Μὲ ἀφορμὴ τὴν ἐπίθεση ποὺ ἐδέχθη ὁ «ἐμετικός» γιὰ ἐμέναν, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης μπῆκα σὲ σκέψεις, προσπαθώντας νὰ ἀνακαλύψω τὸ τὶ πραγματικὰ ἐπεκράτησε μέσα μου στὸ ἄκουσμα τῆς εἰδήσεως…

Ἀντέδρασα σὰν ἕνα «politically correct» ἄτομο, ἢ σὰν ἕνας ἀγανακτισμένος, κατὰ τὸ ἥμισυ Πόντιος, πού εὑρέθην νά ἀκούω τόν Δήμαρχο τῆς Θεσσαλονίκης νά λέῃ ὅτι θαυμάζει τόν Κεμάλ, χωρὶς ὅμως νὰ δίδῃ δεκάρα (κατὰ τὸ κοινὸ «χέστηκε») γιά τό ἐάν τό ἴνδαλμά του εἶχε μακελέψη ἑκατοντάδες χιλιάδες Ἑλλήνων τοῦ Πόντου καί τῆς Μικρὰς Ἀσίας…;;; Συνέχεια

Ὡραῖο τὸ στήσιμο μὲ τὸν μπουτάρη στὸν ῥόλο τοῦ μικροῦ τυμπανιστοῦ.
Ἡ ἐπίθεσις στὸν Μπουτάρη, ἀνεξαρτήτως τοῦ πῶς νοιώθει ὁ κάθε ἕνας γιὰ αὐτὰ ποὺ πρεσβεύει, εἶναι κίνδυνος γιὰ τὴν ἐλευθερία τοῦ λόγου.
Ἔ ὄχι γιὰ …41.735 μπουταροψηφοφόρους νὰ κατηγοροῦμε ἕνα μὲ ἑνάμιση ἑκατομμύριο Θεσσαλονικεῖς…