HAARP, τὸ τρομακτικὸ ὁπλικὸ σύστημα.

 

Ὅταν πρωτοδιάβασα κάποιες πληροφορίες γιὰ τὸ HAARP ἀνησύχησα. 
Βλέπετε, ὁ πλανήτης μας εἶναι ἀπὸ μόνος του ἔτσι δομημομένος, ποὺ ἀκόμη καὶ τὶς καταστροφικὲς καταιγίδες ἤ τοὺς φονικοὺς σεισμούς, ἤ ἀκόμη καὶ τὶς μεγάλες φυσικὲς καταστροφές, τὶς «κατανέμει» μὲ «δίκαιον» τρόπο, πρὸ κειμένου νὰ μὴν πάσχῃ μόνον μία πλευρὰ τοῦ πλανήτου. Ἄλλως τέ, ἀκόμη κι ἐὰν δὲν τὸ συνειδητοποιοῦμε αὐτό, ἡ ὅποια γήινος δραστηριότης εἶναι Ἀνάγκη νὰ μᾶς συμβῇ, ὄχι ἀποτέλεσμα τυχαίων γεγονότων καὶ συμπτώσεων.
Τὰ προβλήματα ξεκινοῦν, καὶ οὐδεὶς γνωρίζει τὸ ποῦ θὰ παύσουν, ἐὰν φυσικὰ παύσουν, ἀπὸ τὸν παράγοντα τῆς ἀνθρωπίνου ἐπεμβάσεως. Ὅταν γιὰ παράδειγμα κάποιοι ἠλίθιοι κι ἀνεγκέφαλοι σχεδιάζουν νὰ προσθέσουν στὴν Σελήνη δορυφόρο, τὴν στιγμὴ ποὺ ἤδη σὰν οὐράνιο σῶμα εἶναι ὑπερβολικὰ μεγάλο γιὰ τὸν πλανήτη μας, αὐτὸ καταδεικνύει τὸ πόσο ἐπικίνδυνοι μποροῦν νὰ γίνουν οἱ ἀνθρώπινοι χειρισμοί. Μποροῦν δῆλα δὴ νὰ ἐπιφέρουν μίαν μόνιμο καταστροφή, μὴ θεραπεύσιμο, μὲ ἀποτέλεσμα φυσικὰ νὰ μὴν ἐπιβιώσουν οὔτε οἱ ἴδιοι ἀπὸ κάτι τέτοιο. Ῥωσσικὴ ῥουλέτα παίζουν, κι ἄς ἀδυνατοῦν νὰ τὸ συνειδητοποιήσουν.

Συνέχεια

Κάναμε τό λάθος μέ τούς Σκοπιανούς, νά μή τό ἐπαναλάβουμε μέ τούς Τσάμηδες

Είναι απαραίτητο να επιδειχθεί η δέουσα προσοχή, στις διαφαινόμενες προθέσεις των Αλβανών να επιτείνουν τις προσπάθειές τους για δημιουργία “θέματος Τσάμηδων”

Είναι γνωστό ότι επί μακρά χρονική περίοδο το σκοπιανό ζήτημα δεν απασχολούσε καθόλου την ελληνική πολιτεία. Είτε διότι εξαναγκασθήκαμε από τους Συμμάχους μας να μη ενοχλούμε τον Τίτο, προκειμένου να μη στραφεί προς την ΕΣΣΔ, είτε από κακή εκτίμηση.

Γεγονός είναι, πως όποιος πριν από τρεις δεκαετίες τολμούσε να αναφερθεί στην προκλητικότητα των εν Ελλάδι φιλοσκοπιανών, αντιμετώπιζε την οργή της Πολιτείας, με το σαθρό επιχείρημα ότι είναι ελάχιστοι, και πως ασχολούμενοι μ’ αυτούς τους δίνουμε αξία. Πόσο ανόητη ήταν η αντιμετώπιση, φαίνεται από τα πράγματα.
Φοβούμαι πως το ίδιο πράττουμε και με τους Αλβανοτσάμηδες. Είναι αλήθεια, πως τόσο οι Σλάβοι όσο και οι Αλβανοί είναι υποκινούμενοι. Αυτοί που απεργάζονται τη δημιουργία μικρών προτεκτοράτων στα Βαλκάνια, κάνουν καλά τη δουλειά τους. Το πρώτο επομένως που πρέπει να εκτιμήσουν οι Έλληνες αρμόδιοι, είναι πως ο υποκινητής είναι αρκετά ισχυρός και προφανώς αντίπαλοί μας δεν είναι ο κ. Γκρούεφσκι στα Σκόπια ή ο κ. Ίντριζι στην Αλβανία.

Προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοιες, με το Σκοπιανό, δυσάρεστες καταστάσεις, είναι απαραίτητο να Συνέχεια

Τελικῶς δέν μᾶς ἔπεσε ὁ οὐρανός στό κεφάλι μας;

Μὰ τὸν Τουτάτις!
Μὰ τοὺς χιλίους δαιμόνους, τριβόλους, διαόλους…
Τί εἶναι πάλι ἐτοῦτα πού διαβάζω;
Δέν μᾶς ἔπεσε ὁ οὐρανός στό κεφάλι μας; 
Πάλι πειράματα καί παιχνιδάκια ἔκαναν; 

Συνέχεια

Νὰ καὶ ἡ παγκόσμιος ἀστυνομία!!!

Παγκόσμιος διακυβέρνησις, παγκόσμιος στρατός… Τώρα καὶ παγκόσμιος ἀστυνομία!!!
Τίποτα δὲν μὲ ξενίζει πλέον!
Τὸ μόνον ποὺ δὲν ἔχουν κάνῃ ἔως τώρα, εἶναι  νὰ ἀρχίσουν τὰ παρανοϊκὰ παρακλάδια τῶν παρανοϊκῶν τοῦ πλανήτου, νὰ πατοῦν κουμπιὰ γιὰ νὰ τελειώνουν μὲ τὴν ἀνθρωπότητα μία καὶ καλή!

Συνέχεια

Ἐπισήμως τοὐλάχιστον 60.000 νεκροὺς θρηνεῖ ἡ Συρία!

Καὶ νὰ ἦδαν τοὐλάχιστον νεκροὶ ἐπεὶ δὴ ἡ χώρα ἐπέλεξε νὰ ἐμπλακῇ σὲ ἐπίλυσι διαφορῶν μὲ ἄλλες χῶρες… Θὰ ἦταν, ἄς ποῦμε, δεκτό. Ὅμως αὐτοὶ δὲν εἶναι οἱ νεκροὶ τοῦ πεδίου τῶν μαχῶν, ὁ Ἄσαντ δὲν ἐνεπλάκῃ σὲ συγκρούσεις μὲ γείτονες, οἱ Σύριοι δὲν ἐπανεστάτησαν κατὰ τῆς χώρας των. Ὅλο αὐτὸ τὸ ἔγκλημα ἔχει προκληθεῖ ἀπὸ τοὺς μισθοφόρους (ποιός τούς πληρώνει; Θά μάθουμε ἄρα γέ κάποτε;) ποὺ μὲ τσαμπουκά, ὑπηρετῶντας τὰ συμφέροντα τῆς νέας (καὶ παλαιᾶς) τάξεως πραγμάτων εἰσῆλθαν στὴν χώρα καὶ γενοκτονοῦν ἀδιακρίτως ἀμάχους!!!
Συνέχεια

Τὸ κεφάλαιον Συρία κλείνει!

Λυπᾶμαι πολύ, ἀλλὰ τελικῶς ἡ Συρία πέφτει στὰ χέρια τῶν ΝΑΤΟϊκῶν. 
Ἀναμενόμενον ἄλλως τέ…
Ἀκόμη καὶ οἱ Ῥῶσσοι ἔπαιξαν τὰ παιχνίδια τους καὶ τώρα «περιφρουροῦν» τὰ χημικὰ ὅπλα τῆς Συρίας, πρὸ κειμένου νὰ μὴ πέσουν στὰ χέρια ἐπικινδύνων χρηστῶν. 
Συνέχεια