις οποίες δεν πρέπει να ξεχάσουμε, για να κατανοήσουμε τα γεγονότα που θα μελετήσουμε. Συνέχεια

Ποιός φοβᾶται τόν Μέγα Ἀλέξανδρο;

   Πολύς λόγος γίνεται τά τελευταῖα χρόνια γιά τό ποῦ εὑρίσκεται ὁ τάφος ἤ ἡ σορός τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου. Τό πιθανότερο εἶναι ὅτι κάποιοι γνωρίζουν, ὅπως πολύ πιθανόν εἶναι ὅτι δέν θέλουν νά γίνη γνωστή ἡ θέσις του. Γιατί; Πότε ἐξαφανίστηκε ὁ τάφος; Ποιές ἦταν οἱ πολιτικοθρησκευτικές συνθῆκες τῆς ἐποχῆς; Ποιός εἶχε κίνητρο νά τόν ἐξαφανίση; Ποιοί δέν θέλουν νά ἀλλάξουν τά δεδομένα τῆς Ἱστορίας; Ποιοί δημιουργοῦν ἐμπόδια καί ἐξαφανίζουν στοιχεῖα;

            Σήμερα δέν ὑπάρχει καί δέν πρόκειται νά ξαναγεννηθῆ ἕνας Μέγας Ἀλέξανδρος. Ὅμως…. Συνέχεια

Τουρκικὴ ….ἐξαγορὰ τῶν Βαλκανίων!

Το διεθνές αεροδρόμιο της Πρίστινας υπό τουρκικής διαχείρισης για τα επόμενα 20 έτη

Οἱ ἐποχὲς ἔχουν ἀλλάξει! Οἱπόλεμοι πλέον γίνονται μὲ ἄλλα ὅπλα! Δὲν ἀπαιτοῦνται  ἀπαραιτήτως κανόνια! Ὄχι πὼς δὲν χρησιμοποιοῦνται…     Ἀλλὰ ὅταν ὑπάρχῃ χρῆμα,   τί νὰ τὸ κάνῃς  τὸ στρατιωτικὸ  ὅπλο; Μὲ τόσην οἰκονομικὴδυστυχία  στὴν χερσόνησο τοῦ Αἵμου, θὰ ἦταν ἀπορίαςἄξιον νὰ μὴν μποροῦν οἱΤοῦρκοι νὰ διεισδύσουν οἰκονομικῶς! Καὶ νὰ μὴν  προσπαθήσουν νὰ «ἀνατρέψουν» τὸ τοπίον ὑπέρ τους! 

Διάβαζουμε στὸ Ἔθνος:

Συνέχεια

Ἡγέτες μαριονέτες!

Δὲν μπορῶ νὰ γνωρίζω τὰ κίνητρα καὶ τοὺς στόχους τῶν ἐμπλεκομένων στὴν ἐπίθεσι κατὰ τοῦ Καντάφι. Αὐτὸ ποὺ γνωρίζω εἶναι ὅτι ἐμεῖς δὲν ἔπρεπε νὰ εἴμαστε ἐκεῖ. Ἂς ἀφήσουν κάποιοι τὰ περὶ «συμμαχίας» τοῦ ΝΑΤΟ καὶ ὅσων ἐπισύρει. Ὑπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι γιὰ νὰ τὸ ἀποφύγουμε. Μέ πρῶτον καὶ κύριον τὰ «παιχνίδια» τοῦ ΝΑΤΟ στὸ Αἰγαῖο καὶ ἡ συμμετοχή του ἢ συνενοχή του, στὰ τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχίας.

Συνέχεια

Τελικῶς, λεφτὰ ὑπάρχουν γιὰ νὰ καταπατήσετε μίαν ἄλλην χώρα;

Τί νά πῶ; Μπορῶ νὰ πῶ κάτι; Ὅ,τι καὶ νὰ πῶ θὰ ἀφορᾷ στὴν ἀπαξίωσι καὶ στὴν αἰσχίστη γνώμη ποὺ ἔχω γιὰ ἐσᾶς…. Κουδουνίστρες… Θὰ μᾶς καταντήσετε λοιπὸν καὶ καταπατητές μίας ἄλλης χώρας; Τόσο ἄθλιοι εἶσθε;

Μὲ ποιό δικαίωμα, ἐσεῖς, μία «δημοκρατική» κυβέρνησις, εἰσβάλετε σὲ μίαν ξένη χώρα; Μὲ στὸχο τὴν «ἀποκατάστασιν» τῆς δημοκρατίας;  Ποιᾶς Συνέχεια