Πρὶν ἀπὸ λίγο, ἡ κόττα ἡ λειράτη, ὁ Πᾶνος ΣυγΚαμμένος, ὁ «τραβᾶτε μὲ κι ἂς κλαίω», ὁ «καὶ μὲ τὸν χωροφύλαξ καὶ μὲ τὸν ἀστυφύλαξ», ὁ «τὸ ‘χουμε δίπορτο καὶ παριστάνουμε καὶ τὶς ἀθῶες περιστερὲς», ὁ «σκίζω τὰ ἱμάτιά μου καὶ τὰ σώβρακά μου καὶ τὰ καλσόν μου μαζύ», πῆγε καὶ ὑπέγραψε γιὰ νὰ μποῦν τὰ Σκόπια μὲ τὸ ὄνομα Β. Μακεδονία, στὸ ΝΑΤΟ!!!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Μακεδονία
Θὰ κυκλοφοροῦν μόνον …κουκουλωμένοι!!!
Πῶς θά κυκλοφοροῦν δίχως κουκούλα;

εἰκόνα ἀπὸ Μιχάλη Χριστοδουλίδη
Μπορεῖτε νά διανοηθεῖτε πώς ἀκόμη καί σὲ (ἕνα, τυχαῖο κι ὁποιοδήποτε) Latin party, ποὺ ὑποτίθεται ὅτι πᾶς γιὰ νὰ ξεσκάσῃς καὶ νὰ χορέψῃς, νὰ ξεκινᾷ μία παρέα νὰ ὀμιλῇ γιὰ τὴν Μακεδονία μας καὶ ἐντὸς ὀλίγων λεπτῶν νά ἔχουν σηκωθῆ ὅλες οἱ ἄλλες παρέες, ἀπὸ τὰ διπλανὰ τραπέζια (οἱ περισσότεροι ἄγνωστοι μεταξύ τους) καὶ νὰ ἔχῃ γίνη ὅλο τὸ μαγαζὶ μία παρέα;
Καί παραλλήλως νά πέφτουν βρισίδια καί κατάρες στούς ἀκατανόμαστους;
Καί νά ἀκολουθοῦν καὶ αὐτοί πού ἦσαν στήν πίστα καί νά μήν χορεύῃ κάποιος;
Συνέχεια
Ξημέρωσαν ὅλοι τους …(μ)πατριῶτες!!!
Κι ὁ μίκυ μάους…
Φωτίζοντας (μὲ τὸ …καλὸ ἢ τὸ …«κακό»!) τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο
Ἀφοῦ συσκότισαν τὸ ἄγαλμα τοῦ Μεγάλου Στρατηλάτη ἐπὶ δύο ἡμέρες καὶ ἀπάντηση γιὰ τὸν λόγο τῆς συσκοτίσεως δὲν μᾶς ἔδιδαν, ἐχθές, ἐπὶ τέλους, ἐπικαλούμενοι (ἐκ τῶν ὑστέρων) βλάβη, ἐπὶ τέλους τὸ ἐφωταγώγησαν.
Στὴν πραγματικότητα ὅλα αὐτὰ συνέβησαν μετὰ τὴν ἀνακοίνωσή μας πὼς θὰ ὅλοι ἤμασταν ἐκεῖ γιὰ νὰ τὸ φωταγωγήσουμε μὲ κάθε μέσον. Συνέχεια
Γιὰ νὰ ξανά-φωτισθῇ τὸ ἄγαλμα καὶ ἡ Μακεδονία μας
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ

Μια ακόμη επιτυχημένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την Μακεδονία μας πραγματοποιήθηκε εχθές εμπρός από το άγαλμα του Μεγίστου των Ελλήνων Αλεξάνδρου στην Θεσσαλονίκη. Συνέχεια
Στὸ σκοτάδι κι ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος
Τὸ ἄγαλμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου στὴν Θεσσαλονίκη ἐχθὲς τὸ βράδυ δὲν ἐφωταγωγήθη.