Λουκέτο στά μισά Γυμνάσια καί Λύκεια τῶν Ἰωαννίνων

….καί ἕπεται συνέχεια.

Εἶναι σχεδόν σίγουρο τό σχέδιο τοῦ ὑπουργείου παιδείας. Ὑπάρχει κανείς πού θά μπορέσῃ νά ἀντισταθῇ;

Κανένας, σᾶς πληροφορῶ. Ἡ Παιδεία σήμερα ἀποτελεῖ μία ἀπό τίς τελευταῖες προτεραιότητες, ὄχι μόνο τῆς «κυβερνήσεως», ἀλλά καί ὁλοκλήρου τοῦ Ἑλληνισμοῦ.

Ἡ νεολαία, σήμερα, περνᾶ τήν ὥρα της παίζοντας παιχνίδια στό Internet καί πίνοντας καφέ στά καφενεῖα!

Πῶς καταντήσαμε ἔτσι καί γιατί;

Μινώταυρος

 

Τυφώνας συγχωνεύσεων σχεδιάζει να κλείσει όλα τα σχολεία που έχουν λιγότερους από 100 μαθητές Συνέχεια

«Dealer» τῆς φαρμακοβιομηχανίας Ratiopharm στὴν Ἑλλάδα ἡ Μέρκελ.

Η Αγγελικούλα ζήτησε…ο Αντωνάκης θα δώσει;; 
Γιατί φοβάμαι να  σκεφθώ καν την απάντηση;; Συνέχεια

Πὸλ Τόμσεν: Κάναμε λάθη μὲ τοὺς Ἕλληνες!

 

Δεν ξέρω τι τον έπιασε και προς τι αυτή η εξομολόγηση του οικονομικού δολοφόνου Τόμσεν,αλλά μιας και παραδέχεται πως η Ελλάδα ήταν και εξακολουθεί να είναι το πειραματόζωο τους και η ζωή μας ένα είδος διαστροφικού παιχνιδιού γι’ αυτούς,μήπως μπορεί να μας εξηγήσει,αφού τόσα χρόνια κάνουν λάθη στις πλάτες μας και αποδομούν τις ζωές μας,γιατί συνεχίζουν να επιμένουν να κάνουν τα ίδια και χειρότερα λάθη,βυθίζοντάς μας περισσότερο στην εξαθλίωση;;

Συνέχεια

Δέν μᾶς τρομάζουν τά νέα μέτρα. Συνηθίζουμε σιγά σιγά…

Συνηθίζουμε σιγά σιγά. Ἀκόμα καί τήν πείνα καί τήν δίψα θά συνηθίσουμε, νά μοῦ τό θυμηθεῖτε. Σάν τόν γάιδαρο τοῦ χότζα.

Θά συνηθίσουμε στήν κατοχή, θά συνηθίσουμε τήν Θράκη νά τήν διεκδικοῦν οἱ Τοῦρκοι. Θά συνηθίσουμε νά μοιραζόμαστε τό Αἰγαῖο μέ τούς μογγόλους, θά συνηθίσουμε νά βιάζεται ἡ γλῶσσα μας, καθημερινῶς, θά συνηθίσουμε στήν ὀσφυοκαμψία τῶν πολιτικῶν μας (καί τήν δική μας, πού τήν πᾶτε;) καί ἔτσι θά ζοῦμε καλλίτερα, μέσα στήν δυστυχία τῆς δουλοπρέπειας καί τοῦ ὠχαδερφισμοῦ.

 Θά εἴμαστε ἡ μόνη γενιά Ἑλλήνων πού Συνέχεια

Τελικῶς ὑπάρχουν τά 600 δίς;

Ὑπάρχουν ἤ ὄχι; Καί μάλιστα εἰς διπλοῦν;

Πάντως τὸ Ἑλληνικὸν δημόσιον ἀνεγνώρισε τὴν ἀξία τους, μέσῳ φορολογικῆς πράξεως, σαφῶς ἐμμέσως ἀλλά…
Ἀστεῖα πράγματα… 
Μᾶλλον..
Ἐδῶ συζητᾶμε γιὰ δίς κι ὄχι γιὰ στραγάλια.
Κι ἐπίσης ἔχουμε μίαν περίεργον, καὶ πολὺ βιαστικὴ ἐπίσκεψιν Μέρκελ, μαζὺ μὲ ἄλλην μίαν πιὸ περίεργον ἐπίσκεψιν Συνέχεια

Δύο χρόνια γιά νά ξέρουν ποιοί δικαιοῦνται σύνταξι ἀναπηρίας

Ἐλπίζουν ὅτι θά ἔχουν πεθάνει ἀρκετοί στό διάστημα αὐτό…..

Περισσότεροι από 70.000 πολίτες όμηροι του χρόνου αναμονής…

Οκτώ μήνες τουλάχιστον χρειάζεται να περάσουν για να πάρουν οι ανάπηροι τις γνωματεύσεις για τα επιδόματα ή τις συντάξεις αναπηρίας. 

Κι αυτό συμβαίνει στην καλύτερη περίπτωση αφού πολλές καταγγελίες αναφέρουν ακόμη ότι ο χρόνος αναμονής φτάνει τον ενάμιση ή τα δύο χρόνια.

Το μεγαλόπνοο σχέδιο της κυβέρνησης με την ίδρυση των Συνέχεια